Krogh må skifte ud
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt LBK-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHold nu fast hvor er det ringe. En foræring af Lyngby og en stærk aktion af Bashkim (og lidt et drop), er det vi har haft at komme med. Ellers er det cirka det samme lort. Mod et formsvagt Lyngby-hold med 4 point i de sidste 5 kampe, de 3 af dem mod OB.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægSøren Krog effekten. Vi bliver spillet ud af brættet.
de lignende nogle der ikke gad noget som helst.
de viser udtrykket fuldt ud i kampen.
tja odds 6,70 på LFC var en foræring jeg måtte soille.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
Så spillerne i Ådalen inden de tog afsted.
de lignende nogle der ikke gad noget som helst.
de viser udtrykket fuldt ud i kampen.
tja odds 6,70 på LFC var en foræring jeg måtte soille.OB: Danske mestre i 2075/6
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Alt der fis med en ny træner. Jeg holder fast i, at rækkefølgen skal være en anden. Truppen skal styrkes. Lad Søren kæmpe om overlevelse til sommer. Brug 30 ekstra mil på spillere og ansæt en ny træner.
Enig. det rørte, og rører mig ikke en fløjtende fis at Alm blev fyret. Vi kan ansætte hvem som helst, uden nævneværdig effekt. Det er stadig et gøglerhold sammensat af spillere hentet på nederste hylde.
Når noget bortgives , så er der ofte en grund til det.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægSelvtilliden er lige så nemt pillet ud af holdet igen og de spiller hver for sig og løber alene. Så skal vi vinde på enkeltaktioner og til det er kvaliteten desværre for dårlig.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Holdet så lidt bedre ud de sidste tre kampe i ligaen end i denne.
Trist hvor nemt det uanset system og spillervalg er at score mod os, og hver svært vi omvendt har det den anden vej.
Comment
Comment