Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Opstart 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Magnus Nielsen
Grubbe BP Aksou Yaya Mccoy
Manneh Juul
Selven Charly Mucolli
Charly er i gang?
hvad var den anden holdopstilling?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
HC
Slotsager - Ivancevic - Helander
Owusu - Trybull - Rami - Mouritsen
Deedson - Kjerrumgaard - Kadrii"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Det duer sq da heller ikke med Rami der … Manneh ind og Rami på kanten .. Kadrii på top eller bænk …
Det er jo stadig opstart - så det er nu det skal prøves af...og så tror jeg ikke det er derfor vi taber i dag
Comment
-
Hvem var i øvrigt ansvarligt for at streame kampen? Det var godt arbejde med den sammenstilling af højdepunkterne lige efter hver halvleg."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 5
Comment
-
nej jeg har også mine tvivl - men det er jo noget de vil forsøge sig med. Ny spillestil - ingen 10er mere, men holdets bedste er du nødt til at finde plads til.
Det er jo stadig opstart - så det er nu det skal prøves af...og så tror jeg ikke det er derfor vi taber i dag"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægNå. Det er ikke 2.-holdet, der kan skabe chancer. Det var da den vildeste langgaber. Er I helt trygge ved det forår? Lige nu tænker jeg, at de andre holds uduelighed skal redde OB fra nedrykning.
Det tyder dog på at SK som Alm har et problem med at finde balancen. Vi går noget mere offensivt til kampene her i træningskampene, end i hans sidste par superligakampe og det straffer alle modstandere, uanset om de er et tjekkisk bundhold, et 1. Div-hold eller et svensk tophold. Så er der også fint og hurtigt spil, hvor det ser ud til relationerne er fornuftige, men det ændrer bare fortsat ikke på at vi er voldsomt udfordret i ubalance, og at den manglende balance fører personlige fejl med sig i bagerste kæde. Det skal løses, for ellers ender vi med at tabe kampe som imod Lyngby og Vejle hjemme i efteråret. Hvor vi er det bedste hold på banen, men sejrene udebliver, fordi der skal så lidt til at score imod os.
Comment
Comment