Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Min holdning er, at Troels Bech fra igår startede sin evaluering hos mig. OB er nu superliga mandskab og det er i den række jeg vil folde tommestokken ud.
    Det der er sket siden nedrykningen har egentlig været, at holdet bare skulle være rigeligt stærkt til at kunne rykke op, og det uanset hvem der stod på sidelinjen.
    Jeg tror samtlige debattører herinde kunne have ført OB tilbage med det spillermateriale. Har SK leveret noget ud over det sædvanlige, ja de første 16 kampe,
    hvor den hed 14-1-1, men hvordan ser man de sidste 12, hvor den hedder 3-7-2, med et materiale der burde kunne levere mere.
    Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at SK får 4 kampe mere, og så er det også det, det er muligt han er flittig i sin mandskabspleje, men der skal altså mere til på
    højeste niveau. OB har ikke en chance for at overleve i superligaen med Søren Krogh, dertil er han ikke taktisk dygtig nok.

100% enig.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg kan godt finde lyspunkter og gode kampe efter den gode start med 8 vundne kampe
      jamen det kan jeg også. Min pointe er bare at tendensen er for nedadgående.

Der vil altid være udsving, man kan tabe en kamp, have en dårlig periode osv. men overordnet syntes jeg man burde kunne sporer en positiv udvikling. Se hvor holdet bevæger sig hen. Og der mener jeg ikke det går den rigtige retning.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jamen det kan jeg også. Min pointe er bare at tendensen er for nedadgående.

Der vil altid være udsving, man kan tabe en kamp, have en dårlig periode osv. men overordnet syntes jeg man burde kunne sporer en positiv udvikling. Se hvor holdet bevæger sig hen. Og der mener jeg ikke det går den rigtige retning.

Jeg kan bestemt også se udsving og ikke gode præstationer, men jeg kan også se nuancerne i form af en smal og ung trup som nu har chancen og muligheden for at spille dig med op i SL (eller ikke) Der skal helt sikkert foretages fravalg af både såkaldt etablerede spillere og også blandt akademister .. det bliver en svær opgave. Trænerteamet skal selvf. også under luppen, men som nogen påstår at alle herinde kan træne holdet til en oprykning er jo bare dumt

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Jeg kan bestemt også se udsving og ikke gode præstationer, men jeg kan også se nuancerne i form af en smal og ung trup som nu har chancen og muligheden for at spille dig med op i SL (eller ikke) Der skal helt sikkert foretages fravalg af både såkaldt etablerede spillere og også blandt akademister .. det bliver en svær opgave. Trænerteamet skal selvf. også under luppen, men som nogen påstår at alle herinde kan træne holdet til en oprykning er jo bare dumt
          det er du ikke ene om. Tror nu de fleste er enige om at Troels ikke ligefrem har gjort det nemt for Krogh, ved hans måde at håndtere transfervinduerne på, small trup osv.

Det glæder mig også at Krogh formåede at få vendt skuden og sikre oprykning - så han kan gøre sæsonen færdig, frem for den fyring midt i slutspillet jeg så småt begyndte at frygte.

Alle de forbehold ændre dog ikke så meget set fra min stol; Krogh bør være fortid når sæsonen slutter, jeg tror ikke på han er god nok og skal vi have en chance for overlevelse så skal holdet styrkes, startende med cheftræner posten.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det er du ikke ene om. Tror nu de fleste er enige om at Troels ikke ligefrem har gjort det nemt for Krogh, ved hans måde at håndtere transfervinduerne på, small trup osv.

Det glæder mig også at Krogh formåede at få vendt skuden og sikre oprykning - så han kan gøre sæsonen færdig, frem for den fyring midt i slutspillet jeg så småt begyndte at frygte.

Alle de forbehold ændre dog ikke så meget set fra min stol; Krogh bør være fortid når sæsonen slutter, jeg tror ikke på han er god nok og skal vi have en chance for overlevelse så skal holdet styrkes, startende med cheftræner posten.
            Man kan også vende den om. Troels har gjort det nemt for Søren Krogh, ved ikke at hente så mange spillere ind, men tage nogle fra akademiet, og som kender klubben, kulturen, og dagligdagen i Ådalen, og måske træner lidt med 1.holdet.

Det er altså 1.Div. Der behøver man ikke en trup på 25-28 spillere, fordi så bliver det meget vanskeligt, at gøre alle tilfredse, når man vil arbejde så meget med kumturen, kan det være en bombe inde bag facaden, med 10 utilfredse spillere.

Hvis vi havde hentet 4 nye spillere, havde vi måske ikke fået øjnene op for fx Mccoy, W Martin, Julius Askou.
            Den eneste lille ting, man kan være utilfreds med, er hvorfor vi ikke hentede en midtbane ind i vinters.

Jeg mener fuldt og fast, at Søren Krogh og trænerteamet, står med ansvaret for at vi stort set ikke har set en fremgang i spillet, og at samtlige OB fans, er pisse nervøse for vi rykker ned næste sæson. Den bekymring, kommer kun af Søren Krogh, og hans kompetencer til at holde fanen høj, og skabe den rigtige spillestil, og effekt i holdet.
            Jeg har faktisk ingen bekymring ved at have Jimmi og Troels øverst. Jeg har kun for Sørens evner.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Man kan også vende den om. Troels har gjort det nemt for Søren Krogh, ved ikke at hente så mange spillere ind, men tage nogle fra akademiet, og som kender klubben, kulturen, og dagligdagen i Ådalen, og måske træner lidt med 1.holdet.

Det er altså 1.Div. Der behøver man ikke en trup på 25-28 spillere, fordi så bliver det meget vanskeligt, at gøre alle tilfredse, når man vil arbejde så meget med kumturen, kan det være en bombe inde bag facaden, med 10 utilfredse spillere.

Hvis vi havde hentet 4 nye spillere, havde vi måske ikke fået øjnene op for fx Mccoy, W Martin, Julius Askou.
              Den eneste lille ting, man kan være utilfreds med, er hvorfor vi ikke hentede en midtbane ind i vinters.

Jeg mener fuldt og fast, at Søren Krogh og trænerteamet, står med ansvaret for at vi stort set ikke har set en fremgang i spillet, og at samtlige OB fans, er pisse nervøse for vi rykker ned næste sæson. Den bekymring, kommer kun af Søren Krogh, og hans kompetencer til at holde fanen høj, og skabe den rigtige spillestil, og effekt i holdet.
              Jeg har faktisk ingen bekymring ved at have Jimmi og Troels øverst. Jeg har kun for Sørens evner.
              Jeg er enig .. vi har klaret oprykningen relativt sikkert og bedre end AaB i sidste sæson. Vi har klarhed i at der er flere fra akademiet har vist at de sandsynligvis har mere i sig end NB-ligaen byder på .. ingen nævnt, ingen glemt her. Det betyder jo også at der nogen der må videre i systemet. Jeg ønskede mig også en ny central midtbanemand da de solgte Manneh, men selv i den situation er klubben og vi andre blevet klar over hvordan situationen var/er helt i overensstemmelse med hvad den sportslige ledelse sagde før sæsonen startede.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Relativ klar og tydelig kommunikation fra TB i dagens FS.

'Vi skal have en spillestil, der kan genkendes. Det er det vigtigste, og der er vi ikke i mål. Vi har været udfordret på udtrykket, fordi vi har været i en stor omstilling. Det har vi håndteret godt, selv om der forsvandt 15 spillere, og der kun kom en enkelt ind. Spillemæssigt er vi ikke i land endnu. Jeg havde nok troet, at man havde set det mere tydeligt i foråret end i efteråret. Fordi vi så havde haft mere tid sammen. Det er ikke blevet meget, meget klart, hvordan vi spiller, siger Troels Bech.

Jeg havde gerne nøjes med lidt færre point og et tydeligere udtryk.'

Comment

Oprindeligt indsendt af Depeche Se indlæg

'Vi skal have en spillestil, der kan genkendes. Det er det vigtigste, og der er vi ikke i mål. Vi har været udfordret på udtrykket, fordi vi har været i en stor omstilling. Det har vi håndteret godt, selv om der forsvandt 15 spillere, og der kun kom en enkelt ind. Spillemæssigt er vi ikke i land endnu. Jeg havde nok troet, at man havde set det mere tydeligt i foråret end i efteråret. Fordi vi så havde haft mere tid sammen. Det er ikke blevet meget, meget klart, hvordan vi spiller, siger Troels Bech.

Han har ret og jeg tror flertallet herinde er ved den samme konklusion. Når det er sagt, så synes jeg også Troels efterlod Søren med en for stor udfordring i forhold til midtbanen. Så i min verden er Troels ikke fri for ansvar, for det spil vi har set i foråret. Det ændrer ikke på, at jeg tror meget på Troels og Jimmi vil gøre det godt for OB.

Det ændrer da heller ikke på, at ja, vi skal have en anden træner. Håber dog meget på Søren kommer fint videre, enten internt i OB eller andet sted.
                  Last edited by Polle; i dag, 07:43.

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

Blandt andet:
                    De kan godt være, at det her er et frækt spørgsmål. Det har du tidligere sagt, det var. Søren Krogh har et år tilbage af sin kontrakt, så han er også træner i Superligaen går jeg ud fra? spurgte Sport Fyn.

- Jeg synes ikke, det er helt rimeligt at sidde her og debattere ansættelser. Specielt ikke, mens turneringen er i gang og så videre. Så det er et modigt spørgsmål.

- Og jeg synes ikke, jeg skal sætte svar på den slags. Hverken for at forstærke bekymringen eller mistanken om noget af det ene eller anden art, svarede Troels Bech.
                    Mange tak, nu tror jeg sku også han ryger, fedt og på tide!

Comment

Der er vist ikke noget at tage fejl af.......... er det ikke stort set et velkommen til til Alexander Zorniger? Teksten antyder vel at Søren Krogh i hvert fald ikke
                      fortsætter som cheftræner i OB, kunne vel ligne udtalelsen efter en fyring.

Comment

Og derfor kommer der en ny træner. Håber virkelig at Troels kan finde den rette.

Comment

https://fyens.dk/ob/efter-sportsdire...ire-kampe?rss=

Comment

Working...
                          X