Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    SK fortsætter stilen … 3 med kontraktudløb og en med noget der ligner kroniske skader ..

    Er det så for at lokke de tre til en fornuftig forlængelse så ok hvis det er det der skal til …
    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...om-bindet-i-ob
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

      Men at give anførerbindet til først Thomasen og derefter Tverskov der begge var i sidste år af deres kontrakt, det er sgu ikke for smart. Det var jo ikke ligefrem en overraskelse for os at ingen af dem forlængede.
      Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men da Thomasen blev anfører var det fordi vi havde mistet Drachmann. Hvis jeg husker rigtigt, så var Tverskov viceanfører på det tidspunkt, så det ville give mening bare at give ham bindet på det tidspunkt. Men det skulle han først have da han havde 1 år tilbage af kontrakten. Det var bare nogle mærkelige beslutninger.
      helt enig - kæden hoppede af da tverskov ikke fik det i første omgang - det havde givet langt mere mening...

      Comment


        Jeg gætter på at det bliver Kadrii

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jeg gætter på at det bliver Kadrii
          Jeg går med Trybull og en forlængelse med ham, men det det bliver et "close call" med Kadrii. Helander synes jeg kun bør være i gruppen hvis de nærmer sig en forlængelse i et par år med ham. MH er også lidt et mysterium, men måske han trods alt anses for en bedre keeper end HC når/hvis han bliver skadefri. Hans vilje til sejr kan ingen vel tage fra ham, men har han truppens opbakning?

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

            Men at give anførerbindet til først Thomasen og derefter Tverskov der begge var i sidste år af deres kontrakt, det er sgu ikke for smart. Det var jo ikke ligefrem en overraskelse for os at ingen af dem forlængede.
            Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men da Thomasen blev anfører var det fordi vi havde mistet Drachmann. Hvis jeg husker rigtigt, så var Tverskov viceanfører på det tidspunkt, så det ville give mening bare at give ham bindet på det tidspunkt. Men det skulle han først have da han havde 1 år tilbage af kontrakten. Det var bare nogle mærkelige beslutninger.
            Du tager ikke fejl. Der var bare det at Tverskov var skadet det meste af opstarten, da Alm startede her. Derudover tænkte han jo nok i forlængelse af den dengang relativt nye strategi, med stor fokus på brug af akademispillere, at det måske var smart at vælge JJT, der havde sine rødder i akademiet.
            Det meget usmarte i det valg var dog ganske rigtigt at han havde kort tid til udløb af sin kontrakt, og at det øjensynligt ikke tydede på hverken JJT eller OB havde lyst til at forlænge kontrakten. Det burde han have haft med i sine overvejelser inden fravalget af Tverskov.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Jeg går med Trybull og en forlængelse med ham, men det det bliver et "close call" med Kadrii. Helander synes jeg kun bør være i gruppen hvis de nærmer sig en forlængelse i et par år med ham. MH er også lidt et mysterium, men måske han trods alt anses for en bedre keeper end HC når/hvis han bliver skadefri. Hans vilje til sejr kan ingen vel tage fra ham, men har han truppens opbakning?
              Han er mit 2.valg men kan sagtens accepteres hvis han forlænger med et par år. Jeg tror/håber bare på en forlængelse med Kadrii og ser ham som en af de få ledere tilbage

              Comment


                Men det er jo historien om, at vi åbenlyst mangler ledere. De kaotiske transfervinduer gør gennemgående lederskab tæt på umuligt.

                Se på de store klubber i vores lille land. Man kommer ingen vegne uden en form for kontinuitet, kultur og lederskab.

                Jeg tror, at vi rykker ned som en konsekvens. Anførergruppen er et symbol på hvor svagt det står til med lederskikkelser.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  Men det er jo historien om, at vi åbenlyst mangler ledere. De kaotiske transfervinduer gør gennemgående lederskab tæt på umuligt.

                  Se på de store klubber i vores lille land. Man kommer ingen vegne uden en form for kontinuitet, kultur og lederskab.

                  Jeg tror, at vi rykker ned som en konsekvens. Anførergruppen er et symbol på hvor svagt det står til med lederskikkelser.
                  Går forundringerne ikke netop på spillere, der kunne have været med i anførergruppen, men ikke er det? Bjørn P, Slots, Köhler. Det er næppe et tegn på at vi mangler lederskikkelser.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Men det er jo historien om, at vi åbenlyst mangler ledere. De kaotiske transfervinduer gør gennemgående lederskab tæt på umuligt.

                    Se på de store klubber i vores lille land. Man kommer ingen vegne uden en form for kontinuitet, kultur og lederskab.

                    Jeg tror, at vi rykker ned som en konsekvens. Anførergruppen er et symbol på hvor svagt det står til med lederskikkelser.
                    Syntes ikke vi mangler ledere… Vi mangler ledere der samtidig er gode nok til start 11 og har en længere OB udsigt end 6-12 måneder….

                    Comment


                      Hvor bliver kampen streamet henne i dag?
                      siden 1887

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                        Hvor bliver kampen streamet henne i dag?
                        Via Ob.dk / YouTube

                        Der ligger et link på hjemmesiden

                        Comment


                          Ifølge livescore og OBs eget kampprogram er det først i morgen

                          Comment


                            Lige her jo: https://ob.dk/nyheder/2024/februar/s...attle-sounders
                            siden 1887

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af BLS Se indlæg
                              Ifølge livescore og OBs eget kampprogram er det først i morgen
                              Kampen er blevet rykket til idag pga at der skulle komme skybrud i området i morgen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Går forundringerne ikke netop på spillere, der kunne have været med i anførergruppen, men ikke er det? Bjørn P, Slots, Köhler. Det er næppe et tegn på at vi mangler lederskikkelser.
                                Vi mangler desperat ledere og kulturbærere. Der er jo tæt på ingen i truppen.


                                Comment

                                Working...
                                X