Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg kan give et sidste pip. Jeg håber på 1. division. Ikke af frustration.

    Men fordi det her ikke er OB.

    NT har afviklet klubben over små 15 år, og når en klub står så svagt og med en så lille rest af kultur, så skal der kun én galning af en svensk sportsdirektør til endegyldigt at smadre klubben.

    Komplet ligegyldige lejesvende, ingen sjæl og kultur, fodboldspil i direkte modsætning til strategien, dårlige trænere.

    Førsteholdet er simpelthen ikke OB mere for mig. Jeg har genfundet min kærlighed til klubben ved akademiet.

    NT skal væk, NTs kompaner skal væk, BW skal væk så hurtigt som muligt, trænerstaben skal væk, nøgler til TH og akademi-kultur. Så har man en klub igen i førsteholdsregi. Mon ikke der skal noget drastisk til - fx en årrække i 1 division?

    Indtil da - kan på det varmeste anbefale akademi-kampene. Man opdager virkelig hvor røvsygt og ligegyldigt det er at se førsteholdet. God vind med det :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      Kan ikke forstå jer, som gerne ser os i 1. division for at få ryddet op

      Hvorfor kan man ikke lave den samme øvelse i SL

      En nedrykning vil ramme os meget hårdt økonomisk og tror ikke at vores akademi per definition kan sikre os en oprykning igen.
      Enig. En tur i 1. division vil sætte os tilbage økonomisk, og der er på ingen måde garanti for at holdet er bedre når det kommer tilbage.

      Hvor mange ture tog AGF i første division inden de kom stærkt tilbage? Der var i hvert fald ikke meget der var blevet meget bedre første gang de var nede og vende. Synes heller ikke det lader til at AAB kommer stærkere tilbage, snarere tværtimod.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Gummianden Se indlæg

        Enig. En tur i 1. division vil sætte os tilbage økonomisk, og der er på ingen måde garanti for at holdet er bedre når det kommer tilbage.

        Hvor mange ture tog AGF i første division inden de kom stærkt tilbage? Der var i hvert fald ikke meget der var blevet meget bedre første gang de var nede og vende. Synes heller ikke det lader til at AAB kommer stærkere tilbage, snarere tværtimod.
        Så vil jeg gerne høre fra jer, der pinedød vil blive i superligaen:
        a. Hvordan skal et hold kunne udvikle sig spillemæssigt i en liga, der jo helt øjensynligt er for stærk til holdet, når det er så skrøbeligt.
        b. Hvordan skal man kunne udvikle en spillestil i kampe, hvor man er overmatchet på alle parametre?
        c. Hvad skal der ske i sommervinduet for at det her OB-hold ikke falder fuldstændig igennem i superligaen - vel at mærke fra kamp 1? og har man tiltro til at BW (eller en ny sportsdirektør) og NT vil/kan gøre det nødvendige for at det kan ske?
        d. Hvad skal en (ny) træner kunne stille op i en sommeropstart, som gør holdet konkurrencedygtigt, så man netop ikke falder fuldstændig igennem fra sæsonstart? Det her OB-projekt er så langt ude, at der ikke er nogle lette løsninger. Man står med et hold uden kultur.
        e. Hvem fra den nuværende trup har man tillid til, at man kan bygge et superligahold op omkring, så det ikke kommer til at ligge på 11.-12. pladsen fra runde 1?
        f. Hvor mange nye spillere skal der hentes, for at det er realistisk at spille med om 7.-pladsen?
        g. Hvor mange tror at NT vil ændre målsætningen til overlevelse, hvilket vel er det eneste rigtige at gøre i klubbens nuværende tilstand?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

          Så vil jeg gerne høre fra jer, der pinedød vil blive i superligaen:
          a. Hvordan skal et hold kunne udvikle sig spillemæssigt i en liga, der jo helt øjensynligt er for stærk til holdet, når det er så skrøbeligt.
          b. Hvordan skal man kunne udvikle en spillestil i kampe, hvor man er overmatchet på alle parametre?
          c. Hvad skal der ske i sommervinduet for at det her OB-hold ikke falder fuldstændig igennem i superligaen - vel at mærke fra kamp 1? og har man tiltro til at BW (eller en ny sportsdirektør) og NT vil/kan gøre det nødvendige for at det kan ske?
          d. Hvad skal en (ny) træner kunne stille op i en sommeropstart, som gør holdet konkurrencedygtigt, så man netop ikke falder fuldstændig igennem fra sæsonstart? Det her OB-projekt er så langt ude, at der ikke er nogle lette løsninger. Man står med et hold uden kultur.
          e. Hvem fra den nuværende trup har man tillid til, at man kan bygge et superligahold op omkring, så det ikke kommer til at ligge på 11.-12. pladsen fra runde 1?
          f. Hvor mange nye spillere skal der hentes, for at det er realistisk at spille med om 7.-pladsen?
          g. Hvor mange tror at NT vil ændre målsætningen til overlevelse, hvilket vel er det eneste rigtige at gøre i klubbens nuværende tilstand?
          Beklager, jeg starter med at svare med et spørgsmål.

          Hvorfor tror du, at vi vil udvikle os i 1. division og/eller ikke en gang imellem blive overmatchet der (med en formodentligt "ringere" trup) ?

          1. division er ikke bare en badebillet, hvor man kan kæle for detaljerne i ens koncept (se f.eks. EfB og Horsens).

          Der ligger en del gode hold som vi vil få det svært imod, såsom Horsens, Fredericia og den anden nedrykker.

          Så det med en tur i 1. division for at opbygge noget med en ringere økonomi og spillertrup tror jeg simpelthen ikke holder vand. De spillere vi vil kunne tiltrække er jo så på Mouritsen-niveauet og nedad. Det er jo ikke realistisk, at vores akademi kan fylde førsteholdstruppen op med fremtidens stjerner, der løfter os til nye højder.

          Så færre sponsorindtægter
          Mindre transferindtægter
          Færre TV penge
          Færre på stadion (tror I, at der vil dukke 10.000 op for at se et opgør mod Køge eller B93?)
          Færre penge til akademiet (kan betyde en nedgradering ved DBU)
          osv.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

            Så vil jeg gerne høre fra jer, der pinedød vil blive i superligaen:
            a. Hvordan skal et hold kunne udvikle sig spillemæssigt i en liga, der jo helt øjensynligt er for stærk til holdet, når det er så skrøbeligt.
            b. Hvordan skal man kunne udvikle en spillestil i kampe, hvor man er overmatchet på alle parametre?
            c. Hvad skal der ske i sommervinduet for at det her OB-hold ikke falder fuldstændig igennem i superligaen - vel at mærke fra kamp 1? og har man tiltro til at BW (eller en ny sportsdirektør) og NT vil/kan gøre det nødvendige for at det kan ske?
            d. Hvad skal en (ny) træner kunne stille op i en sommeropstart, som gør holdet konkurrencedygtigt, så man netop ikke falder fuldstændig igennem fra sæsonstart? Det her OB-projekt er så langt ude, at der ikke er nogle lette løsninger. Man står med et hold uden kultur.
            e. Hvem fra den nuværende trup har man tillid til, at man kan bygge et superligahold op omkring, så det ikke kommer til at ligge på 11.-12. pladsen fra runde 1?
            f. Hvor mange nye spillere skal der hentes, for at det er realistisk at spille med om 7.-pladsen?
            g. Hvor mange tror at NT vil ændre målsætningen til overlevelse, hvilket vel er det eneste rigtige at gøre i klubbens nuværende tilstand?


            a. Holdet var ganske tæt på top 6 -. med relevante forstærkninger 2-3 kvalitetsspillere samt en ny træner ser jeg gode muligheder for en plads i midterfeltet 6-10
            b. Spillestilen udvikles ligeså godt i superligaen som i 1. division - hvor man i flere kampe vil mangle kvalificeret modstand og spille på dårlige baner
            c. se - a.
            d. Træneren skal implementere en langt mere pragmatisk spillestil med fokus på fight, fysik og organisation - det kan gøres med de nødvendige rekrutteringer suppleret med unge kræfter fra akademiet - kultur bruges i flæng både når der skal kritiseres og roses - kultur skabes i sport gennem resultater
            e. Myhra, Slotsager, Mickelson, Owuso, Trybull, Ejdum, Kadrii, Fenger, Kjerrumgaard, Ivancevic, kohler, Deedson, Jensen, Gomez jeg har sikkert glemt et par stykker
            f se a. 2-3 stykker - kvalitet til start 11
            g. Jeg ved ikke hvor mange der tror NT ændrer målsætning - jeg er også ret ligeglad - klubbens reelle situation betyder for mig at succes næste sæson er en placering i midten.

            Jeg kan tilføje at jeg synes du mangler det væsentligste - nemlig en udskiftning af trænerstaben SK, FH og co. de har vist sig at være den fejl jeg frygtede ( og skrev om inden ansættelsen) - sammen med BW som nu må have spillet fallit i sit transfercirkus.
            Hvem så ? gerne en erfaren træner med superliga kendskab - Niels F eller Glenn R - med ret til at sætte deres eget hold af assistenter og indflydelse på de sportslige beslutninger/spillerkøb.
            Rekrutteringschef JN fastholdes - han har bevist at han kan flytte en trup for realistiske midler.,
            NT, EL, EA og TC UD af det sportslige udvalg - de skal holde sig fra indblanding i sportslige beslutninger - spillestil og indkøb/salg- det er fair nok at NT som ejer og kassemester afsætter en ramme - indenfor denne skal den sportsligt ansvarlige JN og ny træner kunne disponere uden indblanding.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Hvad er det der gør at du syntes SK er kompetent?
              Bortset fra Slotsager og Gribhen, så er det godt nok begrænset hvad akademiet har bragt de sidste mange år.
              Præcis. Der er så meget ævl om hvor godt akademiet er for OB. For mig er det ligemeget hvor mange mesterskaber OBs junior- eller yndlingehold vinder når det går dårligt for førsteholdet. Jeg holder med OB fordi jeg er fynbo og håber igen at få håneret over taberne fra Brøndby, de arrogante medløbere i FCK og de jammerlige midtjyder uden sjæl. Og hvis ikke man kan vinde kan man i det mindste give alt hvad man har af glidende tacklinger og andre OB-dyder.
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                Så vil jeg gerne høre fra jer, der pinedød vil blive i superligaen:
                a. Hvordan skal et hold kunne udvikle sig spillemæssigt i en liga, der jo helt øjensynligt er for stærk til holdet, når det er så skrøbeligt.
                b. Hvordan skal man kunne udvikle en spillestil i kampe, hvor man er overmatchet på alle parametre?
                c. Hvad skal der ske i sommervinduet for at det her OB-hold ikke falder fuldstændig igennem i superligaen - vel at mærke fra kamp 1? og har man tiltro til at BW (eller en ny sportsdirektør) og NT vil/kan gøre det nødvendige for at det kan ske?
                d. Hvad skal en (ny) træner kunne stille op i en sommeropstart, som gør holdet konkurrencedygtigt, så man netop ikke falder fuldstændig igennem fra sæsonstart? Det her OB-projekt er så langt ude, at der ikke er nogle lette løsninger. Man står med et hold uden kultur.
                e. Hvem fra den nuværende trup har man tillid til, at man kan bygge et superligahold op omkring, så det ikke kommer til at ligge på 11.-12. pladsen fra runde 1?
                f. Hvor mange nye spillere skal der hentes, for at det er realistisk at spille med om 7.-pladsen?
                g. Hvor mange tror at NT vil ændre målsætningen til overlevelse, hvilket vel er det eneste rigtige at gøre i klubbens nuværende tilstand?
                a) Styrk holdet, ret spillestilen og tilpas målsætning
                b) Det kan man ikke. Derfor skal man tilpassse spillestilen i en mere fysisk og robust retning med god organisation. Robusthed kan bruges imod tiki-taka med succes
                c) træner og ledelsen skal være enig om en spillestil som er realisk at omsætte med de muligheder klubben har og under den præmisse skal rekrutteres. Tiltroen til BW mangler, håber på JN.
                d) truppen skal være på plads i starten af forberedelsen - hvad bliver svært at taget i betragtning at der kommer også flere tilbage fra lejeophold hvor skal findes løsninger. Men det bliver endnu sværere i 1. Div pga økonomiske begrænsninger.
                e) som kulturbærer tilbyder sig Fenger, Slotsager (hvis han ikke bliver solgt).og Ivancevic (hvis han kommer tilbage og træneren vil bruge ham). Gomez, Trybull og El Hajj kan få bærende roller.
                f) der kommer sikker en større udskiftning i sommeren pga udløb og salg. Men set fra den aktuelle trup er det 2-3, kvalitetsspiller: en vb, en angriber og gerne en kant/offensiv midtbane.
                g) der ved ikke. Men der skal ja komme dagen hvor NT lægger mærke til at han gør sig latterligt med at melde ud mindst Too 6 kun om at kæmpe om overlevelse derefter siden mange år nu.

                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  a) Styrk holdet, ret spillestilen og tilpas målsætning
                  b) Det kan man ikke. Derfor skal man tilpassse spillestilen i en mere fysisk og robust retning med god organisation. Robusthed kan bruges imod tiki-taka med succes
                  c) træner og ledelsen skal være enig om en spillestil som er realisk at omsætte med de muligheder klubben har og under den præmisse skal rekrutteres. Tiltroen til BW mangler, håber på JN.
                  d) truppen skal være på plads i starten af forberedelsen - hvad bliver svært at taget i betragtning at der kommer også flere tilbage fra lejeophold hvor skal findes løsninger. Men det bliver endnu sværere i 1. Div pga økonomiske begrænsninger.
                  e) som kulturbærer tilbyder sig Fenger, Slotsager (hvis han ikke bliver solgt).og Ivancevic (hvis han kommer tilbage og træneren vil bruge ham). Gomez, Trybull og El Hajj kan få bærende roller.
                  f) der kommer sikker en større udskiftning i sommeren pga udløb og salg. Men set fra den aktuelle trup er det 2-3, kvalitetsspiller: en vb, en angriber og gerne en kant/offensiv midtbane.
                  g) der ved ikke. Men der skal ja komme dagen hvor NT lægger mærke til at han gør sig latterligt med at melde ud mindst Too 6 kun om at kæmpe om overlevelse derefter siden mange år nu.
                  De var ikke reelt tæt på top 6, sandsynligheden var ekstremt lille. Men klart at den gode udebane statistisk havde hjulpet holdet lidt op i tabellen, men meget af det var baseret på held og tilfældigheder, og et udslag af at de havde det bedst, når de ikke skulle skabe kampen. Hvis du tror dette hold kan reddes med et par signinger, er du lige så naiv som OBs ledelse. Det her cluster fuck af en gøglertrup skal splittes ad og man må starte fra bunden
                  Last edited by SU1978; 07-05-2024, 17:28.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                    Så vil jeg gerne høre fra jer, der pinedød vil blive i superligaen:
                    a. Hvordan skal et hold kunne udvikle sig spillemæssigt i en liga, der jo helt øjensynligt er for stærk til holdet, når det er så skrøbeligt.
                    b. Hvordan skal man kunne udvikle en spillestil i kampe, hvor man er overmatchet på alle parametre?
                    c. Hvad skal der ske i sommervinduet for at det her OB-hold ikke falder fuldstændig igennem i superligaen - vel at mærke fra kamp 1? og har man tiltro til at BW (eller en ny sportsdirektør) og NT vil/kan gøre det nødvendige for at det kan ske?
                    d. Hvad skal en (ny) træner kunne stille op i en sommeropstart, som gør holdet konkurrencedygtigt, så man netop ikke falder fuldstændig igennem fra sæsonstart? Det her OB-projekt er så langt ude, at der ikke er nogle lette løsninger. Man står med et hold uden kultur.
                    e. Hvem fra den nuværende trup har man tillid til, at man kan bygge et superligahold op omkring, så det ikke kommer til at ligge på 11.-12. pladsen fra runde 1?
                    f. Hvor mange nye spillere skal der hentes, for at det er realistisk at spille med om 7.-pladsen?
                    g. Hvor mange tror at NT vil ændre målsætningen til overlevelse, hvilket vel er det eneste rigtige at gøre i klubbens nuværende tilstand?
                    Jeg tænker det meste af ovenstående er lettere ved at blive i ligaen i stedet for at tage en nedrykning der betyder:
                    1. en stor økonomisk lussing
                    2. lavere priser på de spillere vi eventuelt skal sælge til sommer
                    3. markant øget risiko for at de spillere vi har der har leveret bedst søger andre veje, og efterlader os med de dårligste spillere til genopbygningen
                    4. sværere ved at tiltrække bedre spillere, både til sommer, men også i de to næste vinduer (jeg tænker ikke det hjælpe på at tiltrække udenlandske spillere hvis vi har status af 1. divisionshold eller oprykker).

                    Comment


                      Det er da klart at fordelene ved at forblive i Superligaen er større end ulemperne. Men lige når det gælder OB, kan jeg blive i tvivl. Det er mere end ti år siden vi har haft et hold, jeg kunne være stolt af. Og nedturen er vokset år for år til nu klart at være det værste fodbold i nok mange årtier. Mere af det samme betyder bare mere bundplaceringer. Vi har skiftet sportsdirektører/-chefer og trænere i en lind strøm uden det har hjulpet . Vi har fået diverse hjælpetrænere uden at kunne se resultater.
                      Derfor er det alene i den øverste ledelse, der skal ske noget, før udviklingen kan vendes.
                      Jeg vil ikke gøre mig klogere end jeg er, men når der ikke er ledere, der f.eks. ikke forstår behovet for bedre træningsforhold, er de dumpet.

                      Thomas Christensen har høje poster indenfor fodbold og idræt og er veluddannet. Husker I da han var sportschef en periode. Måske er det ham, der skal væk og erstattes af en anden mere kompetent tungvægter.
                      Og så ville jeg ønske at Thorborg i en periode holdt sig helt væk fra klubben - som en test. Han må så se kampene på tv som f.eks. jeg selv er nødt til. Eller finde på noget helt andet. Hans penge er gode nok - trods alt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                        De var ikke reelt tæt på top 6, sandsynligheden var ekstremt lille. Men klart at den gode udebane statistisk havde hjulpet holdet lidt op i tabellen, men meget af det var baseret på held og tilfældigheder, og et udslag af at de havde det bedst, når de ikke skulle skabe kampen. Hvis du tror dette hold kan reddes med et par signinger, er du lige så naiv som OBs ledelse. Det her cluster fuck af en gøglertrup skal splittes ad og man må starte fra bunden
                        Med tilføjelsen af Barrett, Falk (eller bedre én af hans kaliber) og en god angriber (eller kant) ville det have været et Top 6 hold. At den kæmpe udskiftning og den negative stime ødellggede hierarkiet trak alt ned. Men det kan repareres med tid og de rigtige typer ind.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Hvad er det der gør at du syntes SK er kompetent?
                          Bortset fra Slotsager og Gribhen, så er det godt nok begrænset hvad akademiet har bragt de sidste mange år.
                          Jeg skal ikke gøre mig klog på om SK er en fodboldfaglig åbenbaring. I virkeligheden bilder jeg mig selv ind at de fodboldmæssige kompetencer, de her toptrænere imellem diffentiere meget lidt.
                          Jeg synes bare han virker til at være en træner som vil gå igennem ild og vand for at lykkedes. Jeg kan mærke ham når han udtaler sig, jeg kan se han på sidelinjen er fuldstændig til stede og har et hoved der er ved at sprænge i luften, for at finde den hellige gral, som skal få det her fodboldhold til at fungere. Han slår ikke op I banen, som man fornemmer med spillerne i store perioder. Sådan en træner tror jeg på et ungt hold præget af flere akademispillere har brug for.
                          jeg er også skuffet over outputtet af vores akademispillere som har slået igennem for os i superligaen, men talenterne har jo været der. Greve som fast mand i BØF, Desler med en flot karriere i Frankrig. Frø som har imponeret i England. Vi skal evne at være bedre i vores integration, og her har jeg bare en større tro på Krogh som trænertype kan bygge bro fra akademi til førstehold, da han som trænertype har flere af de værdier, som akademisterne får ind i deres fodboldopdagelse på u-holdene. Det fungere bare ikke under tonstykt pres i et nedrykningsspil. Her er jeg mere fortrøstningsfuld omkring han kan bygge noget godt op på en lavere hylde i 1. Div., med en lavere rate af middelgode lejesvende.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            Jeg kan give et sidste pip. Jeg håber på 1. division. Ikke af frustration.

                            Men fordi det her ikke er OB.

                            NT har afviklet klubben over små 15 år, og når en klub står så svagt og med en så lille rest af kultur, så skal der kun én galning af en svensk sportsdirektør til endegyldigt at smadre klubben.

                            Komplet ligegyldige lejesvende, ingen sjæl og kultur, fodboldspil i direkte modsætning til strategien, dårlige trænere.

                            Førsteholdet er simpelthen ikke OB mere for mig. Jeg har genfundet min kærlighed til klubben ved akademiet.

                            NT skal væk, NTs kompaner skal væk, BW skal væk så hurtigt som muligt, trænerstaben skal væk, nøgler til TH og akademi-kultur. Så har man en klub igen i førsteholdsregi. Mon ikke der skal noget drastisk til - fx en årrække i 1 division?

                            Indtil da - kan på det varmeste anbefale akademi-kampene. Man opdager virkelig hvor røvsygt og ligegyldigt det er at se førsteholdet. God vind med det :).
                            Det står dig jo frit for at købe OB ud af OS&E eller muligvis hele OS&E.
                            Direktøren har for længst meldt ud, at bestyrelsen og i sidste ende bestyrelsesformanden/ejeren vil se positivt på seriøse tilbud.

                            og hvis du mener at det er en useriøs kommentar så lad mig bemærke at “NT skal væk, NTs kompaner skal væk” er på samme niveau, hvis ikke man har et reelt alternativ.
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Det står dig jo frit for at købe OB ud af OS&E eller muligvis hele OS&E.
                              Direktøren har for længst meldt ud, at bestyrelsen og i sidste ende bestyrelsesformanden/ejeren vil se positivt på seriøse tilbud.

                              og hvis du mener at det er en useriøs kommentar så lad mig bemærke at “NT skal væk, NTs kompaner skal væk” er på samme niveau, hvis ikke man har et reelt alternativ.
                              "Du kan jo bare købe klubben".

                              Det er da helt legitimt at rette en skarp kritik af Niels Thorborgs regime i OB, når resultaterne har været så utroligt ringe igennem så lang tid, mens man ingenlunde har udvist rettidig omhu ift. at holde faciliteter og budget up to date i sammenligning med en lang række konkurrenter, der for længst er stukket af. En kultur, der er komplet eroderet. Det behøver man ikke et konkret alternativ for at kritisere. Selvom jeg medgiver, at der er masser af skræmmeeksempler på ejerskaber i fodboldens verden, som ikke ligefrem er ønskværdige. Men det fritager altså ikke ejeren for ansvar. Han har ladet stå til, og kommunikationen er stort set ikke-eksisterende. Så selvom alternativet måske kan være værre, så er Niels Thorborgs forvaltning af OB ganske enkelt en skandale. Intet mindre. Og manden siger absolut ingenting. Hvad bilder han sig ind?

                              Comment


                                Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg er en af Niels Thorborg RAUS typerne…..hvis nogen skulle være i tvivl ovenstående gav mig dog lyst til at nuancere tingene en smule, for nej NT behøver måske nødvendigvis ikke komme RAUS….han skal bare gøre det han er god til, og så lade dem der er god til noget andet, gøre det de er gode til….Vi ved ikke med sikkerhed hvor meget han blander sig i Fodbolddelen? Men igennem årene har et stærkt vedholdende rygte været at han blander sig en hel del!
                                Vi har prøvet at vende mange forskellige sten for at komme tilbage på sporet af at blive en top 6 klub i Danmark, måske er det på tide at vende Niels Thorborg stenen?…..ikke nødvendigvis som Niels Thorborg RAUS RAUS!? Men måske mere Niels Thorborg RAUS af de fodboldnære beslutninger.
                                spørgsmålet er så bare om NT er i stand til det og om setuppet overhovedet kan det, efter så mange års NT har sidste ord..(hvis vi køber ind på hypotesen)
                                ​​​​
                                …..ja ja hvis jeg er utilfreds kan jeg bare købe klubben….den synes jeg ikke helt holder for Niels vil jo gerne have jeg er med….hvad er det de prædiker? for byen for klubben for holdet. OB lever også af vi er med. Lige nu peger pilen mod 1. Division, måske er det det OB rækker til, måske ihverfald hvis setuppet fortsætter. Min pointe er nok bare hvis jeg stadig være med på “for byen for klubben for holdet” så tænker jeg også jeg er i min ret til at give min mening til kende også selvom den er Niels Thorborg RAUS (ihverfald af de fodboldmæssige beslutninger)

                                og så hurra for et debatforum hvor der er højt til loftet og vi kan diskutere klubben og setuppet
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X