1-2 efter en meget simpel indkastkombination...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Opstart 2024
Collapse
X
-
pause.
Syntes det har set ok ud - vi startede bedst. Modstanderen kom bedre med i anden halvdel af kampen. Syntes vi har presset ok - men ellers har jeg lidt svært ved at se hvor vi skal skabe vores chancer.
Defenssivt mangler der tydeligvis stadig noget...koncentration - især det sidste mål er for sløjt
- Likes 1
Comment
-
OB A – FK Pardubice AOprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Vi spiller mod deres B-hold i dag, og deres førstehold en anden dag, så vidt jeg har forstået.
Fredag den 2. februar kl. 11.00
Banus Football Center
OB B – FC Dallas
Fredag den 2. februar kl. 16.00
La Quinta Football Center
Seattle Sounders A – OB A
Fredag den 9. Februar kl. 13.00
Seattle Sounders B – OB B
Fredag den 9. februar kl. 16.00
Comment
-
Vi skal jo oftest score 3, for bare at få uafgjort.Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægMouritsen sejler i sin opdækning, og der er ikke nok pres på boldholder der laver indlægget.. æv. Vi har ellers spillet klart bedst, men det kan jo være ligegyldigt når der står 1-2..
Ser ikke ud til at det ændrer sig.
OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
OK. Fair nok, så har jeg nok misforstået den ændring af programmet, der blev meldt ud.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
OB A – FK Pardubice A
Fredag den 2. februar kl. 11.00
Banus Football Center
OB B – FC Dallas
Fredag den 2. februar kl. 16.00
La Quinta Football Center
Seattle Sounders A – OB A
Fredag den 9. Februar kl. 13.00
Seattle Sounders B – OB B
Fredag den 9. februar kl. 16.00
- Likes 1
Comment
-
Nu har jeg ikke set første halvleg, og man snakker altid om at man skal passe på med at lægge for meget i resultaterne i træningskampe. Men, hvis vi taber til Tjekkiets nummer 13, og lægger det sammen med vores andre resultater her i opstarten, så er jeg da ikke særligt tryg ved vores kommende forår.
- Likes 1
Comment
-
selvf skal man passe på med at lægge for meget i testkampene - de første har været med meget skiftende hold. Nu begynder vi at nærme os en start 11 formation - så forhåbentlig begynder det at hjælpe.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægNu har jeg ikke set første halvleg, og man snakker altid om at man skal passe på med at lægge for meget i resultaterne i træningskampe. Men, hvis vi taber til Tjekkiets nummer 13, og lægger det sammen med vores andre resultater her i opstarten, så er jeg da ikke særligt tryg ved vores kommende forår.
MEN - syntes jo der tegner sig lidt et billede - lidt af det samme vi så under Alm...vi lukker ALT for mange mål ind - og har svært ved rigtigt at finde ud af hvordan vi skal skabe chancer.
- Likes 1
Comment
Comment