Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Som jeg har sagt hele tiden. Søren giver mig en rigtig god fornemmelse i maven og jeg tror han er den helt rigtige mand

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...e-samme-kultur
    Jo jo det lyder da flot. Lad os se om et halvt år hvor OB står henne.
    Jeg forholder mig skeptisk ift alt hvad der bliver meldt ud fra Ådalen. En ting er snak, en anden er handling.
    Og handling er påkrævet fra nu af hvis Odense skal have det fodboldhold som byen og potentialet er berettiget til.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Jo jo det lyder da flot. Lad os se om et halvt år hvor OB står henne.
      Jeg forholder mig skeptisk ift alt hvad der bliver meldt ud fra Ådalen. En ting er snak, en anden er handling.
      Og handling er påkrævet fra nu af hvis Odense skal have det fodboldhold som byen og potentialet er berettiget til.
      Enig!
      Men stadig rart med en træner der giver lidt af sig selv, og ikke er lige så kedelig som et stykke københavnsk brunsviger - hej Andreas Alm...

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

        Enig!
        Men stadig rart med en træner der giver lidt af sig selv, og ikke er lige så kedelig som et stykke københavnsk brunsviger - hej Andreas Alm...
        Brunsviger findes kun på Fyn

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Jo jo det lyder da flot. Lad os se om et halvt år hvor OB står henne.
          Jeg forholder mig skeptisk ift alt hvad der bliver meldt ud fra Ådalen. En ting er snak, en anden er handling.
          Og handling er påkrævet fra nu af hvis Odense skal have det fodboldhold som byen og potentialet er berettiget til.
          Øvelsen er jo, at det tager tid, når kulturen i den grad har været sjoflet (rendyrket fokus på salgsobjekter). Det er et langt sejt træk, og det siger SK også.

          Jeg har fin tålmodighed, og jeg forventer ikke mirakler. Blot jeg kan se, at der faktisk er udvikling, og man gør, hvad man siger.

          Tror jeg oprigtigt på at tingene ser anderledes ud i OB om 2 år. Nej, det gør jeg nok desværre ikke.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Øvelsen er jo, at det tager tid, når kulturen i den grad har været sjoflet (rendyrket fokus på salgsobjekter). Det er et langt sejt træk, og det siger SK også.

            Jeg har fin tålmodighed, og jeg forventer ikke mirakler. Blot jeg kan se, at der faktisk er udvikling, og man gør, hvad man siger.

            Tror jeg oprigtigt på at tingene ser anderledes ud i OB om 2 år. Nej, det gør jeg nok desværre ikke.
            Så lad os håbe at de så snart får noget på plads med nye træningsfaciliteter. For ellers bliver projektet aldrig forløst, uanset hvor meget man arbejder med kultur, og henter spillere ind fra en højere hylde.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Øvelsen er jo, at det tager tid, når kulturen i den grad har været sjoflet (rendyrket fokus på salgsobjekter). Det er et langt sejt træk, og det siger SK også.

              Jeg har fin tålmodighed, og jeg forventer ikke mirakler. Blot jeg kan se, at der faktisk er udvikling, og man gør, hvad man siger.

              Tror jeg oprigtigt på at tingene ser anderledes ud i OB om 2 år. Nej, det gør jeg nok desværre ikke.
              - men den ekstreme fokus på salgpotentiale er jo relativt ny. Problemet ligger jo længere tilbage - OB har været dårlige længe før Westrøm kom til.

              - enig, det kræver noget tålmodighed. Syntes et af problemerne under Alm var at jeg ikke kunne se den udvikling. Håber det ændre sig under Krogh. Lad os få sikret næste sæson asap og så tænker jeg man skal have rettet spillestilen til - kan ikke forestille mig at vi skal blive ved med at spille med 5 nede bagved - bare for meget Trybull / Köhler skal dække

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                - men den ekstreme fokus på salgpotentiale er jo relativt ny. Problemet ligger jo længere tilbage - OB har været dårlige længe før Westrøm kom til.

                - enig, det kræver noget tålmodighed. Syntes et af problemerne under Alm var at jeg ikke kunne se den udvikling. Håber det ændre sig under Krogh. Lad os få sikret næste sæson asap og så tænker jeg man skal have rettet spillestilen til - kan ikke forestille mig at vi skal blive ved med at spille med 5 nede bagved - bare for meget Trybull / Köhler skal dække
                Ja ja, helt enig. Kulturen har været sjoflet… lige så længe NT har været her. Om der er kausalitet eller korrelation - hvem ved.

                Jeg tog bare udgangspunkt i nyeste tendens, eller hvad man skal sige. Så vi er helt enige, og det var bestemt tid til at prøve noget andet end Alm.

                Samtidigt kan man tørt konstatere, at OB har gjort det dårligt, uanset hvem træneren har været de sidste mange år. Jeg håber lige så meget som alle andre på at SK vender den trend; jeg tror bare ikke rigtigt på det.
                Last edited by Jungledyret; 28-02-2024, 15:33.

                Comment


                  #53
                  Der findes ingen dårlige trænerer i OB, gennem de sidste 13 år, kun ualmindelig dårligt ledelsesstil

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Ja ja, helt enig. Kulturen har været sjoflet… lige så længe NT har været her. Om der er kausalitet eller korrelation - hvem ved.

                    Jeg tog bare udgangspunkt i nyeste tendens, eller hvad man skal sige. Så vi er helt enige, og det var bestemt tid til at prøve noget andet end Alm.

                    Samtidigt kan man tørt konstatere, at OB har gjort det dårligt, uanset hvem træneren har været de sidste mange år. Jeg håber lige så meget som alle andre på at SK vender den trend; jeg tror bare ikke rigtigt på det.
                    der skulle sælges og genereres mange penge - for at der kan blive gjort noget ved hele setuppet udenfor banen. Den del tror jeg ikke har ændret sig - men håber at man med tiden for sammensat truppen bedre - så der er et solidt skelet som nogle talenter kan læne sig op af.

                    Jeg håber og tror ikke at vi kommer til at se så stor udskiftning som vi gjorde i sommers når vi kigger et par år frem. Men tror ikke helt vi er færdige med de store udskiftninger - der er desværre for meget der gerne skulle sendes permanent videre og det kombineret med et par salg så tror jeg BW og teamet får nok at se til.

                    Men lad lige SK og holdet sikre os endnu en sæson i superligaen først.

                    Comment


                      #55
                      Årh jeg er så træt af snak... kulturændringer, den fynske tråd osv osv...!!!

                      Comment


                        #56
                        Én ting er den tid der skal fyldes ud mellem kampene, men skåret helt ind til benet er endgame er de 90 minutter under kampen og hvad der står på tavlen til sidst.
                        Her er jeg absolut stadig ikke overbevist ift SK
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          #57
                          Som jeg har sagt fra dag 1 så giver Krogh mig bare de rette vibes og mere ro i maven. De ting han siger er også de ting jeg selv ser og oplever. Og lige nu er han ved at skabe den kultur og base vi har manglet i OB, og jeg sætter gerne røven på spil ved at sige at han bliver den længst siddende træner i OB siden Brink eller RMN
                          Jeg håber bare han får faciliteterne(baner) og transferøkonomien til at gøre min påstand mulig.
                          Jeg føler mig meget overbevist om at man i OB` ledelse føler man har ramt rigtigt

                          Se denne 30 min med taktiktavlen fra SFÅ

                          https://obstemmer.dk/taktiktavlen-in...obs-udvikling/

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Som jeg har sagt fra dag 1 så giver Krogh mig bare de rette vibes og mere ro i maven. De ting han siger er også de ting jeg selv ser og oplever. Og lige nu er han ved at skabe den kultur og base vi har manglet i OB, og jeg sætter gerne røven på spil ved at sige at han bliver den længst siddende træner i OB siden Brink eller RMN
                            Jeg håber bare han får faciliteterne(baner) og transferøkonomien til at gøre min påstand mulig.
                            Jeg føler mig meget overbevist om at man i OB` ledelse føler man har ramt rigtigt

                            Se denne 30 min med taktiktavlen fra SFÅ

                            https://obstemmer.dk/taktiktavlen-in...obs-udvikling/
                            Og hvor er det bare fedt, at den traditionelle lukkethed i OB ikke afholder Søren Krogh fra at nørde taktik med os. Vi bevæger os i den rigtige retning med en åben sportsdirektør og træner. Nu mangler vi kun, at formanden for det hele også begynder at tale med os. I første omgang glæder jeg mig bare over Krogh og Bjørn.
                            Sorrig og glæde de vandre til hobe,
                            lykke, ulykke de gange på rad,
                            medgang og modgang hinanden tilråbe,
                            solskin og skyer de følges og ad.
                            Jorderigs guld
                            er prægtig muld,
                            Himlen er ene af salighed fuld.
                            - Kingo, 1681

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg

                              Og hvor er det bare fedt, at den traditionelle lukkethed i OB ikke afholder Søren Krogh fra at nørde taktik med os. Vi bevæger os i den rigtige retning med en åben sportsdirektør og træner. Nu mangler vi kun, at formanden for det hele også begynder at tale med os. I første omgang glæder jeg mig bare over Krogh og Bjørn.
                              Ja - det er bestemt en fornøjelse med Krogh ved roret. Han har jo været mange steder både som spiller og i andre funktioner omkring div. hold. Jeg sidder med en fornemmelse af at OB har brændt sig fast i ham på samme måde som hos os fans, men det er måske bare mit fodboldromantiske hjerte der spiller ind der. Det må virkelig have været svært for Krogh at overvære Alms tilgang til trupstatus og hans mangel på holdning til hvem, og hvad der blev hentet. Ang formanden (NT) så tror jeg ikke det kommer til at ske før vi som minimum havner i top6 så han kan sole sig lidt i der. NT har jo den holdning at BW er ansat til at udtale sig om alt vedr. OB.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X