Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt LBK-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

    Nedrykningsfaren er vi allerede i.
    Lad os starte med ikke at få nogle overraskelser i morgen.
    ​​​​​
    Viborg vinder selvfølgelig over SIF, det er klart. Vejle fik heldigvis deres mål annulleret.

    .... Og nu Randers foran mod FcK.

    ...... Og 1-1... Vild start

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

    Havde vi ikke en trup med "OB-kultur" under Michelsen? Der var få eller ingen nomader og lejesoldater.
    Hvis jeg også må opfordre til at læse hvad han skriver, så taler han jo ikke om tiden under JH eller Michelsen, men om "den her trup" samt "BW har ødelagt det"

    Der er 2 tilbage fra Michelsens tid, så det siger det jo egentlig meget godt.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Jeg ser ikke at man kan koble pokalkampen og ligakampen på det parameter. Det var jo to helt forskellige hold. Jeg tror ikke de spillere fra start-11, som ikke var i start-11 mod Fredericia, havde brug for at rejse sig. De kom fra 3 relativt solide kampe spillemæssigt. Det havde de med bagagen. Men for klubben og Krogh var det fandens vigtigt at komme positivt videre.
    Jeg er sikker på det har ramt hele truppen at man har leveret så sølle en indsats at holdets træner måtte fyres. Det er jo fortsat præstationer alle mand har været en del af, som har været medvirkende til at der nu blev trykket på knappen. Havde vi derned tabt i Lyngby på den måde som vi var tæt på, hvor vi kommer foran først, så havde det været enormt tungt at møde til træning den kommende uge. Nu kæmpede vi os tilbage til at få et point og sluttede af som det bedste hold på banen. Det bør give lidt selvtillid, og jeg tror SK bedre til at motivere tropperne på den baggrund end Alm.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Gad vide om BW’s plan med ham var at få Adelgaard til at se god ud?
    mon ikke planen var at få en forholdsvis billig backup ind der helst ikke skulle stå i vejen for et talent der er/var på vej frem?

    er det bare mig eller har aske ikke også set lidt bedre ud på det seneste? Som om det har hjulpet at helander er kommet ind

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Mouritzen på banen. En klassisk 1. divisionsspiller
    Gad vide om BW’s plan med ham var at få Adelgaard til at se god ud?

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Du læser ikke, hvad jeg skriver. Jeg har ingen interesse i en trup med ‘landsholdspillere’. Jeg ønsker en trup med sammenhæng, hvor der er en OB-kultur.

    Den her trup har ingen kultur, og så mister jeg interessen.
    Havde vi ikke en trup med "OB-kultur" under Michelsen? Der var få eller ingen nomader og lejesoldater.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Både Sabbi, Frøkjær og Minteh havde det svært når OB mødte topholdene, og i den grad ikke da de startede deres forløb i OB. Men de udviklede sig, og det blev bedre uden på noget tidspunkt at eksplodere. Lad os håbe at nogle af dem der er i OB nu kan lægge på, og udvikle sig. Deedson synes jeg har vist sig som en der har potentiale til at eksplodere, Slotsager er eksploderet i mine øjne.
    Deedson er den vildeste signing. Value for money fra dag 1. Men han var jo også eftertragtet. Sådan er det jo tit med gode spillere. Dem man let kan få skal man nok være lidt på vagt overfor.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Hvis du forventer at OB skal have landsholdsspillere på alle positioner, så tror jeg du vil forblive skuffet de næste 40 år.
    Så skidt er det altså heller ikke, OB har dog ikke formået at hyre trænere ind som har kunne adaptere til de spillere der har
    været tilrådighed. Har kun set det fungere med Ove Pedersen, som skulle redde klubben fra nedrykning. det han havde
    tilrådighed, var i den grad dårligt sammensat, men kan en træner tilpasse sig, kan han få meget ud af mindre.
    Lyngby har måske den pt bedste træner i superligaen, der har den evne, så ringe er de heller ikke, og senest tabte OB
    til dem hjemme. Som kampen forløb i Lyngby, er 2-2 ikke så skidt endda.
    Du læser ikke, hvad jeg skriver. Jeg har ingen interesse i en trup med ‘landsholdspillere’. Jeg ønsker en trup med sammenhæng, hvor der er en OB-kultur.

    Den her trup har ingen kultur, og så mister jeg interessen.

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Jeg tvivler dog stadig på, at nogen af dem kan få top 6 niveau. Jeg har det på baggrund af de sidste 12 år stramt med at satse på spillere som nok ikke er gode nok til at opfylde målsætningen i sidste ende. Det holder os fast i sølet. Sabbi er her det typiske eksempel. Shinede i nedrykningsspil og uden slutprodukt i grundspillet. Hvis man korrigerer målsætningen er det fint. Men jeg mister al interesse for projektet, når måltsætningerne er så langt væk fra virkeligheden.
    Både Sabbi, Frøkjær og Minteh havde det svært når OB mødte topholdene, og i den grad ikke da de startede deres forløb i OB. Men de udviklede sig, og det blev bedre uden på noget tidspunkt at eksplodere. Lad os håbe at nogle af dem der er i OB nu kan lægge på, og udvikle sig. Deedson synes jeg har vist sig som en der har potentiale til at eksplodere, Slotsager er eksploderet i mine øjne.
    Last edited by jojo; 05-11-2023, 12:55.

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Værre end den er? Det er en af de dårligst sammensatte OB-trupper jeg har set i 40 år. Der er ingen sammenhæng.

    BW har fuldstændigt smadret klubben med fodboldnomader.

    At I bare labber det i jer og fokuserer så kortsigtet.
    Hvis du forventer at OB skal have landsholdsspillere på alle positioner, så tror jeg du vil forblive skuffet de næste 40 år.
    Så skidt er det altså heller ikke, OB har dog ikke formået at hyre trænere ind som har kunne adaptere til de spillere der har
    været tilrådighed. Har kun set det fungere med Ove Pedersen, som skulle redde klubben fra nedrykning. det han havde
    tilrådighed, var i den grad dårligt sammensat, men kan en træner tilpasse sig, kan han få meget ud af mindre.
    Lyngby har måske den pt bedste træner i superligaen, der har den evne, så ringe er de heller ikke, og senest tabte OB
    til dem hjemme. Som kampen forløb i Lyngby, er 2-2 ikke så skidt endda.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Synes Tyler har også en bedre teknik og spark. Og er ikke helt so etbenet. Men fint med alternativer som skal slås om pladsen, begge er bedre end Selvenog konkurrence øger præstationen.
    Jeg tvivler dog stadig på, at nogen af dem kan få top 6 niveau. Jeg har det på baggrund af de sidste 12 år stramt med at satse på spillere som nok ikke er gode nok til at opfylde målsætningen i sidste ende. Det holder os fast i sølet. Sabbi er her det typiske eksempel. Shinede i nedrykningsspil og uden slutprodukt i grundspillet. Hvis man korrigerer målsætningen er det fint. Men jeg mister al interesse for projektet, når måltsætningerne er så langt væk fra virkeligheden.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Krogh siger at Tyler er bedst på vk, og det samme med Charly. Jeg tror Tyler er bedre fysisk, og Charly er bedre på speed og måske også lidt på de defensive aktioner så det er imø en "fair" kamp på den position og de kan sikkert presse hinanden godt til træningen.
    Synes Tyler har også en bedre teknik og spark. Og er ikke helt so etbenet. Men fint med alternativer som skal slås om pladsen, begge er bedre end Selvenog konkurrence øger præstationen.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Hvis Tyler viser sig ikke at være væsentligt bedre end Nouck, så må han altså videre til sommer. Det går altså ikke, at han holder Hornemann ude eller evt bliver indskifteren med den løn han må trække.
    Krogh siger at Tyler er bedst på vk, og det samme med Charly. Jeg tror Tyler er bedre fysisk, og Charly er bedre på speed og måske også lidt på de defensive aktioner så det er imø en "fair" kamp på den position og de kan sikkert presse hinanden godt til træningen.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Er meget enig. Og Deedson har helt sikker en startplads på højre side. Tror det skyldede at han var skadet en tid og måske endnu ikke på fulde omdrejninger at han startede ikke i går.
    Charlie og Tyler er alternativerne for venstre side og skal slås om startpladsen og dele spilletid. Sikker en god løsning at skifte der efter 60 minutter og bringe en frisk kantspiller ind.
    Hvis Tyler viser sig ikke at være væsentligt bedre end Nouck, så må han altså videre til sommer. Det går altså ikke, at han holder Hornemann ude eller evt bliver indskifteren med den løn han må trække.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Håber du har ret. Tyler er sandsynligvis bedre end Selvén. Det skal han jo også være med deres fortid og alder i mente. Problemet er bare at Hornemann på højre kant er helt håbløst. Så at spille med Tyler på ventre gør Nouck endnu dårligere. Det synes jeg er en udfordring for trænerteamet.
    Det med holdets mentale forfatning er i min optik bare en søgen efter undskyldninger og at tørre den af på Alm. OB har haft de her blundere kontinuerligt i årevis. Spillere der mangler kvalitet får sådanne perioder. Det er jo også derfor OB aldrig spiller en hel god kamp.
    EDIT: løsningen må være at Deedson spiller højre kant og så må Tyler og Hornemann slås om venstre. Selvom det er træls at en spiller uden nævneværdigt niveau skal tage spilletid fra en ung af egen avl, som sikkert får 1/4 af lønnen
    Er meget enig. Og Deedson har helt sikker en startplads på højre side. Tror det skyldede at han var skadet en tid og måske endnu ikke på fulde omdrejninger at han startede ikke i går.
    Charlie og Tyler er alternativerne for venstre side og skal slås om startpladsen og dele spilletid. Sikker en god løsning at skifte der efter 60 minutter og bringe en frisk kantspiller ind.

    Leave a comment:

Working...
X