Jeg vil sige, Emil 4 mio. og Kadrii 6...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB sælger Kadrii til FcK
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlægDet er sgu ikke fair over for Baskim eller Fans... det her er mit problem med dansk mentalitet omkring spiller salg... jeg hader han blev solgt til FCK, men jeg elsker alt det positive han bragte klubben, og han kan godt blive klappet af når han kommer på banen selv i FCK trøjen... men når kampen er i gang er han et andet FCK fjols, men efter er han ok igen... og kan klappe igen næste gang han kommer, forbi han aldrig har stoppet med og give så længe han var i OB trøjen, husker ikke en eneste gang han ikke er kommet op til hylest og tak, som visse andre nogen gange holder sig fra når de er sure... (ja dig Emil sursen)
Derudover er han Københavner, og er født og opvokset i Kbh. Der er i min verden bare forskel på om du er fra Odense/Fyn, eller om du er hentet udefra. Han siger det selv, når han siger han er kommet "hjem" til København."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDer må simpelthen være andre muligheder end at smide alle pengene efter Dalgaard... 1. Division er heller ikke helt plukket endnu...Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlægFCK har betalt en ganske fornuftig pris for Bashkim, hans kontraktsituation og manglende form taget i betragtning, men dem som gætter på 8 - 10mill har vidst glemt at tage højde for finanskrisens indvirkning på transfermarkedet.
OB forhandler med to angribere, den ene et "stort" navn, Bashkims transfer burde speede processen op, men det nået næppe på denne side af Hobro-kampen.
Regn i øvrigt ikke med Dahlgaard, VFF har absurd høje forventninger til hvad han skal indbringe.
Til fans, sponsorer og evt. investorer! Jeg anderkender, at skulle vi have penge for ham, så var det nu, men det bliver sikkert en meget svær opgave at hente attraktive spillere nu! Hvad mon det gør ved motivationen i den øvrige spillertrup?
Forestil jer, at det var nu vi skulle forsøge at hente en Emil Larsen i Lyngby?
Det handler om meget mere en et salg!!!
Men Horsens har vel noget på lager:-(
Comment
-
Oprindeligt indsendt af CCR Se indlægHvis prisen ligger under 8 som du antyder, er det jo endnu mere til grin. Dette er ikke blot et salg af truppens bedste mand, men et signal til omverdenen!
Til fans, sponsorer og evt. investorer! Jeg anderkender, at skulle vi have penge for ham, så var det nu, men det bliver sikkert en meget svær opgave at hente attraktive spillere nu! Hvad mon det gør ved motivationen i den øvrige spillertrup?
Men Horsens har vel noget på lager:-(Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af CCR Se indlægHvis prisen ligger under 8 som du antyder, er det jo endnu mere til grin. Dette er ikke blot et salg af truppens bedste mand, men et signal til omverdenen!
Men Horsens har vel noget på lager:-(
Comment
Comment