Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Enig, fuld opbakning til Søren Krogh herfra indtil han ikke har det mere. Nu bliver det så afgørende hvad han får at arbejde med trupmæssigt og fra sommer forhåbentlig også nogle ordentlige træningsbaner og kamphane på stadion. Men truppen skal allerede i dette transfervindue tilføjes kvalitet bl.a. i angrebet, hvis nedrykningsspøgelset skal helt udryddes.
    Der blev ikke tilføjet den nødvendige kvalitet til angrebet i transfervinduet og Søren Krogh har vist sig som en yderst sympatisk fyr, men allerede i de sidste kampe i 2023 var der nogle alarmklokker der ringede i forhold til hvor påvirket han blev af vores modgang. Han nævnte i et interview vist nok i november, at han havde svært ved at sove om natten. Jeg synes stadig at Søren Krogh er en sympatisk, intelligent og dygtig mand, men jeg er bange for presset i vores nuværende situation er for hårdt for ham. Vores situation er så desperat nu at jeg mener ikke vi har noget at tabe ved at prøve med en ny mand ved roret. Gå all-in på at lokke Niels Frederiksen ind og giv ham minimum 4 år samt fuld indflydelse på at sætte sit hold både på kort og lang sigt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Der er heller ikke noget der antyder at der er. Hvis de har gjort det før og det åbenbart ikke har virket, hvorfor er der så behov for at understrege det nu ?

      Er det fordi at han er løbet tør for ideer og nu klamrer sig til det åbenlyse ?
      Du laver simpelthen de mærkeligste fortolkninger nogle gange. Han siger netop i citatet inden, at det vigtige er at bevare fatningen og fortsætte med at arbejde hårdt. I det indgår selvfølgelig at man analyserer, hvad der er gået galt, så man kan komme videre. Og når den videogennemgang formentlig er forgået lige op til de interviews blev lavet i får formiddags er det vel naturligt nok at nævne, at det er det, man har gjort som en del af processen for at lukke kampen ned og begynde at se fremad.
      Hvor du læser et behov for at understrege det skal jeg ikke kunne sige. Det er en ud af mange ting, han siger i interviewet og ikke noget, det virker til at han gentager eller lægger særlig vægt på.

      Comment


        Det der bekymrer mig mest, er at formkurven er nedadgående og at man har sværere og sværere for at se hvad holdet egentlig vil, når de er på banen.
        Der er ikke meget tro på tingene og vi ender som oftest med at spille bagud, i stedet for at lave de rigtige løb og dermed skabe større chancer.
        I mine øjne må trænerteamet have en kæmpe stor andel i denne nedadgående tendens og jeg håber der er kvalitet nok til at de kan ændre denne tendens, for på mig virker det til at spillerne ikke ved hvad de skal og dermed bliver frygten til at tabe større end lysten til at vinde.


        Comment


          Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg
          Det der bekymrer mig mest, er at formkurven er nedadgående og at man har sværere og sværere for at se hvad holdet egentlig vil, når de er på banen.
          Der er ikke meget tro på tingene og vi ender som oftest med at spille bagud, i stedet for at lave de rigtige løb og dermed skabe større chancer.
          I mine øjne må trænerteamet have en kæmpe stor andel i denne nedadgående tendens og jeg håber der er kvalitet nok til at de kan ændre denne tendens, for på mig virker det til at spillerne ikke ved hvad de skal og dermed bliver frygten til at tabe større end lysten til at vinde.

          Enig. Det er vanvittigt dårligt trænerarbejde. Men spillerne har heller ikke leveret, for kvaliteten er der bare ikke. Så det er en totalt nedsmeltning det her, hvor alt er gået galt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Du laver simpelthen de mærkeligste fortolkninger nogle gange. Han siger netop i citatet inden, at det vigtige er at bevare fatningen og fortsætte med at arbejde hårdt. I det indgår selvfølgelig at man analyserer, hvad der er gået galt, så man kan komme videre. Og når den videogennemgang formentlig er forgået lige op til de interviews blev lavet i får formiddags er det vel naturligt nok at nævne, at det er det, man har gjort som en del af processen for at lukke kampen ned og begynde at se fremad.
            Hvor du læser et behov for at understrege det skal jeg ikke kunne sige. Det er en ud af mange ting, han siger i interviewet og ikke noget, det virker til at han gentager eller lægger særlig vægt på.
            Thjaaa... mine fortolkninger er vel ligeså gode som dine

            Jeg forholder mig til det talte (det usagte mellem linjerne) og drager mine konklusioner på baggrund af det og mine egne erfaringer.

            Du har andre fortolkninger/holdninger, hvilket jeg aldrig har anfægtet, da vi er på et "debatforum".

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Der blev ikke tilføjet den nødvendige kvalitet til angrebet i transfervinduet og Søren Krogh har vist sig som en yderst sympatisk fyr, men allerede i de sidste kampe i 2023 var der nogle alarmklokker der ringede i forhold til hvor påvirket han blev af vores modgang. Han nævnte i et interview vist nok i november, at han havde svært ved at sove om natten. Jeg synes stadig at Søren Krogh er en sympatisk, intelligent og dygtig mand, men jeg er bange for presset i vores nuværende situation er for hårdt for ham. Vores situation er så desperat nu at jeg mener ikke vi har noget at tabe ved at prøve med en ny mand ved roret. Gå all-in på at lokke Niels Frederiksen ind og giv ham minimum 4 år samt fuld indflydelse på at sætte sit hold både på kort og lang sigt.
              100% enig - var mit forslag allerede efter Alm.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                100% enig - var mit forslag allerede efter Alm.
                Der skulle have været bedre spillere ind allerede UNDER Alm. Jeg ved godt at rigtig mange synes at Alm var en klovn - men INGEN træner kan redde det lort som BW har skabt. Surt at det er SK der står med lorten - og han har ikke en chance for at pudse den så den skinner nok. Ret beset har skiftende trænere i OB ikke haft en dygtig nok trup på noget tidspunkt. Måske i en kort periode, da den unævnelige FCM-spiller var i klubben - han og Tverskov var i stand til at binde det sammen. Men OB har jo ingen spillere på de to spilleres niveau i øjeblikket. Og det var jo ikke fordi at de to kunne bringe OB i top 3 - måske i top 6 - men det siger jo så også alt om, hvor langt OB er fra top 6 nu. Man mangler to klassespillere + alt det andet man har sat over styr det sidste års tid.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                  Der skulle have været bedre spillere ind allerede UNDER Alm. Jeg ved godt at rigtig mange synes at Alm var en klovn - men INGEN træner kan redde det lort som BW har skabt. Surt at det er SK der står med lorten - og han har ikke en chance for at pudse den så den skinner nok. Ret beset har skiftende trænere i OB ikke haft en dygtig nok trup på noget tidspunkt. Måske i en kort periode, da den unævnelige FCM-spiller var i klubben - han og Tverskov var i stand til at binde det sammen. Men OB har jo ingen spillere på de to spilleres niveau i øjeblikket. Og det var jo ikke fordi at de to kunne bringe OB i top 3 - måske i top 6 - men det siger jo så også alt om, hvor langt OB er fra top 6 nu. Man mangler to klassespillere + alt det andet man har sat over styr det sidste års tid.
                  Det er alt så grotesk. Vi var ja endda tæt på Top 6. Flere uger siden var vi faktisk én eneste hjemmebanesejr fra Top 6. Én eneste, den første i sæsonen holdet stadig skylder!!! Så ville vi måske tabe de meste kampe og får den én eller anden gang røven fuld men i en komfortabel situation. Nu taber vi i bund 6 og står i største nedrykningsfare. Det viser vel at de enkelte spilleres individuelle evner er ikke det største problem men det er en trup som bare ikke kan håndtere modgang. Der mangler typer som går forrest og kan håndtere modgang og tænde de andre. Ivancevic som havde det mest i mine øje har vi sendt videre. På den baggrund er meget enig: stakkels Krogh som overtog et arv fra Alm og BW uden de værktøjer at rette deres makværk.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Det er alt så grotesk. Vi var ja endda tæt på Top 6. Flere uger siden var vi faktisk én eneste hjemmebanesejr fra Top 6. Én eneste, den første i sæsonen holdet stadig skylder!!! Så ville vi måske tabe de meste kampe og får den én eller anden gang røven fuld men i en komfortabel situation. Nu taber vi i bund 6 og står i største nedrykningsfare. Det viser vel at de enkelte spilleres individuelle evner er ikke det største problem men det er en trup som bare ikke kan håndtere modgang. Der mangler typer som går forrest og kan håndtere modgang og tænde de andre. Ivancevic som havde det mest i mine øje har vi sendt videre. På den baggrund er meget enig: stakkels Krogh som overtog et arv fra Alm og BW uden de værktøjer at rette deres makværk.
                    Niveau er jo ikke kun stats. Det er den samlede pakke. Man kan ikke se på data, om en spiller er en medgangsspiller, om han han har den rette mentalitet osv. Det er jo fuldstændig lige meget om Hornemann er hurtig, når han ikke gider sprinte i pres. Han var jo en skændsel at se på i søndags. Så er han ubrugelig.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                      Der skulle have været bedre spillere ind allerede UNDER Alm. Jeg ved godt at rigtig mange synes at Alm var en klovn - men INGEN træner kan redde det lort som BW har skabt. Surt at det er SK der står med lorten - og han har ikke en chance for at pudse den så den skinner nok. Ret beset har skiftende trænere i OB ikke haft en dygtig nok trup på noget tidspunkt. Måske i en kort periode, da den unævnelige FCM-spiller var i klubben - han og Tverskov var i stand til at binde det sammen. Men OB har jo ingen spillere på de to spilleres niveau i øjeblikket. Og det var jo ikke fordi at de to kunne bringe OB i top 3 - måske i top 6 - men det siger jo så også alt om, hvor langt OB er fra top 6 nu. Man mangler to klassespillere + alt det andet man har sat over styr det sidste års tid.
                      Enig. Syntes det allerede i BW’s første vindue lugtede af uduelighed. Oprydningsarbejdet, efter egne fejlkøb var slemt under JH, men det er kun blevet værre under BW.
                      Du nævner ham svenskeren, der tog til Herning for at blive reserve . Han var da en rigtig god spiller, men han var jo også en lappeløsning der var tvingende nødvendig fordi de øvrige indkøb var for ringe. Så der er jeg nok mindre imponeret end flertallet, fordi jeg hader lejekontrakter og halvårskontrakter, især når de er forårsaget af fejlkøb og dårlig dømmekraft.

                      Du har helt ret i, at det er den hylde der skal handles på, for at vi kan flytte os. Men der skal mere end et par stykker til, for vi har set utallige gange, at de andres lave niveau trækker de meget få gode ned i dyndet.

                      I vinters brugte man for OB et usædvanligt stort beløb på to spillere, det er da også fint, problemet er blot at det intet flytter, fordi man prioriterer at forstærke på to
                      positioner hvor behovet ikke var størst, og især Gomez er meget begrænset forstærkning, hvis overhovedet.
                      Last edited by Magge; 01-05-2024, 09:47.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...et-sig-paa-fyn

                        Comment


                          https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...er-soren-krogh
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Fredede BW ikke også Alm ?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Fredede BW ikke også Alm ?
                              Kan du stille garanti for, at Søren Krogh er OB-træner sæsonen ud?
                              - Der findes aldrig garantier for nogen ting.”

                              https://bold.dk/fodbold/nyheder/ob-v...backup-losning


                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Hvis vi fyrer Krogh, så bliver det jo bare Hjortebjerg der bliver forfremmet og sådan fortsætter det vel indtil der ikke er flere bolddrenge at tage af
                                https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                                Comment

                                Working...
                                X