Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

    Så er det vidst heller ikke værre.
    Ved ikke hvorfor de skulle være udenlandske, men profiler, jo. Det vil da også være uambitiøst ikke at forstærke holdet, især når vi kører videre med de samme budgetteter.
    Holdet skal forstærkes. Helt enig. Det må også godt være udlændinge.
    MEN holdet skal ikke bestå af udenlandske profiler, som vi har set det seneste sæson.

    Man har jo ad flere omgange snakket om en base af egen avl, tilsat enkelte profiler som er så gode at vi ikke kan sige nej til at hente dem.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Mange ser fodbold som matematik. Spillersalg- og køb. Transfervinduer, ind og ud, pointsnit. FM-tilgangen.

      Som du skriver: der er så meget mere til det, og når kulturen har været syltet i 13 år, så tager det lang tid at komme på sporet igen. Og det kræver en ledelse og ejer, der er i stand til overhovedet at identificere det som et problem.

      Det, vi har set i denne sæson - fraset de sidste 3 kampe - er et hold uden kultur - rent FM-style - og for mig har det ikke været OB, blot et tilfældigt og ret ucharmerende hold.
      Den manglende OB-ånd var et lige så stort problem under Jesper Hansen, desværre. Sjovt som vores mægtige ejer tilsyneladende elsker klubben men har formået at ødelægge stort set alt der har med den at gøre - et elendigt stadion og våde baner i Ådalen fraregnet. Historikerne vil konkludere, at derouten startede med fyringen af personificeringen af den moderne OB-kultur, nemlig Kim Brink.
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Holdet skal forstærkes. Helt enig. Det må også godt være udlændinge.
        MEN holdet skal ikke bestå af udenlandske profiler, som vi har set det seneste sæson.

        Man har jo ad flere omgange snakket om en base af egen avl, tilsat enkelte profiler som er så gode at vi ikke kan sige nej til at hente dem.
        Syntes faktisk at det blev ret godt ridset op i går i SFÅ:

        Basen/skelettet på holdet er tilkøbt siden sommeren 2023 der skulle bære OB til top6 men reelt spiller de ikke:

        Martin Hansen (forlænget), Helander, Køhler, Turay ..

        Skudt helt forbi ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

          Kan du på nogen måde forklare mig hvad det er Søren Krogh har gjort med holdet, det halve år han har været cheftræner, som overbeviser dig om at det vil være betryggende at give ham ansvaret for oprykning i en ikke specielt let 1. division.

          Udover en masse fin snak, så har ikke ikke set noget som helst. Han har famlet rundt hele vejen og det sluttede så af med en helt igennem katastrofal nedrykning
          Det han siger er det helt rigtige. Og jeg er ret sikker på, at det Krogh siger også er det han arbejder hen imod.
          Altså har vi en mand som har forstårt hvad der er galt, og forsøger at gøre noget ved det.

          Derudover har Krogh gjort noget som der er blevet snakket om meget længe, men ikke forsøgt én eneste gang,
          Han har stillet med hold som er baseret på vores egne unge, tilsat enkelte erfarne støttespillere. Og endda med succes. Det har vi ikke set i 15 år, selvom det er blevet nævnt igen og igen og igen.

          At han så skulle have gjort det noget før, det er de fleste nok enige i, eftersom det var en succes.
          Men det vil jeg også tro er svært i en situation hvor man kæmper mod nedrykning, at sætte stjernerne ud på bænken.

          Comment


            Jeg mener Søren Krog har fejlet igennem det meste af sin tid, det var en helt forkert beslutning at gøre ham til permanent cheftræner og den forkerte profil til opgaven. Men jeg tror faktisk at han vil være tæt på den optimale træner til næste sæson og det her er en mulighed for et nyt projekt der kan spille til hans styrker og hvor han kan vokse med holdet!
            en af de største fejl har været at vi har købt ind til en stamme på holdet og suppleret med egne talenter. Vi har sendt gode spillere afsted på udlån og hentet folk der ikke var bedre med mindre stolthed og færrer følelser i klemme! Der bliver hele tiden snakket om talentmassen, talentudviklingen osv. Så lad da forhelved stammen være de rigtige OB talenter og køb indtil at supplere og udvikle disse talenter. Spiller vi i næste sæson med en stamme af spillere der er kommet opigennem egne rækker, så kan Krog godt være manden og Hermansen kunne godt være vores nye sportschef/direktør. Det gør ondt at se Bernat forlade os pp en fri transfer, for så at hente en Myhre. Kan godt være at Myhre er bedre i dag, men han bløder ikke for klubben og han er ikke bedre om 2 sæsonner.

            Comment


              Skulle Søren Krogh også til møde med ledelsen i dag.?
              Der kommer vel også en afklaring der så.

              Comment


                Mon ikke SK var fyret nu, hvis han skal fyres. Tror han bliver.

                Comment


                  Synes det er et kæmpe sats hvis han bliver. Han er den billigste løsning selvfølgelig, men har virkelig intet vist.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Mon ikke SK var fyret nu, hvis han skal fyres. Tror han bliver.
                    Lad os nu se. Dagen og ugen er ung endnu. Til grin, hvis han fortsætter på den post!

                    Comment


                      Hvis trænerteamet ikke bliver fyret må det være fordi man ikke vil have et blodbad 2.0 men bare det at man har ladet BW gående siden årsskiftet hvis han har været dead man walking er jo 1:1 med at man lod Lars Olsen blive ikke bare i forårssæsonen men også ind i efteråret ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Hvis trænerteamet ikke bliver fyret må det være fordi man ikke vil have et blodbad 2.0 men bare det at man har ladet BW gående siden årsskiftet hvis han har været dead man walking er jo 1:1 med at man lod Lars Olsen blive ikke bare i forårssæsonen men også ind i efteråret ..
                        altså for nuværende lyder det jo til at SK også er træner når spillerne vender tilbage fra ferie.

                        Men lad os nu se...tænker Bech lige skal have lov til at kigge på det "grundige analyse arbejde" der er lavet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Det han siger er det helt rigtige. Og jeg er ret sikker på, at det Krogh siger også er det han arbejder hen imod.
                          Altså har vi en mand som har forstårt hvad der er galt, og forsøger at gøre noget ved det.

                          Derudover har Krogh gjort noget som der er blevet snakket om meget længe, men ikke forsøgt én eneste gang,
                          Han har stillet med hold som er baseret på vores egne unge, tilsat enkelte erfarne støttespillere. Og endda med succes. Det har vi ikke set i 15 år, selvom det er blevet nævnt igen og igen og igen.

                          At han så skulle have gjort det noget før, det er de fleste nok enige i, eftersom det var en succes.
                          Men det vil jeg også tro er svært i en situation hvor man kæmper mod nedrykning, at sætte stjernerne ud på bænken.
                          Når du tale om “med succes” er det så kun de to kampe mod Randers og Hvidovre du tænker på?, eller er der noget i Søren Kroghs cheftræner tid jeg helt har fortrængt?. Skal der seriøst ikke mere til af have “succes” som OB-træner?. Et rædselsfuldt nedrykningsslutspil, hvor han rykker OB ned med et kæmpe brag, og så skal der to fornuftige kampe til sidt til og vupti så er det en succes. Barren er godt nok sat lavt efterhånden, hvis der ikke skal mere til som OB-træner.
                          Håber virkelig Troels Bech har større ambitioner på OB’s vegne.
                          Søren Krogh må for min skyld dog gerne tilbydes en anden rolle i klubben, men cheftræner skal det ikke være. Det er prøvet og det var IKKE nogen succes.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                            Når du tale om “med succes” er det så kun de to kampe mod Randers og Hvidovre du tænker på?, eller er der noget i Søren Kroghs cheftræner tid jeg helt har fortrængt?. Skal der seriøst ikke mere til af have “succes” som OB-træner?. Et rædselsfuldt nedrykningsslutspil, hvor han rykker OB ned med et kæmpe brag, og så skal der to fornuftige kampe til sidt til og vupti så er det en succes. Barren er godt nok sat lavt efterhånden, hvis der ikke skal mere til som OB-træner.
                            Håber virkelig Troels Bech har større ambitioner på OB’s vegne.
                            Søren Krogh må for min skyld dog gerne tilbydes en anden rolle i klubben, men cheftræner skal det ikke være. Det er prøvet og det var IKKE nogen succes.
                            De leverede nu også en fornuftig indsats i Viborg, men her kunne man se, at der manglede noget sammenspil, når vi blev presset tilbage.
                            nevermind, så er SK selvfølgelig ikke en succes, fordi han vinder blot to kampe med et halvt hold af akademispillere. Men jeg kan da godt forstå at TB og kompagni ikke bare fyrer SK, men lige vil analysere lidt mere på tendenserne og ikke mindst tale med SK om de visioner han ser for sig, nu når han faktisk fandt en formel der skaffede et par sejre efter en periode med spil, der sjældent er set værre.
                            Som TB nævner har han ikke haft anledning til at tale med SK, spillerne eller de andre assistenter. Han skal derfor klogeligt nok lige have en periode til at finde ud af, hvor syg kulturen er i klubben, inden han kan konkludere om træneren er for ringe, eller han om muligt faktisk står for noget af den kultur, man gerne vil arbejde hen imod. Det sidste kunne jeg faktisk godt forestille mig.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Mon ikke SK var fyret nu, hvis han skal fyres. Tror han bliver.
                              Nå. Det endte i hvert i første omgang efter min analyse. Bliver interessant om TB beslutter han skal blive. Bliver spændende at se hvordan Forum reagerer, hvis han bliver….
                              Last edited by claudes1; 28-05-2024, 06:12.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                                Når du tale om “med succes” er det så kun de to kampe mod Randers og Hvidovre du tænker på?, eller er der noget i Søren Kroghs cheftræner tid jeg helt har fortrængt?. Skal der seriøst ikke mere til af have “succes” som OB-træner?. Et rædselsfuldt nedrykningsslutspil, hvor han rykker OB ned med et kæmpe brag, og så skal der to fornuftige kampe til sidt til og vupti så er det en succes. Barren er godt nok sat lavt efterhånden, hvis der ikke skal mere til som OB-træner.
                                Håber virkelig Troels Bech har større ambitioner på OB’s vegne.
                                Søren Krogh må for min skyld dog gerne tilbydes en anden rolle i klubben, men cheftræner skal det ikke være. Det er prøvet og det var IKKE nogen succes.
                                Alt er relativt, og når du kommer fra den elendighed vi kom med ind til de to kampe, ændrer formation og sætter de unge gutter ind, så ja, det var da en succes at vinde 2 i træk og spille godkendt i Viborg.

                                Men han skulle bestemt have gjort det før. Der er det så bare mit argument, at det kræver meget store nos.... at gøre det. Ingen har turde før - Krogh gjorde det.

                                Men nu må vi se hvad Troels siger. Jeg synes jeg fornemmede, at han gerne vil have sin egen mand ind. Hvem det så end er.

                                Comment

                                Working...
                                X