1-2 efter en meget simpel indkastkombination...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Opstart 2024
Collapse
X
-
pause.
Syntes det har set ok ud - vi startede bedst. Modstanderen kom bedre med i anden halvdel af kampen. Syntes vi har presset ok - men ellers har jeg lidt svært ved at se hvor vi skal skabe vores chancer.
Defenssivt mangler der tydeligvis stadig noget...koncentration - især det sidste mål er for sløjt
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Vi spiller mod deres B-hold i dag, og deres førstehold en anden dag, så vidt jeg har forstået.
Fredag den 2. februar kl. 11.00
Banus Football Center
OB B – FC Dallas
Fredag den 2. februar kl. 16.00
La Quinta Football Center
Seattle Sounders A – OB A
Fredag den 9. Februar kl. 13.00
Seattle Sounders B – OB B
Fredag den 9. februar kl. 16.00
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægMouritsen sejler i sin opdækning, og der er ikke nok pres på boldholder der laver indlægget.. æv. Vi har ellers spillet klart bedst, men det kan jo være ligegyldigt når der står 1-2..OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
OB A – FK Pardubice A
Fredag den 2. februar kl. 11.00
Banus Football Center
OB B – FC Dallas
Fredag den 2. februar kl. 16.00
La Quinta Football Center
Seattle Sounders A – OB A
Fredag den 9. Februar kl. 13.00
Seattle Sounders B – OB B
Fredag den 9. februar kl. 16.00
- Likes 1
Comment
-
Nu har jeg ikke set første halvleg, og man snakker altid om at man skal passe på med at lægge for meget i resultaterne i træningskampe. Men, hvis vi taber til Tjekkiets nummer 13, og lægger det sammen med vores andre resultater her i opstarten, så er jeg da ikke særligt tryg ved vores kommende forår.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægNu har jeg ikke set første halvleg, og man snakker altid om at man skal passe på med at lægge for meget i resultaterne i træningskampe. Men, hvis vi taber til Tjekkiets nummer 13, og lægger det sammen med vores andre resultater her i opstarten, så er jeg da ikke særligt tryg ved vores kommende forår.
MEN - syntes jo der tegner sig lidt et billede - lidt af det samme vi så under Alm...vi lukker ALT for mange mål ind - og har svært ved rigtigt at finde ud af hvordan vi skal skabe chancer.
- Likes 1
Comment
Comment