Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    1-2 efter en meget simpel indkastkombination...

    Comment


      Mouritsen sejler i sin opdækning, og der er ikke nok pres på boldholder der laver indlægget.. æv. Vi har ellers spillet klart bedst, men det kan jo være ligegyldigt når der står 1-2..

      Comment


        pause.

        Syntes det har set ok ud - vi startede bedst. Modstanderen kom bedre med i anden halvdel af kampen. Syntes vi har presset ok - men ellers har jeg lidt svært ved at se hvor vi skal skabe vores chancer.

        Defenssivt mangler der tydeligvis stadig noget...koncentration - især det sidste mål er for sløjt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Vi spiller mod deres B-hold i dag, og deres førstehold en anden dag, så vidt jeg har forstået.
          OB A – FK Pardubice A
          Fredag den 2. februar kl. 11.00
          Banus Football Center

          OB B – FC Dallas
          Fredag den 2. februar kl. 16.00
          La Quinta Football Center

          Seattle Sounders A – OB A
          Fredag den 9. Februar kl. 13.00

          Seattle Sounders B – OB B
          Fredag den 9. februar kl. 16.00


          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
            Mouritsen sejler i sin opdækning, og der er ikke nok pres på boldholder der laver indlægget.. æv. Vi har ellers spillet klart bedst, men det kan jo være ligegyldigt når der står 1-2..
            Vi skal jo oftest score 3, for bare at få uafgjort. Ser ikke ud til at det ændrer sig.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              OB A – FK Pardubice A
              Fredag den 2. februar kl. 11.00
              Banus Football Center

              OB B – FC Dallas
              Fredag den 2. februar kl. 16.00
              La Quinta Football Center

              Seattle Sounders A – OB A
              Fredag den 9. Februar kl. 13.00

              Seattle Sounders B – OB B
              Fredag den 9. februar kl. 16.00


              OK. Fair nok, så har jeg nok misforstået den ændring af programmet, der blev meldt ud.

              Comment


                Vi har skiftet keeper og Helander er gået ud også, ser det ud til.
                Nogen der har luret flere/andre udskiftninger?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
                  Vi har skiftet keeper og Helander er gået ud også, ser det ud til.
                  Nogen der har luret flere/andre udskiftninger?
                  Helander er da stadigvæk på banen (gik ned og prøvede at blokere ved det annullerede mål)

                  Comment


                    Stærk redning fra vores nye mand i målet.
                    Spark langt ude fra, som sidder meget yderligt i målet. Han bokser den væk med en stærk hånd.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Helander er da stadigvæk på banen
                      Du har helt ret. Der har jeg set forkert.

                      Comment


                        fin redning af vores nye målmand. De score igen efter hjørne - men der fløjtes frispark til os...

                        Comment


                          trybull med endnu en lidt for vild tackling - trækker gult

                          Comment


                            Trybull får gult kort efter en hård tackling midt på banen. Der var lige optræk til lidt håndgemæng også.
                            Jeg synes det er tydeligt, at spillerne ikke er tilfredse med deres præstation.

                            Comment


                              Nu har jeg ikke set første halvleg, og man snakker altid om at man skal passe på med at lægge for meget i resultaterne i træningskampe. Men, hvis vi taber til Tjekkiets nummer 13, og lægger det sammen med vores andre resultater her i opstarten, så er jeg da ikke særligt tryg ved vores kommende forår.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                                Nu har jeg ikke set første halvleg, og man snakker altid om at man skal passe på med at lægge for meget i resultaterne i træningskampe. Men, hvis vi taber til Tjekkiets nummer 13, og lægger det sammen med vores andre resultater her i opstarten, så er jeg da ikke særligt tryg ved vores kommende forår.
                                selvf skal man passe på med at lægge for meget i testkampene - de første har været med meget skiftende hold. Nu begynder vi at nærme os en start 11 formation - så forhåbentlig begynder det at hjælpe.

                                MEN - syntes jo der tegner sig lidt et billede - lidt af det samme vi så under Alm...vi lukker ALT for mange mål ind - og har svært ved rigtigt at finde ud af hvordan vi skal skabe chancer.

                                Comment

                                Working...
                                X