Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Lyder som gode gammeldags tømmermænd

    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      Og det er en af de dummeste ting, der er skrevet på den platform :-)
      Enig .. jeg husker også at lægen beskrev operationen som vellykket

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Satme vigtigt at Sven bliver hurtigt klar. Ellers er vi på spanden

        Har en dårlig mavefornemmelse pt desværre ift resten af sæsonen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Satme vigtigt at Sven bliver hurtigt klar. Ellers er vi på spanden

          Har en dårlig mavefornemmelse pt desværre ift resten af sæsonen
          Fuldstændig enig. Vi skulle forstærkes på midten. Ligeledes har jeg svært ved at se hvordan Kjerrumgaard og Fenger, kan redde vores røv. Bash er jo heller ikke igang,med sin bedste sæson.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

            Fuldstændig enig. Vi skulle forstærkes på midten. Ligeledes har jeg svært ved at se hvordan Kjerrumgaard og Fenger, kan redde vores røv. Bash er jo heller ikke igang,med sin bedste sæson.
            Enig. Jeg sætter også min lid til andre end dem.
            Syntes nu Bash ser okay ud og vil nødig undvære ham. Hans rolle har ændret sig lidt med tiden men han er vigtig for os med alle de nye og unge.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Enig. Jeg sætter også min lid til andre end dem.
              Syntes nu Bash ser okay ud og vil nødig undvære ham. Hans rolle har ændret sig lidt med tiden men han er vigtig for os med alle de nye og unge.
              100 % enig m.h.t. Bashkim, og mener også, at vi bør tilbyde en forlængelse på 1-2 år. Hans rolle bliver anderledes, men han vil fortsat være vigtig.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

                100 % enig m.h.t. Bashkim, og mener også, at vi bør tilbyde en forlængelse på 1-2 år. Hans rolle bliver anderledes, men han vil fortsat være vigtig.
                Jeg er helt med på en 1 årig til 50% af nuværende løn ca

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Jeg er helt med på en 1 årig til 50% af nuværende løn ca
                  Enig. Det bliver dog spændende hvad Bjørn synes. Med al hans "sentimentalitet snak" in mente

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                    Enig. Det bliver dog spændende hvad Bjørn synes. Med al hans "sentimentalitet snak" in mente
                    Syntes netop ikke at min vurdering er sentimental på nogen måde. Den er vurderet ud fra at han er vigtig for omklædningsrummet, en leder i en meget omskiftende trup, kulturbærer og stadig en af de bedste og mest stabile spillere hver gang

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Syntes netop ikke at min vurdering er sentimental på nogen måde. Den er vurderet ud fra at han er vigtig for omklædningsrummet, en leder i en meget omskiftende trup, kulturbærer og stadig en af de bedste og mest stabile spillere hver gang
                      Jamen jeg er fuldstændig enig. Jeg kunne godt bare være bange for, at Bjørn ikke ser det på samme måde. Men det er i så fald også vigtigt at Bashkim er indforstået med en lønnedgang - som du også selv skriver. Han skal ikke være en af vores lønførende spillere på en ny kontrakt

                      Comment


                        Jeg synes godt man kunne forestille sig/ønske en model, hvor der er i en kontraktforlængelse også er lagt op til en rolle i klubben for Bash efter han lægger støvlerne på hylden - hvis det altså er en vej, han selv har lyst til at gå. I første omgang nogle trænerkurser og en mindre rolle i akademiet (angrebstræner eksempelvis) a la hvad Trybull har.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                          Jamen jeg er fuldstændig enig. Jeg kunne godt bare være bange for, at Bjørn ikke ser det på samme måde. Men det er i så fald også vigtigt at Bashkim er indforstået med en lønnedgang - som du også selv skriver. Han skal ikke være en af vores lønførende spillere på en ny kontrakt
                          50% nedgang er markant. Kunne man få den aftale med Bashkim synes jeg det er en no-brainer. Det tror jeg også BW ville mene.

                          Men jeg har svært ved at se Bashkim acceptere det. Tror lidt han ville opfatte det som en hån. Og kunne godt forestille mig en sportsdirektør selv ville se det som en hån bare at foreslå så stor en nedgang til en meget respekteret og på flere måder vigtig spiller. Har svært ved at se dem blive enige. Men håber da at blive overrasket.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                            Jeg synes godt man kunne forestille sig/ønske en model, hvor der er i en kontraktforlængelse også er lagt op til en rolle i klubben for Bash efter han lægger støvlerne på hylden - hvis det altså er en vej, han selv har lyst til at gå. I første omgang nogle trænerkurser og en mindre rolle i akademiet (angrebstræner eksempelvis) a la hvad Trybull har.
                            Hvilken rolle har Trybull der???
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Hvilken rolle har Trybull der???
                              Han er ved at uddanne sig til træner og hjælper til som ekstra assistent-træner på u17-holdet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Hvilken rolle har Trybull der???
                                Han er blevet træner/hjælpetræner for U17, han er ved at tage en licens som træner. Der skal man åbenbart træne et hold i praksis.

                                Comment

                                Working...
                                X