Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Opstart 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Men at give anførerbindet til først Thomasen og derefter Tverskov der begge var i sidste år af deres kontrakt, det er sgu ikke for smart. Det var jo ikke ligefrem en overraskelse for os at ingen af dem forlængede.
Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men da Thomasen blev anfører var det fordi vi havde mistet Drachmann. Hvis jeg husker rigtigt, så var Tverskov viceanfører på det tidspunkt, så det ville give mening bare at give ham bindet på det tidspunkt. Men det skulle han først have da han havde 1 år tilbage af kontrakten. Det var bare nogle mærkelige beslutninger.
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg gætter på at det bliver Kadrii
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Men at give anførerbindet til først Thomasen og derefter Tverskov der begge var i sidste år af deres kontrakt, det er sgu ikke for smart. Det var jo ikke ligefrem en overraskelse for os at ingen af dem forlængede.
Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men da Thomasen blev anfører var det fordi vi havde mistet Drachmann. Hvis jeg husker rigtigt, så var Tverskov viceanfører på det tidspunkt, så det ville give mening bare at give ham bindet på det tidspunkt. Men det skulle han først have da han havde 1 år tilbage af kontrakten. Det var bare nogle mærkelige beslutninger.
Det meget usmarte i det valg var dog ganske rigtigt at han havde kort tid til udløb af sin kontrakt, og at det øjensynligt ikke tydede på hverken JJT eller OB havde lyst til at forlænge kontrakten. Det burde han have haft med i sine overvejelser inden fravalget af Tverskov.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg går med Trybull og en forlængelse med ham, men det det bliver et "close call" med Kadrii. Helander synes jeg kun bør være i gruppen hvis de nærmer sig en forlængelse i et par år med ham. MH er også lidt et mysterium, men måske han trods alt anses for en bedre keeper end HC når/hvis han bliver skadefri. Hans vilje til sejr kan ingen vel tage fra ham, men har han truppens opbakning?
Comment
-
Men det er jo historien om, at vi åbenlyst mangler ledere. De kaotiske transfervinduer gør gennemgående lederskab tæt på umuligt.
Se på de store klubber i vores lille land. Man kommer ingen vegne uden en form for kontinuitet, kultur og lederskab.
Jeg tror, at vi rykker ned som en konsekvens. Anførergruppen er et symbol på hvor svagt det står til med lederskikkelser.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægMen det er jo historien om, at vi åbenlyst mangler ledere. De kaotiske transfervinduer gør gennemgående lederskab tæt på umuligt.
Se på de store klubber i vores lille land. Man kommer ingen vegne uden en form for kontinuitet, kultur og lederskab.
Jeg tror, at vi rykker ned som en konsekvens. Anførergruppen er et symbol på hvor svagt det står til med lederskikkelser.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægMen det er jo historien om, at vi åbenlyst mangler ledere. De kaotiske transfervinduer gør gennemgående lederskab tæt på umuligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Går forundringerne ikke netop på spillere, der kunne have været med i anførergruppen, men ikke er det? Bjørn P, Slots, Köhler. Det er næppe et tegn på at vi mangler lederskikkelser.
Comment
Comment