Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB sælger Kadrii til FcK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Slettet af moderator
    Last edited by MaxHH; 21-07-2014, 10:20.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      der er mange gæt rundt omkring og kun inderkredsen i FCK og OB kender sandheden..herinde er der gættet på alt på fra 2 mill. Dagens avis vil jeg citere for at prisen antageligt ligger på 5-7 mill. med alle de forbehold der er
      Hvis JH bare en smule snu - og det tror jeg han er - er det ikke tilfældigt at han siger "en vis transfer". Der er ingen grund til at reklamere med, at man har fået for meget ind på kontoen. Det gør ikke noget, at de andre klubber tror man er meget fattig, når OB skal ud og handle.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Hvis JH bare en smule snu - og det tror jeg han er - er det ikke tilfældigt at han siger "en vis transfer". Der er ingen grund til at reklamere med, at man har fået for meget ind på kontoen. Det gør ikke noget, at de andre klubber tror man er meget fattig, når OB skal ud og handle.
        Så er vi heldige. For alle ved at vi er fattige :-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Hvis JH bare en smule snu - og det tror jeg han er - er det ikke tilfældigt at han siger "en vis transfer". Der er ingen grund til at reklamere med, at man har fået for meget ind på kontoen. Det gør ikke noget, at de andre klubber tror man er meget fattig, når OB skal ud og handle.
          det kunne der godt være noget om ja

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jepper Se indlæg
            Absolut ikke !!

            Han scorede et mål (såvidt jeg så) men brændte også et par chancer. Han clearede et par indlæg i defensiven, men hans bevægelser/motorik samt hans (manglende) evner i pasningsspillet gør at jeg bestemt ikke håber han bliver en stribet spiller :-)
            Mon ikke JH og TB kan tale ham op til at være et super godt køb ...
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Mon ikke JH og TB kan tale ham op til at være et super godt køb ...
              Det tror jeg!!

              Comment


                Det er så iorden, Leander. Vi tager den over den øl..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                  Det er så iorden, Leander. Vi tager den over den øl..

                  Comment


                    Okay, så har jeg fået trykket navn, på min sidste trøje!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Daniel L Se indlæg
                      Okay, så har jeg fået trykket navn, på min sidste trøje!
                      Det kan betyde mange ting - f.eks.:
                      1. Du er træt af at alle spillere, som du har på trøjen forlader klubben få uger efter du har fået trykt deres navn.
                      2. Du har haft en trøje liggende uden navn, nu ved du, at vi signer en superstjerne og det navn har du lige fået trykt på din sidste trøje.

                      Bliver det en 1 .... eller 2... ?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Daniel L Se indlæg
                        Okay, så har jeg fået trykket navn, på min sidste trøje!
                        Jeg synes efterhånden at hvert transfervindue bliver mere og mere anstrengende, ikke fordi stjernespillerne ikke længere slår deres vej omkring OB, men pga.jammer fra fans, som bliver fornærmet pga. nye manglende stjerner og skælder ud på klubben, træneren og direktøren. Deres virkelighed er præget af nye tider, der kræver økonomisk ansvarlighed, masser af isi maven og kølig kalkule. Det er pisse ærgerligt at Kadrii smutter til FCK, men hellere ham end Falk. Kadrii har haft en korsbåndsskade, skranter lidt og har et år tilbage af kontrakten. OB ved ikke om han holder en hel sæson og til sommer ryger han gratis. Detville være dårligt købmandskab ikke at sælge ham. Vores sportsdirektør har hentet fornuftige folk ind, især Lasse har anførerpotentiale, vi er sluppet for dyre og skrøbelige spillere, og skal undgå et underskud som sidst. Det er almindelig fornuft, der er stadig kvalitet i truppen, de unge får mulighed for at komme på banen og selvfølgelig kommer der nogle angribere. Forhåbentligt er I ikke ligeså uansvarlige med jeres egen økonomi, som I ønsker at OB skal være.

                        og fri mig så for den her tøsefornærmede indstilling, at I kun vil bakke klubben op, hvis der kommer stjernespillerne, g klubben har vundet fem kampe i træk. Det er når det går dårligt, at klubben havbrug for opbakning. Ellers kunne vi lige så godt skifte til FCK!

                        Comment


                          Well så kan du jo bare lade værre med at følge med herinde....og nøjes med at glæde dig over hvor dygtige vores ledelse i din optik har været....
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            HØRT!!! Obenno

                            Comment


                              Isoleret set er det sund fornuft at sælge Kadrii også selvom FCK var højest bydende . Men jeg nægter at tro at man i OB ikke har tænkt tanken om at sælge ham før nu . Og derfor burde man allerede have lavet det forberedende arbejde med en afløser , især også når man samtidig stod til at miste Mos og Skoubo . Måske kan man spare en smule ved at vente med indkøb til vinduets sidste dag , men de penge kan være givet dårligt ud hvis sæsonen starter med flere nederlag og man så derefter skal spille en ny mand ind på et hold i modgang .
                              Syntes det er så som så med de gode indkøb , dem vi har hentet den seneste tid er vel knap nok nogle som er sikre i start 11'eren . Det er svært at bygge et nyt hold op med ligegyldige lejemål og spillere som må rokeres om pga store mangler i truppen eller eksperimenter på begge backs .
                              Det er ikke nyt at vi mangler angribere , det har vi gjort siden vi solgte Utaka . Venstre back tog en evighed at finde og ham vi fandt faldt igennem men blev så reddet af at man havde glemt at en central midtbane også gerne må indeholde en mand med defensive forcer , fremfor 6-8 offensive cm'ere .

                              Men på trods at det fik jeg stadig 16 hak i sæsonkortet 13/14 og med stor sandsynlighed også 14/15 + en hel del udebaneture ..

                              Noget andet er at klubben måske også skulle melde anderledes ud ift deres ambitioner , så JH ikke mere end nødvendigt fremstår som Komiske Ali
                              Last edited by Magge; 19-07-2014, 09:38.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Forventer at Pourie indgår i handlen og bliver præsenteret i løbet af dagen.

                                Comment

                                Working...
                                X