Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mange positive indlæg om Luca, Mucolli og Sandberg. Lyder som om at vi ikke er så meget på røven alligevel. Men 3 mål imod, det er bare ikke godt nok.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
      Mange positive indlæg om Luca, Mucolli og Sandberg. Lyder som om at vi ikke er så meget på røven alligevel. Men 3 mål imod, det er bare ikke godt nok.
      Hvis Mucolli er tiltænkt en rolle på holdet, så er vi i den grad på røven....

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

        Hvis Mucolli er tiltænkt en rolle på holdet, så er vi i den grad på røven....
        Baseret på ?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Baseret på ?
          At manden ikke kunne spille sig fast på hos den suveræne sidsteplads i Sverige anno 2023. At manden ikke kunne spille sig fast på hos den suveræne sidsteplads i Norge anno 2022. At manden ikke i nu 1½ år har været i nærheden af nævneværdig spilletid i OB. Hvor meget evidens har du lige brug for?...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
            Mange positive indlæg om Luca, Mucolli og Sandberg. Lyder som om at vi ikke er så meget på røven alligevel. Men 3 mål imod, det er bare ikke godt nok.
            Helt sikkert er det ikke godt nok, men med en defensiv midtbane med Grubbe og Rami og Helander der udgår efter 10 min. må det nødvendigvis blive en udfordring for en klub som OB. Köhler, Manneh og Trybull vil pynte på den status på den defensive midtbane og så må vi da håbe at Helander ikke går og er småsur over at der er sagt nejtak til skambudene fra Riemer/Fredberg og co
            Last edited by manner; 27-01-2024, 07:10.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Ja det er minimum 2 med alle de skader vi har. Med Turay,Buray,Mustafic og vores finske ven ude af døren burde der være en del lønkroner at give af. Tænker at Luca,Fenger,Yaya og Mucolli der er kommet til, samlet set ikke tjener det halve af hvad de andre gjorde.
              Så ind med 2-3 stykker og lej Grubbe og måske Mucolli ud
              Enig, vi mangler ihvertfald til angrebet og til den centrale midtbane. Og så vil jeg mene vi også er sårbare i forsvaret.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Helt sikkert er det ikke godt nok, men med en defensiv midtbane med Grubbe og Rami og Helander der udgår efter 10 min. må det nødvendigvis blive en udfordring for en klub som OB. Köhler, Manneh og Trybull vil pynte på den status på den defensive midtbane og så må vi da håbe at Helander ikke går og er småsur over at der er sagt nejtak til skambudene fra Riemer/Fredberg og co
                Jeg tror Helander har fuld forståelse for at OB han sagt nej tak til at sælge ham. Nu kører det jo heller ikke på skinner i Anderlecht for tiden.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  At manden ikke kunne spille sig fast på hos den suveræne sidsteplads i Sverige anno 2023. At manden ikke kunne spille sig fast på hos den suveræne sidsteplads i Norge anno 2022. At manden ikke i nu 1½ år har været i nærheden af nævneværdig spilletid i OB. Hvor meget evidens har du lige brug for?...
                  What he said...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    At manden ikke kunne spille sig fast på hos den suveræne sidsteplads i Sverige anno 2023. At manden ikke kunne spille sig fast på hos den suveræne sidsteplads i Norge anno 2022. At manden ikke i nu 1½ år har været i nærheden af nævneværdig spilletid i OB. Hvor meget evidens har du lige brug for?...
                    Han spillede da 40 kampe (7 mål og 10 assists) for KBK på 1½ år, så helt ringe har han da åbenbart ikke været. Ja, i 2022 spillede han "kun" med i ni kampe, men det er jo klart med den norske turneringsstruktur, der følger kalenderåret. Deres første kamp var 1. april og han blev solgt i starten af juli. Så han har kun misset tre kampe.

                    Hvis han ikke er god nok til os forstår jeg ikke en fireårig kontrakt og at han har gjort det rigtigt godt i træningskampene (og i Thailand).

                    Men hver sine favoritter

                    Last edited by Online; 27-01-2024, 11:04.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Jeg tror Helander har fuld forståelse for at OB han sagt nej tak til at sælge ham. Nu kører det jo heller ikke på skinner i Anderlecht for tiden.
                      Highlights:
                      https://www.eurosport.dk/fodbold/hig...25/video.shtml

                      Det er altså et ret lækkert 1. mål Elfsborgs nr 14 scorer.
                      Last edited by OleKBH; 27-01-2024, 11:05.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Han spillede da 40 kampe (7 mål og 10 assists) for KBK på 1½ år, så helt ringe har han da åbenbart ikke været. Ja, i 2022 spillede han "kun" med i ni kampe, men det er jo klart med den norske turneringsstruktur, der følger kalenderåret. Deres første kamp var 1. april og han blev solgt i starten af juli. Så han har kun misset tre kampe.

                        Hvis han ikke er god nok til os forstår jeg ikke en fireårig kontrakt og at han har gjort det rigtigt godt i træningskampene (og i Thailand).

                        Men hver sine favoritter
                        Han endte ude på bænken i sin sidste tid i KBK, som på daværende tidspunkt havde 1 point for 10 kampe. Allerede dengang var det komplet bizart, at OB stak en så lang kontrakt ud til en spiller der var sat af på et så ringe hold, og som alle med kendskab til ham ved er en luksusspiller der mangler så meget på mentaliteten.

                        Ingen anfægter at der er nogle offensive kvaliteter der er fine. Men fodbold handler om meget mere end det, og vildere er de offensive kvaliteter så heller ikke. Med mindre man er ekstraordinært god, og det er Mucolli ikke i forhold til niveauet i bedste række i Danmark, Sverige eller Norge, så kræver det at man laver et godt nok stykke arbejde og har den rigtige mentalitet i hverdagen og til træning, hvis man skal vinde og fastholde en plads på et hold. Det har Mucolli gang på gang bevist, at han ikke har, og det er selvfølgelig det trænerne i Ådalen kan mærke i hverdagen. De behøver ikke spille ham i 20 kampe for at fornemme, at han ikke har det der skal til, det kan de fuldt ud mærke i hverdagen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Jeg tror Helander har fuld forståelse for at OB han sagt nej tak til at sælge ham. Nu kører det jo heller ikke på skinner i Anderlecht for tiden.

                          Kører ikke for Anderlecht for tiden? Vi snakker nr. 2 i Belgien, der har tabt lige så mange kampe på hjemmebane i denne sæson som vi har vundet på hjemmebane, på trods af at være ufattelig hårdt ramt på skadesfronten

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Han endte ude på bænken i sin sidste tid i KBK, som på daværende tidspunkt havde 1 point for 10 kampe. Allerede dengang var det komplet bizart, at OB stak en så lang kontrakt ud til en spiller der var sat af på et så ringe hold, og som alle med kendskab til ham ved er en luksusspiller der mangler så meget på mentaliteten.

                            Ingen anfægter at der er nogle offensive kvaliteter der er fine. Men fodbold handler om meget mere end det, og vildere er de offensive kvaliteter så heller ikke. Med mindre man er ekstraordinært god, og det er Mucolli ikke i forhold til niveauet i bedste række i Danmark, Sverige eller Norge, så kræver det at man laver et godt nok stykke arbejde og har den rigtige mentalitet i hverdagen og til træning, hvis man skal vinde og fastholde en plads på et hold. Det har Mucolli gang på gang bevist, at han ikke har, og det er selvfølgelig det trænerne i Ådalen kan mærke i hverdagen. De behøver ikke spille ham i 20 kampe for at fornemme, at han ikke har det der skal til, det kan de fuldt ud mærke i hverdagen.
                            Jeg forstår fuldt ud din pointe, men hvorfor starter han så inde i træningskampene (og faktisk ofte er en af de bedste) ?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Jeg forstår fuldt ud din pointe, men hvorfor starter han så inde i træningskampene (og faktisk ofte er en af de bedste) ?
                              nu ved jeg ikke hvor tæt vi har været på noget der ligner en start 11er endnu. Så at han spiller i træningskampe ville jeg måske ikke lægge alt for meget i.

                              Kan jo også være en måde at få ham vist frem inden vinduet lukker i?

                              Syntes efterhånden jeg har hørt en del sige at Mucolli ofte gør det godt til træning - men bare mangler at omsætte det til spillet på banen når det gælder...

                              - og mht den 4 årige kontrakt - ja den er i høj grad en af de mere underlige BW har lavet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Jeg forstår fuldt ud din pointe, men hvorfor starter han så inde i træningskampene (og faktisk ofte er en af de bedste) ?
                                Jeg tror desværre han ofte starter inde i træningskampene fordi vi har en shitload skader og en kvart trup, der er ved at blive skiftet ud.

                                Comment

                                Working...
                                X