Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Kan sket ikke forestille mig at der er nogen der forlænger før OB er fri af nedrykning ..
    Det tror jeg ikke er et problem for de fleste umiddelbart

    Comment


      Vi er godt nok på hælene. Tror vi får bøllebank af Dallas

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Vi er godt nok på hælene. Tror vi får bøllebank af Dallas
        Er der nogen startopstilling ?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Er der nogen startopstilling ?
          Magnus Nielsen

          Grubbe BP Aksou Yaya Mccoy

          Manneh Juul

          Selven Charly Mucolli

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            Magnus Nielsen

            Grubbe BP Aksou Yaya Mccoy

            Manneh Juul

            Selven Charly Mucolli
            Aksou?

            Charly er i gang?

            hvad var den anden holdopstilling?
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              Magnus Nielsen

              Grubbe BP Aksou Yaya Mccoy

              Manneh Juul

              Selven Charly Mucolli
              Takker, godt nok en sløj omgang

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Aksou?

                Charly er i gang?

                hvad var den anden holdopstilling?
                Askou så ;)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Aksou?

                  Charly er i gang?

                  hvad var den anden holdopstilling?
                  HC
                  Slotsager - Ivancevic - Helander
                  Owusu - Trybull - Rami - Mouritsen
                  Deedson - Kjerrumgaard - Kadrii​

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    HC
                    Slotsager - Ivancevic - Helander
                    Owusu - Trybull - Rami - Mouritsen
                    Deedson - Kjerrumgaard - Kadrii​
                    Det duer sq da heller ikke med Rami der … Manneh ind og Rami på kanten .. Kadrii på top eller bænk …
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Det duer sq da heller ikke med Rami der … Manneh ind og Rami på kanten .. Kadrii på top eller bænk …
                      nej jeg har også mine tvivl - men det er jo noget de vil forsøge sig med. Ny spillestil - ingen 10er mere, men holdets bedste er du nødt til at finde plads til.

                      Det er jo stadig opstart - så det er nu det skal prøves af...og så tror jeg ikke det er derfor vi taber i dag

                      Comment


                        Hvem var i øvrigt ansvarligt for at streame kampen? Det var godt arbejde med den sammenstilling af højdepunkterne lige efter hver halvleg.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          nej jeg har også mine tvivl - men det er jo noget de vil forsøge sig med. Ny spillestil - ingen 10er mere, men holdets bedste er du nødt til at finde plads til.

                          Det er jo stadig opstart - så det er nu det skal prøves af...og så tror jeg ikke det er derfor vi taber i dag
                          Der er plads til ham på kanten .. har både han og Frøkjær gjort før ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Nå. Det er ikke 2.-holdet, der kan skabe chancer. Det var da den vildeste langgaber. Er I helt trygge ved det forår? Lige nu tænker jeg, at de andre holds uduelighed skal redde OB fra nedrykning.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Nå. Det er ikke 2.-holdet, der kan skabe chancer. Det var da den vildeste langgaber. Er I helt trygge ved det forår? Lige nu tænker jeg, at de andre holds uduelighed skal redde OB fra nedrykning.
                              Vi vælger jo så ikke at lade os teste os imod nogen konkurrenter, så vi aner jo ikke hvordan vi står overfor et suppehold.
                              Det tyder dog på at SK som Alm har et problem med at finde balancen. Vi går noget mere offensivt til kampene her i træningskampene, end i hans sidste par superligakampe og det straffer alle modstandere, uanset om de er et tjekkisk bundhold, et 1. Div-hold eller et svensk tophold. Så er der også fint og hurtigt spil, hvor det ser ud til relationerne er fornuftige, men det ændrer bare fortsat ikke på at vi er voldsomt udfordret i ubalance, og at den manglende balance fører personlige fejl med sig i bagerste kæde. Det skal løses, for ellers ender vi med at tabe kampe som imod Lyngby og Vejle hjemme i efteråret. Hvor vi er det bedste hold på banen, men sejrene udebliver, fordi der skal så lidt til at score imod os.

                              Comment


                                HC vil kæmpe for sin plads til det sidste

                                https://fyens.dk/ob/nu-taler-maalman...ikke-fladt-ned

                                Comment

                                Working...
                                X