Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB sælger Kadrii til FcK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    @ Onkel Riffel

    Jeg deler 100 % dine holdninger.

    Man kan godt hade en klub (rivaller eller ej) men elske en spiller hos en rival.

    Det hele handler jo om hvordan en spiller agerer når han er i ens klub.

    Udover det håber jeg også at FCK taber alle deres kampe.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      @ Onkel Riffel

      Jeg deler 100 % dine holdninger.

      Man kan godt hade en klub (rivaller eller ej) men elske en spiller hos en rival.

      Det hele handler jo om hvordan en spiller agerer når han er i ens klub.

      Udover det håber jeg også at FCK taber alle deres kampe.
      Lige præcis. Jeg kan da også godt have respekt for spillere fra andre hold. Jeg vil til hver en tid have mere respekt for en spiller som Agger, der ikke vil spille for andre end Brøndby, end jeg havde for en lad knaldhætte som Demba-Nyrén, selvom sidstnævnte optrådte i OBs striber.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Sådan ville jeg have det, hvis han var født og opvokset i Odense, eller havde erklæret sin udødelig kærlighed til klubben. Nu er det bare sådan, at han er københavner, født og opvokset i København, og boede der i hele sin OB-karriere. Han har aldrig ladet som om han var odenseaner eller OB-fan, eller noget andet end en professionel lejesvend, der altid udførte sit job med den yderste professionalisme og dedikation.

        Ikke engang da skiftende retarderede trænere forsøgte at omskole ham til back, gik han ud og brokkede sig eller smækkede med dørene. Han udførte sit job med al den energi og arbejdsindsats man overhovedet kan forlange, specielt af så ung en spiller.

        Og det har jeg faktisk en del respekt for. Både at han ikke leflede uærligt for fansene, og at han aldrig leverede under 100%.

        Så derfor tilader jeg mig at have et blødt punkt for ham, og ønske ham personlig alt godt fremover (selvom jeg håber FCK taber alle kampe fra nu og til de engang går konkurs).


        Det gør ond at se ham i FCK-trøje og det var hårdt, når han scorede mod os. Men BK har altid givet alt for OB, derfor og for sin arbejdsindstilling og Fightingkvaliteter vil han altid have min respekt og mine gode ønsker.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Sådan ville jeg have det, hvis han var født og opvokset i Odense, eller havde erklæret sin udødelig kærlighed til klubben. Nu er det bare sådan, at han er københavner, født og opvokset i København, og boede der i hele sin OB-karriere. Han har aldrig ladet som om han var odenseaner eller OB-fan, eller noget andet end en professionel lejesvend, der altid udførte sit job med den yderste professionalisme og dedikation.

          Ikke engang da skiftende retarderede trænere forsøgte at omskole ham til back, gik han ud og brokkede sig eller smækkede med dørene. Han udførte sit job med al den energi og arbejdsindsats man overhovedet kan forlange, specielt af så ung en spiller.

          Og det har jeg faktisk en del respekt for. Både at han ikke leflede uærligt for fansene, og at han aldrig leverede under 100%.

          Så derfor tilader jeg mig at have et blødt punkt for ham, og ønske ham personlig alt godt fremover (selvom jeg håber FCK taber alle kampe fra nu og til de engang går konkurs).
          Vel talt. Har svært ved at hvordan man på denne måde, kan se fuldstændig bort fra personen Kadrii, og blot se spilleren. Manden har fået en alvorlig skade, som kan true hans karriere som spiller, og måske påvirke førligheden. Kan man ikke på den baggrund mobilisere sympati for manden. Så har man et problem.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
            Vel talt. Har svært ved at hvordan man på denne måde, kan se fuldstændig bort fra personen Kadrii, og blot se spilleren. Manden har fået en alvorlig skade, som kan true hans karriere som spiller, og måske påvirke førligheden. Kan man ikke på den baggrund mobilisere sympati for manden. Så har man et problem.
            Kan vi blive enige om at der er enorm forskel på at se på en person ud fra et fodbold/klub-mæssigt perspektiv og så et fuldstændigt objektivt perspektiv? Jeg ser det fra det første og du (åbenbart) fra det andet. Det kan IMO slet ikke blandes sammen, da det er to vidt forskellige perspektiver.

            Derudover så er det meget godt skrevet Onkel Riffel. Min forståelse for jeres holdning fik lige et gevaldigt nøk opad

            Comment

            Working...
            X