Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB sælger Kadrii til FcK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    netto, fakta whatever... Jeg siger jo også at det nok ikke passer.
    Det står forklaret på en anden side i denne tråd med Agent fee osv skulle trækkes fra


    edit: det er nok i en anden tråd
    Jeg spørger nok dumt men hvorfor skal OB trække et agentfee fra sin betaling. Har Kadrii en agent skal han vel selv lønne ham?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Jeg spørger nok dumt men hvorfor skal OB trække et agentfee fra sin betaling. Har Kadrii en agent skal han vel selv lønne ham?
      Agenter får procenter af handler, fordi de sørger for at handlen går igennem, det er helt normal praksis, han er ikke lønnet på månedsbasis af sine klienter, han får procenter af handler. Det er derfor mange klubber er kritiske over agenter, fordi de sjovt nok ofte anbefaler deres spillere at skifte klub lidt hyppigere end klubberne synes er godt.


      Brutto Netto i spiller handler handler om, at der løber nogle ting fra selve prisen på spillere til alt muligt andet end klubben, f.eks. agenter, videresalgsklausuler, spillerfees mv. Sådan har jeg fået det forklaret af folk der roder med det.

      Comment


        Jeg ved godt han er fortid i OB , men ikke lang tid han var på "toppen"

        http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...esten-af-2014/

        Comment


          Altid trist når en potentiel storspiller sættes tilbage af langvarige skader.

          Comment


            Av.. Sådan en korsbåndsskade er svær at blive kvit for..

            Comment


              Synd for Kadrii...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Syntes satme at det er synd for Bash. Elsker den knægt selvom han ikke er i OB længere

                Comment


                  Ingen tvivl om at han var langt fra 100% da han forlod OB og havde jævnligt smerter i knæet. FCK virker ikke til at have taget hensyn til dette.
                  Synd at svinet Christopher Poulsen skulle ødelægge en lovende karriere.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                    Ingen tvivl om at han var langt fra 100% da han forlod OB og havde jævnligt smerter i knæet. FCK virker ikke til at have taget hensyn til dette.
                    Synd at svinet Christopher Poulsen skulle ødelægge en lovende karriere.
                    Aaarh, det er vist en sandhed med modifikationer, hva?

                    http://www.youtube.com/watch?v=9eg9qhqk56E

                    Efter 40-ish sekunder kan du se, at der er tale om et uheld, men det ved du jo nok godt i forvejen...

                    Comment


                      ??? Jeg har ikke sagt noget om at CP gik efter at skade ham i situationen , men det er bevist at han med sin arm trykker ned i Kadrii's skulder. Pga skades risikoen er den slags taklinger ikke lovlige i NFL.

                      Hvorfor siger jeg så at CP er et svin ? Fordi han, meget berettiget, har det rygte i ligaen :-)

                      Ha' en god dag :-)

                      Comment


                        Aktionen af CP var ikke ondskabsfuld. Bashkim er en tough guy, vi elskede ham i OB for hans aggressive spil og hans tunge brug og insats. Det er et dilemma, hvis hans knæ sluttede sin karriere, med det er ikke CPs gæld. Det er fodbold. (Og fodbold er mere farlig end skak).

                        Altid OB og gode ønsker for Bash!!!!!!!!!!!!!!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                          ??? Jeg har ikke sagt noget om at CP gik efter at skade ham i situationen , men det er bevist at han med sin arm trykker ned i Kadrii's skulder. Pga skades risikoen er den slags taklinger ikke lovlige i NFL.

                          Hvorfor siger jeg så at CP er et svin ? Fordi han, meget berettiget, har det rygte i ligaen :-)

                          Ha' en god dag :-)
                          Nej, det kan godt være du ikke mener, at han gik efter at skade ham, men come on... "Han trykker ned i Kadrii's skulder" - are you kidding me?

                          Det er sgu da en fuldkommen standard-duel, hvor der bliver revet og flået lidt i hinanden, og jeg kan ikke se hvordan "svine CP kan ødelægge Bashkims karriere" ved at gå ind i duellen. Han prøver jo at skærme af for ham, nuvel det gøres klodset, men af blaime ham for skaden er imo MEGET søgt.

                          God dag til dig også.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Nej, det kan godt være du ikke mener, at han gik efter at skade ham, men come on... "Han trykker ned i Kadrii's skulder" - are you kidding me?

                            Det er sgu da en fuldkommen standard-duel, hvor der bliver revet og flået lidt i hinanden, og jeg kan ikke se hvordan "svine CP kan ødelægge Bashkims karriere" ved at gå ind i duellen. Han prøver jo at skærme af for ham, nuvel det gøres klodset, men af blaime ham for skaden er imo MEGET søgt.

                            God dag til dig også.
                            godt sagt
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Nej, det kan godt være du ikke mener, at han gik efter at skade ham, men come on... "Han trykker ned i Kadrii's skulder" - are you kidding me?

                              Det er sgu da en fuldkommen standard-duel, hvor der bliver revet og flået lidt i hinanden, og jeg kan ikke se hvordan "svine CP kan ødelægge Bashkims karriere" ved at gå ind i duellen. Han prøver jo at skærme af for ham, nuvel det gøres klodset, men af blaime ham for skaden er imo MEGET søgt.

                              God dag til dig også.
                              Enig...
                              Tror faktisk jeg vil hælde mere til, at Kadrii har glasben, end at nogen har ødelagt noget...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Enig...
                                Tror faktisk jeg vil hælde mere til, at Kadrii har glasben, end at nogen har ødelagt noget...
                                Ja, og skal vi endelig dvæle ved duellen de to imellem, så har Kadrii altså en ret beskidt én på CP ved målet til 2-0, selv om denne dog også umiddelbart er uforsætlig.

                                Comment

                                Working...
                                X