Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt LBK-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af PPPP Se indlæg

    Simpelthen for tyndt og useriøst at sige allerede nu!
    Tja, det synes jeg så ikke. Måske fornemmer jeg noget, du ikke fornemmer. Men klart nok, at jeg ikke kan være 100 pct sikker allerede midt i 1. halvleg.

    Comment


      #77
      Godt nok en omgang horsens bold. Kikke borg kan give os tre point i dag, dem skulle vi tage og tage.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

        OB spiller imod lortehold stort set hver uge, senest i Fredericia. Jeg mener det er dybt latterligt at Selven har spillet i stedet for Tyler, der er så kæmpestor forskel på niveauet på de 2 spillere.
        Men at skrive han er “voldsom” og et “klassekøb” får altså mig til at grine hver gang jeg kommer i tanke om det den næste uges tid. Det er fandme store ord om en spiller som ikkezhar rørt bolden de sidste 20minutter og intet slutprodukt har haft.

        Comment


          #79
          tja...vel en solid 1 halvleg uden på nogen måde at være prangende. Vi skaber intet fremadbanen. Bernat med en flot redning.

          En dommer som...hvad har han gang i? Det er jo aldrig en tilbagelægning...håbløst.

          Flot mål af Kadrii...Köhler tager altså for mange dumme kort. Hvad ellers...Tyler syntes jeg havde et par glimpt i starten af kampen men som resten af offensiven er han faded ud.

          Og så er jeg altså godt træt af tv kommentatorer der sidder og leder efter det mindste de kan kalde et straffespark. Römer får en albue i hovedet ved et hjørnespark - og det gør da avs - men der var aldrig i nærheden af at være noget...og så begynder de alligevel at borer i det. Vi skal se det igen og igen i langsom...HOLD NU OP

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
            På bolden får vi alt for lidt fra vores 8'ere. Vi er nød til at have Rami ind på en af pladserne, så vi har en der kan holde bedre i bolden, eller også er vi nød til bede en af dem om at tage flere løb op gennem kæderne for at skabe rum.
            vi bliver meget primitive uden Hajj. Måske går den. Men jeg tror ikke på at denne opstilling går, hvis vi vil score mere end et (heldigt) mål per kamp. Vi har jo INTET skabt mod et hold der har tabt tre i streg i ligaen.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
              Godt kæmpet, det er en meget duelpræget kamp. Vi fører. Har Køhler karantæne næste gang? Spændende hvor længe kræfterne rækker og hvad de næste træk bliver, mon ikke Rami kommer ind og kan holde lidt i bolden?
              Det må vi håbe!

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                vi bliver meget primitive uden Hajj. Måske går den. Men jeg tror ikke på at denne opstilling går, hvis vi vil score mere end et (heldigt) mål per kamp. Vi har jo INTET skabt mod et hold der har tabt tre i streg i ligaen.
                næ men var vel heller ikke meget vi skabte mod silkeborg - og fik 1 point(med ca samme opstilling). Eller mod FCN der kastede 3 af sig.

                Med den korte tid det "nye" team har haft syntes jeg nu det giver meget god mening.

                - men jeg havde nok også drømt om frit flydende angrebsspil og lækre kombinationer. I dagens anledning lader jeg mig gerne nøje med 3 knap så kønne point

                Comment


                  #83
                  Fin halvleg uden at være prangende. Bider mærke i at der er en vilje man ikke har set i sæsonen hidtil
                  https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                    Men at skrive han er “voldsom” og et “klassekøb” får altså mig til at grine hver gang jeg kommer i tanke om det den næste uges tid. Det er fandme store ord om en spiller som ikkezhar rørt bolden de sidste 20minutter og intet slutprodukt har haft.
                    Ok, han er ikke god nok........ attityde, evner på bolden, hurtighed, fysik, duelstyrke, et godt spark er nogle af de ord jeg vil sætte på ham, i min optik klart et godt indkøb. Ja, han har kun fået en halveg i OB, men det kan man sku da ikke klandre ham, men mere ham kolbøtten der blev smidt ud i torsdags.

                    Comment


                      #85
                      Status i pausen. Efter katastrofen i Fredericia og flere kampe med dårligt forsvar synes jeg holdet har klaret 1. halvleg ok. Der har ikke været målchancer men det er da ikke unormalt. Jeg håber trænerteamet finder på noget til 2. halvleg og jeg tror Rami kommer ind i løbet af kampen. Vi skal jo have nogle chancer og uden at give nigen til det Grytkær-amputerede hold.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                        Fin halvleg uden at være prangende. Bider mærke i at der er en vilje man ikke har set i sæsonen hidtil
                        Synes faktisk ikke der er meget at råbe hurra for udover målet. Bortset fra i onsdags har viljen været ok hele sæsonen.

                        Comment


                          #87
                          ja...der skal vidst stadig trænes på at forsvarer hjørnespark

                          Comment


                            #88
                            Truppen er som den er. Good old OB

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                              Men at skrive han er “voldsom” og et “klassekøb” får altså mig til at grine hver gang jeg kommer i tanke om det den næste uges tid. Det er fandme store ord om en spiller som ikkezhar rørt bolden de sidste 20minutter og intet slutprodukt har haft.
                              Intet slutprodukt ?

                              Comment


                                #90
                                Sikke et lortemål, så skal handskerne på igen

                                Comment

                                Working...
                                X