Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    åhh nej .. mere Horsens skrammel.
    Men kan da håbe vi bliver bedre til dødbolde, for mens Krogh havde det ansvar var vi satme ringe på dødbolde.
    Man må sige vi gør hvad vi kan for ikke at fremstå grå. Til trods for spillet har været piv gråt, så har vi trukket overskrifter i et væk med direktøren og hans assistent, det har hver sin fortid. Derudo er gjorde Sabbi med sin barnagtige opførsel under transfervinduet også at vi lignede et hurlumhejhus, med vores senere alt for langtrukne fyring af Alm. Nu henter vi så en assistent ind, som ser ud til at have ageret en smule illoyalt i sit tidligere virke.
    Når det er sagt synes jeg det er tiltrængt at hente en assistent ind med forcer I dødboldsspillet. Horsens har gjort en dyd ud af dødboldsspillet igennem mange år, hvor Mads Lyng sandsynligvis har haft mange fingre med i spillet igennem sin lange tid som assistent.
    jeg synes også det er forfriskende at vi supplere Kroghs og Hjortebjergs fcn-baggrund med udvikling af spillestil og unge spillere, med en mand, der har repræsenteret en klub for hvem det har handlet om at kæmpe de point hjem man kunne for at overleve. SK kan på kort sigt hurtigt få brug for de erfaringer han har draget i den henseende. På længere sigt må vi så se om Lyng passer sammen med de to andre, når vi for alvor skal til at kigge ind i ensartet spillestil osv. Igen.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Man må sige vi gør hvad vi kan for ikke at fremstå grå. Til trods for spillet har været piv gråt, så har vi trukket overskrifter i et væk med direktøren og hans assistent, det har hver sin fortid. Derudo er gjorde Sabbi med sin barnagtige opførsel under transfervinduet også at vi lignede et hurlumhejhus, med vores senere alt for langtrukne fyring af Alm. Nu henter vi så en assistent ind, som ser ud til at have ageret en smule illoyalt i sit tidligere virke.
      Når det er sagt synes jeg det er tiltrængt at hente en assistent ind med forcer I dødboldsspillet. Horsens har gjort en dyd ud af dødboldsspillet igennem mange år, hvor Mads Lyng sandsynligvis har haft mange fingre med i spillet igennem sin lange tid som assistent.
      jeg synes også det er forfriskende at vi supplere Kroghs og Hjortebjergs fcn-baggrund med udvikling af spillestil og unge spillere, med en mand, der har repræsenteret en klub for hvem det har handlet om at kæmpe de point hjem man kunne for at overleve. SK kan på kort sigt hurtigt få brug for de erfaringer han har draget i den henseende. På længere sigt må vi så se om Lyng passer sammen med de to andre, når vi for alvor skal til at kigge ind i ensartet spillestil osv. Igen.
      Jeps - ACH har i mange år været mildt sagt kedelige at se på, men det er jo svært ikke at være lidt imponeret over den måde de har forsvaret sig på. Det har helt sikkert været vanskeligt for rigtig mange hold at spille mod. Jeg håber (og tror) dog ikke at OB nu forvandler sig "ACH-light" men det kan selvf. være et middel til at overleve i sl på den korte bane.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #33
        Jeg er sgu lidt loren ved det hvis det altså holder vand med Mads Lyng, har intet andet end mediernes historie og så min egen mavefornemmelse….håbet sgu jeg tager fejl…
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
          Jeg er sgu lidt loren ved det hvis det altså holder vand med Mads Lyng, har intet andet end mediernes historie og så min egen mavefornemmelse….håbet sgu jeg tager fejl…
          Mads Lyng er begyndt at følge OB på Instagram.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Jeps - ACH har i mange år været mildt sagt kedelige at se på, men det er jo svært ikke at være lidt imponeret over den måde de har forsvaret sig på. Det har helt sikkert været vanskeligt for rigtig mange hold at spille mod. Jeg håber (og tror) dog ikke at OB nu forvandler sig "ACH-light" men det kan selvf. være et middel til at overleve i sl på den korte bane.
            Hvis han kan være med til at udvikle os omkring dødbolde både offensivt og defensivt, hvor vi har være meget sårbare længe, så vil der ligge mange points og vente på os på den konto. Det er helt useriøst så dårlige vi har været på alle dødbolde og man er jo begyndt at gå på toilettet når vi får et hjørnespark, fordi der sker alligevel ikke noget i de situationer.

            At han har haft noget bøvl i Horsens efter de tog afsked med Jens Bertel er naturligvis ikke klædeligt, men der kan ligge mange mellemregninger i sådan en sag og det er jeg helt sikker på Søren Krogh er opmærksom på inden han siger god for ham som assistent.
            Tænker han vil kunne være et godt supplement til Hjortebjerg og Krogh og så håber jeg Thomas Helweg fortsætter i sin tidligere funktion.
            Last edited by OleKBH; 29-12-2023, 09:15.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              Hvis han kan være med til at udvikle os omkring dødbolde både offensivt og defensivt, hvor vi har være meget sårbare længe, så vil der ligge mange points og vente på os på den konto. Det er helt useriøst så dårlige vi har været på alle dødbolde og man er jo begyndt at gå på toilettet når vi får et hjørnespark, fordi der sker alligevel ikke noget i de situationer.

              At han har haft noget bøvl i Horsens efter de tog afsked med Jens Bertel er naturligvis ikke klædeligt, men der kan ligge mange mellemregninger i sådan en sag og det er jeg helt sikker på Søren Krogh er opmærksom på inden han siger god for ham som assistent.
              Tænker han vil kunne være et godt supplement til Hjortebjerg og Krogh og så håber jeg Thomas Helweg fortsætter i sin tidligere funktion.
              Det tillægger jeg nu også så lidt som ingen værdi da ingen af os herinde i sagens natur ikke ved hvad der har været af aftaler mellem ACH og Mads Lyng .. det kan sagtens være reelt at han har været forbigået, og at aftaler ikke er overholdt, og hvorfor skulle han dog lægge skjul på at han er ambitiøs som træner .. det var dog værre hvis han ikke var det på ACH/OB niveau.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Jeps - ACH har i mange år været mildt sagt kedelige at se på, men det er jo svært ikke at være lidt imponeret over den måde de har forsvaret sig på. Det har helt sikkert været vanskeligt for rigtig mange hold at spille mod. Jeg håber (og tror) dog ikke at OB nu forvandler sig "ACH-light" men det kan selvf. være et middel til at overleve i sl på den korte bane.
                Tror bestemt heller ikke vi bliver ACH-light, men de har nogle dyder omkring eksempelvis dødboldsspillet som vi ikke skal være for fine til at dyrke noget mere. Vi ser jo også andre og større klubber end OB have succes med at prioritere det. FCM vandt jo mesterskaber på det, i Jakob Poulsens prime. AGF er også kun i top 6 i denne sæson, fordi de har været så skarpe på dødbolde. Det er bare så vigtigt, men igennem flere sæsoner har man jo lænet sig pænt tilbage i sædet når vi har haft hjørnespark, for det er jo ikke noget vi nogensinde får noget ud af. For år tilbage stillede alle sig jo op og stemningen steg når vi fik en dødbold på stadion. Det kunne jo ske vi pandede den i nettet.

                Comment


                  #38
                  [QUOTE=hankatten;n333942]

                  Tror bestemt heller ikke vi bliver ACH-light, men de har nogle dyder omkring eksempelvis dødboldsspillet som vi ikke skal være for fine til at dyrke noget mere. Vi ser jo også andre og større klubber end OB have succes med at prioritere det. FCM vandt jo mesterskaber på det, i Jakob Poulsens prime. AGF er også kun i top 6 i denne sæson, fordi de har været så skarpe på dødbolde. Det er bare så vigtigt, men igennem flere sæsoner har man jo lænet sig pænt tilbage i sædet når vi har haft hjørnespark, for det er jo ikke noget vi nogensinde får noget ud af. For år tilbage stillede alle sig jo op og stemningen steg når vi fik en dødbold på stadion. Det kunne jo ske vi pandede den i nettet.[/QUOTE]Nu sidder vi og bider negle og næsten sk.... i bowserne når modstanderen får et hjørne
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Jeg var jo ok glad for at Søren K fik jobbet. Men for nogle måneder siden skrev jeg at Magne Hoseth, Klaksvik, ville være min favorit. Og nu har Lyngby sgu gaflet ham. I forvejen havde klubben en god træner men Magne er nok et skridt op, og så skal vi virkelig til at tage os sammen .

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                      Jeg var jo ok glad for at Søren K fik jobbet. Men for nogle måneder siden skrev jeg at Magne Hoseth, Klaksvik, ville være min favorit. Og nu har Lyngby sgu gaflet ham. I forvejen havde klubben en god træner men Magne er nok et skridt op, og så skal vi virkelig til at tage os sammen .
                      Hvor meget erfaring har Hoseth omkring den situation vi er i ligenu? Ja Søren Krogh, har ikke cheftræner erfaring, men så har han så meget andet.

                      Jeg vil være bange for at hvis Hoseth kom ind, så vil det blive et endnu mere udfordrende forår. Jeg tror der er stor forskel på Færøsk og dansk fodbold.

                      Måske er det bare mig, men jeg vil være utryg ved en træner, som er så ung, og har så lidt erfaring i trænerverdenen.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                        Jeg var jo ok glad for at Søren K fik jobbet. Men for nogle måneder siden skrev jeg at Magne Hoseth, Klaksvik, ville være min favorit. Og nu har Lyngby sgu gaflet ham. I forvejen havde klubben en god træner men Magne er nok et skridt op, og så skal vi virkelig til at tage os sammen .
                        Jeg husker også Jonas Dahl levere mirakler med sit amatørhold oppe i Hobro, men da han kom til en på daværende tidspunkt rigtig superligaklub, så viste han sig slet ikke kompetent nok.
                        Det kan godt være han er en lysende stjerne og så er det godt set af Lyngby, men risikoen for at næste skridt op for Hoseth kan være hård er bestemt til stede. Jeg tror vi står bedre rustet med en træner der har haft sin daglige gang på superliganiveau igennem en længere årrække, end at hente en Hoseth ind, som træner en flok fyraftensproffer.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Jeg husker også Jonas Dahl levere mirakler med sit amatørhold oppe i Hobro, men da han kom til en på daværende tidspunkt rigtig superligaklub, så viste han sig slet ikke kompetent nok.
                          Det kan godt være han er en lysende stjerne og så er det godt set af Lyngby, men risikoen for at næste skridt op for Hoseth kan være hård er bestemt til stede. Jeg tror vi står bedre rustet med en træner der har haft sin daglige gang på superliganiveau igennem en længere årrække, end at hente en Hoseth ind, som træner en flok fyraftensproffer.
                          Jeg er enig og helt tilfreds med at valget er SK. Han kender klub og trup til bunds og vil , tror jeg, have en bedre chance for at trykke på de rigtige knapper i fht. mission overlevelse end en forholdsvis uprøvet træner der hentes ind. Der er naturligvis ingen garantier og hvis ikke SK har den fuldstændige opbakning fra de relevante vil det blive en vanskelig opgave

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #43
                            Tiden vil vise det. Men jeg forstår godt jeres argumenter.

                            Comment


                              #44
                              Som jeg har sagt hele tiden. Søren giver mig en rigtig god fornemmelse i maven og jeg tror han er den helt rigtige mand

                              https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...e-samme-kultur

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Som jeg har sagt hele tiden. Søren giver mig en rigtig god fornemmelse i maven og jeg tror han er den helt rigtige mand

                                https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...e-samme-kultur
                                Sådan en passage hér labber jeg jo i mig. Ensidigt fokus på salgsobjekter umuliggør kultur.

                                “Cheftræneren uddyber med, at de i OB er i gang med at få sat holdet sådan sammen, at det er karaktererne, der fylder rigtig meget. Det er taget direkte fra Artetas filosofi.

                                - Det er inspireret fra Arsenal, som også er et godt eksempel på en træner, der ikke vandt så mange kampe i det første år, han var der, men fik sat tingene sammen og fik lagt en kultur ned over holdet, som har gjort dem til mesterskabskandidater i to eller tre år i træk.”

                                Men nu må vi se, hvad der faktisk sker. Én ting er, hvad der siges i OB; noget helt andet er, hvad man faktisk gør.

                                Comment

                                Working...
                                X