Oprindeligt indsendt af Shots
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB sælger Kadrii til FcK
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægGider ikke rigtig OB mere. Indrømmet, jeg var (er) Svinet. Den fynske middelmådighed er ved at ramme mig som en langsom pest. Skifter aldrig klub. Men OB og Superligaen er slut. Det gør for ondt. Kadrii og Falk i sjællandsk dress...? Det må være grænsen - for mig.
God vind til jer alle
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægGider ikke rigtig OB mere. Indrømmet, jeg var (er) Svinet. Den fynske middelmådighed er ved at ramme mig som en langsom pest. Skifter aldrig klub. Men OB og Superligaen er slut. Det gør for ondt. Kadrii og Falk i sjællandsk dress...? Det må være grænsen - for mig.
God vind til jer alle
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Shots Se indlægJeg har hørt 9-10 mio kroner for Kadrii, hvilket i mine ører giver bedst mening.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mønboen Se indlæg9 - 10 millioner er i min verden også for lidt, tænk på hvad de fik for Borring da de solgte ham til Midtjylland, og Bashkim er da efter min overbevisning meget bedre - så jeg håber da på 15 - 20 millioner.
Ja og i min verden burde vi ha' fået 80 mil og 4 rittersport. Jeg aner intet om beløbets størrelse, men som andre skriver, lyder 5-6 mil realistisk i mine øre. Salget af Borring i sin tid kan vi ikke sammenligne, FC Plovfuge må ha' været sindsyge på købstidspunktet. http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...lost-tabeligt/
Comment
-
God vind til jer alle
Selv god vind...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlægnogle der ved hvad prisen var ?Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægEn mand med din fantasi burde vel nok kunne modstå et forholdsvist åbenlys scenarie... Hvad fanden er der med dig, du forpester forum med et Kadrii-FcK rygte i 12 måneder, og da det så senere blev en realitet, så skrider du...
Selv god vind...
Comment
-
-
Comment