Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg må erkende, at jeg ikke har det voldsomme kendskab til Ole Tobiasen, men tror han måske er en realistisk mulighed for os.

Skolet i nederlandsk fodbold og gjorde det rigtigt godt med underdogen Almere City FC.

Tror ikke der er nogle af de "store" ledige navne i DK, som vil træne i 1. division.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
      Jeg må være den eneste, der stadig holder på, at vi beholder Søren Krogh. Mest fordi jeg slet ikke kan se et realistisk alternativ.
      Nej jeg er også stadig på team Krogh

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Som jeg allerede skrev da SK tog over: “ det kommer til at tage halve og hele år for SK at rette op på holdets tilstand” Så hvis han vil, skal han i min optik have chancen.

Comment

Jeg må være den eneste, der stadig holder på, at vi beholder Søren Krogh. Mest fordi jeg slet ikke kan se et realistisk alternativ.
          Jeg er imponeret over at nogen kan se Søren Krogh har kvalitet til mere end serie fodbold. Han har jo egenhændigt smadret alt hvad der hedder holdånd i OB. Troede de skulle rykke sammen, ikke ned.

Comment

SFÅ har nyt interview med Krogh.

Comment

Jeg vil heller have Alm tilbage end at skulle tvangsindlægges til mere af Søren Kroghs elendige forsøg på noget han engang har været en del af i FC Nordsjælland, men tydeligvis ikke rigtigt har forstået.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Jeg vil heller have Alm tilbage end at skulle tvangsindlægges til mere af Søren Kroghs elendige forsøg på noget han engang har været en del af i FC Nordsjælland, men tydeligvis ikke rigtigt har forstået.
                Nååå, det var ja Alm som bragte holdånd og selvtillid af truppen med hjertestop på intensivafdelingen. At Krogh ikke havde evner at genoplive patienten er anden sag.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Er det dig, Søren Krogh...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg tror så ikke han ønsker at fortsætte - skulle han have den mulighed
                    Sådan lød det ikke i interviewet med SFÅ. Håber han ryger lige meget om vi bliver oppe eller ej.

Comment

Det er svært. Troede først også på ham men han kom med så mange beslutninger før og dispositioner under kampene som viste sig som forkert.
                      Last edited by andlox; 13-05-2024, 15:25.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Der er da masser af trænere, som både er realitiske at få og som virker meget bedre rent taktisk. Michael Hansen fra Fredericia, Per Frandsen for bare at nævne et par stykke og hvis vi er klar til at betale nogle mere er der jo flere der vil være realitiske at få og heldigvis. Jeg synes rigtig godt om Søren Krogh, men det er jo ikke nok at være meget sympatisk og indlevende som træner, hvis man ikke har det store at bidrage med rent taktisk.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Nååå, det var ja Alm som bragte holdånd og selvtillid af truppen med hjertestop på intensivafdelingen. At Krogh ikke havde evner at genoplive patienten er anden sag.
                          Alm slog Brøndby og FC Nordsjælland på udebane i indeværende sæson og leverede endda et bedre pointsnit end Krogh har gjort. Krogh fik tilført to af de dyreste indkøb nogensinde til OB i vinters, og de ringeste kampe vi har leveret i sæsonen ligger endda stadig på den her side af nytår, Viborg, Hvidovre og Lyngby hjemme.

Fair nok, at man synes Alm var en pivringe træner, lad os bare lige blive enige om, at Krogh har vist sig at være endnu ringere. Manden har endda været assistent under Alm og dermed haft dyb indsigt i problemerne og de ting Alm har gjort forkert. Den indsigt har han så bruge til at gøre det endnu dårligere. Det er spektakulært ringe.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Jeg har fra to kilder i OB at der var absolut INGEN mandskabspleje under Alm. SK er den diametrale modsætning, som faktisk taler med sine spillere. Han kæmper for at få skabt en kultur på et hold i total opløsning efter Alm og ikke mindst BWs katastrofetransferpolitik. Det tager meget lang tid at ændre på noget så grundlæggende. Det er ikke FIFA på Playstation det her. Det er rigtige mennesker.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jeg har fra to kilder i OB at der var absolut INGEN mandskabspleje under Alm. SK er den diametrale modsætning, som faktisk taler med sine spillere. Han kæmper for at få skabt en kultur på et hold i total opløsning efter Alm og ikke mindst BWs katastrofetransferpolitik. Det tager meget lang tid at ændre på noget så grundlæggende. Det er ikke FIFA på Playstation det her. Det er rigtige mennesker.
                              Det passer fuldstændig til hvad har set om Alms optræden under træninger og under kampene. Han ødelæggede holdet. Det var katastrofal at hente ham til OB. Vi var en grå mus før Alm kom til, men til mindst en grå mus og ikke en død mus.
                              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Sådan lød det ikke i interviewet med SFÅ. Håber han ryger lige meget om vi bliver oppe eller ej.
                                nej heldigvis da - hvis han allerede nu begyndte at melde den slags ud så var det jo helt galt. Men han siger jo også at det skal han og klubben jo kigge på efter sæsonen.

Jeg kan godt li' ham - syntes han virker sympatisk og gør det godt rent kommunikativt. Lyder til han er meget på rent træningsmæssigt, den del kan jeg ikke vurdere.

Og at give ham skylden for alt der er gået galt mener jeg er helt forkert.

Men udefra set så har det virket famlende, med flere underlige beslutninger. Om han vil kunne rette op på det i 1 division med et nyt set up og en markant anderledes trup? Måske - jeg tror fortsat ikke på vi får det at se. Hælder stadigvæk til at han selv trækker stikket.

- og ellers kunne jeg også godt se klubben gøre det for ham.

Comment

Working...
                                X