Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt LBK-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Krogh må skifte ud

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Hold nu fast hvor er det ringe. En foræring af Lyngby og en stærk aktion af Bashkim (og lidt et drop), er det vi har haft at komme med. Ellers er det cirka det samme lort. Mod et formsvagt Lyngby-hold med 4 point i de sidste 5 kampe, de 3 af dem mod OB.
      Alt der fis med en ny træner. Jeg holder fast i, at rækkefølgen skal være en anden. Truppen skal styrkes. Lad Søren kæmpe om overlevelse til sommer. Brug 30 ekstra mil på spillere og ansæt en ny træner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Søren Krog effekten. Vi bliver spillet ud af brættet.
        Så spillerne i Ådalen inden de tog afsted.
        de lignende nogle der ikke gad noget som helst.
        de viser udtrykket fuldt ud i kampen.
        tja odds 6,70 på LFC var en foræring jeg måtte soille.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af PPPP Se indlæg

          Nej jeg læste lidt tidligere herinde at han får meget mere ud afspillerne….
          Han kan tilsyneladende ikke trylle - trods alt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
            Kom nu igang, vi kan da ikke falde sådan sammen igen
            Jo. For det handler om kvalitet og den er der ikke nok af.

            Comment


              Der bliver vel straffe

              Comment


                Jeg var lige ude at tisse i pausen, er der en der kan fortælle hvordan OB eksplosionen var, for jeg har ikke set den i kampen.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Har vi noget andet end Nouck? Ind med Deedson

                  Comment


                    Selvtilliden er lige så nemt pillet ud af holdet igen og de spiller hver for sig og løber alene. Så skal vi vinde på enkeltaktioner og til det er kvaliteten desværre for dårlig.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Jeg var lige ude at tisse i pausen, er der en der kan fortælle hvordan OB eksplosionen var, for jeg har ikke set den i kampen.
                      Der var våd lunte på fontainen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                        Så spillerne i Ådalen inden de tog afsted.
                        de lignende nogle der ikke gad noget som helst.
                        de viser udtrykket fuldt ud i kampen.
                        tja odds 6,70 på LFC var en foræring jeg måtte soille.
                        Det er lejesvende næsten alle som en. Under LO havde vi i det mindste HHA som døde med støvlerne (og de korte ærmer og murerhandsker) på.
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                          Alt der fis med en ny træner. Jeg holder fast i, at rækkefølgen skal være en anden. Truppen skal styrkes. Lad Søren kæmpe om overlevelse til sommer. Brug 30 ekstra mil på spillere og ansæt en ny træner.

                          Enig. det rørte, og rører mig ikke en fløjtende fis at Alm blev fyret. Vi kan ansætte hvem som helst, uden nævneværdig effekt. Det er stadig et gøglerhold sammensat af spillere hentet på nederste hylde.
                          Når noget bortgives , så er der ofte en grund til det.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Nå. Måske kan Deedson og Hajj komme med noget!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                              Selvtilliden er lige så nemt pillet ud af holdet igen og de spiller hver for sig og løber alene. Så skal vi vinde på enkeltaktioner og til det er kvaliteten desværre for dårlig.
                              Holdet så lidt bedre ud de sidste tre kampe i ligaen end i denne.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                                Holdet så lidt bedre ud de sidste tre kampe i ligaen end i denne.
                                Ja, det ligner en klassisk kamp fra de dårligste dette efterår, hvor vi kan spille os frem til 46 tilløb, men aldrig vil komme i nærheden af at score.

                                Trist hvor nemt det uanset system og spillervalg er at score mod os, og hver svært vi omvendt har det den anden vej.

                                Comment

                                Working...
                                X