Oprindeligt indsendt af Christian89
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Søren Krogh cheftræner
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af Gummianden Se indlæg
Kan møderne have været om noget andet end ansættelse af AZ? Jeg spørger fordi jeg ikke kan komme på et fortilfælde hvor en træner har været på stadion og se fodbold, hos en klub han samtidigt har haft samtaler med (kan være at min hukommelse bare ikke er god nok). Hvis der ikke har været tale om ansættelsessamtaler kan det måske have været noget så kedeligt som faglig sparring, en snak om Retovs evner som cheftræner eller noget helt tredje.
Bech og zorniger vil helt sikkert hævde samtalerne omkring hans ansættelse først startede længe efter, men det ved vi jo allesammen også vil være en stor fed løgn.
Jeg har også tænkt tanken, at Bech givetvis har brugt Zorniger som sparringspartner omkring den her form for totalforbud, som der er indikationer på vi vil praktisere.
Men min fornemmelse vægter mere og mere imod Zorniger overtager roret, kort tid efter sidste fløjt som 1. Divisions-hold. Det lugter af TB vil ned af den her sti med totalforbud, og her får man ikke en mere ultimativ træner end Zorniger, og det ved TB bedre end de fleste andre.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg må også sige det var en yderst kikset og respektløs manøvre af Zorniger, at stå blandt striwede fans, hvis han ender med at stå på trænerbænken næste år.
Bech og zorniger vil helt sikkert hævde samtalerne omkring hans ansættelse først startede længe efter, men det ved vi jo allesammen også vil være en stor fed løgn.
Jeg har også tænkt tanken, at Bech givetvis har brugt Zorniger som sparringspartner omkring den her form for totalforbud, som der er indikationer på vi vil praktisere.
Men min fornemmelse vægter mere og mere imod Zorniger overtager roret, kort tid efter sidste fløjt som 1. Divisions-hold. Det lugter af TB vil ned af den her sti med totalforbud, og her får man ikke en mere ultimativ træner end Zorniger, og det ved TB bedre end de fleste andre.
Der er vel nærmest kun Hyballa, der er mere kontroversiel, og så ham chileneren eller noget Randers ansatte i en kort overgang.
For mig ville ansættelsen af Zorniger være et kæmpe vink med en vognstang om, at stemningen i OB er for “lad” og der mangler noget power, men det er jo samtidig et sats.
Comment
-
[QUOTE=hankatten;n359699]
Jeg må også sige det var en yderst kikset og respektløs manøvre af Zorniger, at stå blandt striwede fans, hvis han ender med at stå på trænerbænken næste år.
Hvad mener du med totalforbud ?
OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Hvor ville det være inkonsekvent, at hylde foreningsdanmark, nærhed, sammenhængskraft og kultur - og så ansætte en af de mest kontroversielle trænere i superligaen i nyere tid. Kendt for nærmest det diametralt modsatte.
Der er vel nærmest kun Hyballa, der er mere kontroversiel, og så ham chileneren eller noget Randers ansatte i en kort overgang.
For mig ville ansættelsen af Zorniger være et kæmpe vink med en vognstang om, at stemningen i OB er for “lad” og der mangler noget power, men det er jo samtidig et sats.
Og så er der nogle der argumenterer for at de gerne ser en træner der kan være i klubben i mange år...for det første sker det sjældent i fodboldens verden, for det andet - skulle man hente en ung træner som Hoff Thorup - gør han det godt så tager han da til udlandet når chancen byder sig igen. Og gør han det ikke godt nok så bliver han alligevel fyret. Skulle man have en træner i længere tid - så tror jeg da man skal kigge efter en af de lidt ældre modeller - der har prøvet sig af i diverse klubber og ligaer.
Jeg syntes så slet ikke det bør være målet lige nu. Vi skal have en træner ind der kan søger for vi overlever første sæson tilbage og så begynde at stabilisere holdet. Det kan så være at ambitionerne ændrer sig om et par sæsoner - og at der så skal nye input til.
Er Zorninger den rigtige? Aner det ikke - men jeg er ret sikker på at Krogh ikke er god nok, og jeg håber de har en ny træner stående klar kort efter sæsonen lukker i
- Likes 6
Comment
-
[QUOTE=sinus;n359702]Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Hvad mener du med totalforbud ?
Jeg tror TB vil bruge Zorniger og hans spillestil til at bryde med det image vi har opbygget igennem de seneste 15 år, som superligaens grå mus. Derudover harmonere det heller ikke dårligt med vores akademi, hvor man i særlig grad høre vendinger som: Værende i stand til at sætte mange højintense løb sammen, og generel løbevillighed, være kvaliteter man sætter høj pris på vores talenter skal besidde.
- Likes 4
Comment
-
Jeg kan ikke andet end at slå mig i panden over interviewet med Søren Krogh før kampen!
“Jeg synes, vi skal finde lidt plads til noget i kærlighed i stedet for i OB at finde de evige huller, der er omkring os. Det har været en ekstraordinær god sæson, og det er det, jeg vælger at have fokus på”, siger Søren Krogh og fortsætter: “Jeg har et rigtig stærkt samarbejde inde i klubben med Troels (Bech, red.) og folk omkring mig og… Come on.”
Vi har pointmæssigt været ekstraordinære i efteråret. Spillemæssigt? Nej
Man skal være meget blind, for at kalde det en ekstraordinær god sæson. Og så jeg faktisk ligeglad med, hvor smal eller dårlig truppen har været.
Man kalder sku ikke en oprykning, for en “ekstraordinær sæson” - jeg kan gå med til at efteråret var ekstraordinær pga pointantallet, vi fik.
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægJeg kan ikke andet end at slå mig i panden over interviewet med Søren Krogh før kampen!
“Jeg synes, vi skal finde lidt plads til noget i kærlighed i stedet for i OB at finde de evige huller, der er omkring os. Det har været en ekstraordinær god sæson, og det er det, jeg vælger at have fokus på”, siger Søren Krogh og fortsætter: “Jeg har et rigtig stærkt samarbejde inde i klubben med Troels (Bech, red.) og folk omkring mig og… Come on.”
Man skal være meget blind, for at kalde det en ekstraordinær god sæson. Og så jeg faktisk ligeglad med, hvor smal eller dårlig truppen har været.
Man kalder sku ikke en oprykning, for en “ekstraordinær sæson” - jeg kan gå med til at efteråret var ekstraordinær pga pointantallet, vi fik.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægJeg kan ikke andet end at slå mig i panden over interviewet med Søren Krogh før kampen!
Det er ikke ekstraordinært (godt) at ryge ud af pokalen i første runde til et hold en division ringere …"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Jeg er bare utrolig træt af de evindelige hentydninger til ost og huller, fordi det er blevet en måde at kalde fans for kræsne og sortseere på. Det svarer til at sige vi har nej-hatten på. Det er en måde at undgå at tage stilling til enhver form for kritik, og det er et udtryk for den der defensive, underskudsagtige, gnavne måde skiftende trænere og sportschefer har forholdt sig til fansene på siden Bruce Rioch løb sin vej.
Sorrig og glæde de vandre til hobe,
lykke, ulykke de gange på rad,
medgang og modgang hinanden tilråbe,
solskin og skyer de følges og ad.
Jorderigs guld
er prægtig muld,
Himlen er ene af salighed fuld.
- Kingo, 1681
- Likes 4
Comment
-
Men siden Bondes skade haltede det mere og mere med spillet og pointhøst. Med det spil og de point vi fik i de sidste måneder ville vi ja ikke ligge til oorykningen. Der er efteråret som bragte os i den komfortable situation at dumpe i foråret
SK føler vel at han er presset og det føles helt sikker ikke særlig godt at han står til disposition i offentligheden og TBs sidste udtalelser kan god forstås som en kommende trænerskifte. Med tvivler at de der udtalelser hjælper at støtte hans position."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Comment
Comment