Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Alm fyres !?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Er der stadig nogen som tror at spillere kæmpede for Alm? De kæmpede kun for klubben og deres selvforståelse/professionalitet.
    Der her viser ja helt klart at der var noget helt galt internt og med Alms mandskabspleje.
    Nej, det viser det overhovedet ikke. Jesus, mand.

    Der kan ligge tusind ting bag, at han frasiger sig det. Måske man skulle lade være med at udtale sig om hvordan msn skal agere ved en mediebevåget fyring, når man aldrig selv bare har været i noget, der minder om.

    Leave a comment:


  • O´nse
    replied
    Det føles som om vi gang på gang lakerer den rustne bil og hver eneste gang bliver overrasket over at rusten vender tilbage til overfladen.
    Så længe vi bruger energi på at lakere bilen om uden at gå grundigere til værks, vil vi kort tid efter ende med en mindst lige så rusten og grim bil.
    Det er lidt som at pisse i bukserne...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Tipsbladet med 6 bud på ny OB træner

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-ny-ob-traener

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Nina Vibe fra Sport Fyn har været på forum og kigge lidt

    https://fyens.dk/ob/ob-fans-er-enige...alle-problemer

    Leave a comment:


  • Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Håber og tror at det går i den retning vi havde mod SIF. Kun en 6er. Og så kan det blivenoget som en 4-3-3 med Rami som "hængende" eller 4-4-2 diamant.
    Hvis bare det betyder at Charly har sit udgangspunkt ude på kanten, i stedet for at han absolut skal stå plantet inde i det forpulede mellemrum, så er jeg tilfreds.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    What a pussy….


    OB-træner fik et sidste tilbud – valgte at afslå


    TV 2 Sports reporter på Nature Energy Park har fanget OB's fodbolddirektør Björn Wesström, der blandt andet fortæller, hvordan Andreas Alm fik beskeden om sin fyring.

    Og så afslører fodbolddirektøren også, at Alm faktisk frasagde sig muligheden for at sige farvel til spillerne her til morgen:

    - Vi havde et møde her til morgen, Niels Thorborg, Andreas Alm og mig. Der fortalte vi ham, at samarbejdet stopper her. Derfra var det mest praktiske ting. Han tog det meget professionelt.

    - Andreas har fået muligheden for at sige farvel til spillerne, men han valgte ikke at tage den. Vi mødtes i Ådalen og gav information til spillere, ledere og personale i Ådalen, fortæller Wesström til TV 2 Sport.

    Den svenske fodbolddirektør bliver også spurgt til, om han har gjort sit job godt nok, når OB lige nu er placeret som nummer 10 i Superligaen.

    - Det er ikke op til mig at evaluere på min egen rolle. Det kommer jeg ikke til at gøre selv. Jeg har også et ansvar, men det er ikke min opgave at evaluere på min opgave. Opbakningen fra min leder findes, til den ikke findes mere.
    Er der stadig nogen som tror at spillere kæmpede for Alm? De kæmpede kun for klubben og deres selvforståelse/professionalitet.
    Der her viser ja helt klart at der var noget helt galt internt og med Alms mandskabspleje.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Der var meget optimisme med Tony og den nye strategi. Dybest set har den ikke virket og flyttet os, at der er en råd tråd. Problemet er måske at dem der lavede den råde tråd er inkompetente.
    men det kommer først til at ændre sig når Niels vil bruge lidt flere lommepenge. Det nuværende niveau er ikke nok før vi får løfter klubbens bundniveau.
    der skal bruges 100 mio mere end før de kommende fem år for at vi bliver et stabilt top 6 hold.
    Helt enig og det kommer ikke til at ske

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    Jeg glæder mig meget til at se om der vil være nogle klare taktiske ændringer her i de sidste par kampe inden vinterpausen. Man kan argumentere for om Alm har haft de rette forudsætninger på at præstere med den her trup, men han har immervæk også truffet nogle hovedløse taktiske beslutninger. Især vores back/kant kombinationer har været helt katastrofale. Kommer vi til at se en ændring der? Det bliver spændende at se om det bare var Alms idé at vores kanter aldrig skulle stå bredt, eller om de var enige i trænerteamet om at det var sådan vi skulle spille.
    Håber og tror at det går i den retning vi havde mod SIF. Kun en 6er. Og så kan det blivenoget som en 4-3-3 med Rami som "hængende" eller 4-4-2 diamant.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    What a pussy….


    OB-træner fik et sidste tilbud – valgte at afslå


    TV 2 Sports reporter på Nature Energy Park har fanget OB's fodbolddirektør Björn Wesström, der blandt andet fortæller, hvordan Andreas Alm fik beskeden om sin fyring.

    Og så afslører fodbolddirektøren også, at Alm faktisk frasagde sig muligheden for at sige farvel til spillerne her til morgen:

    - Vi havde et møde her til morgen, Niels Thorborg, Andreas Alm og mig. Der fortalte vi ham, at samarbejdet stopper her. Derfra var det mest praktiske ting. Han tog det meget professionelt.

    - Andreas har fået muligheden for at sige farvel til spillerne, men han valgte ikke at tage den. Vi mødtes i Ådalen og gav information til spillere, ledere og personale i Ådalen, fortæller Wesström til TV 2 Sport.

    Den svenske fodbolddirektør bliver også spurgt til, om han har gjort sit job godt nok, når OB lige nu er placeret som nummer 10 i Superligaen.

    - Det er ikke op til mig at evaluere på min egen rolle. Det kommer jeg ikke til at gøre selv. Jeg har også et ansvar, men det er ikke min opgave at evaluere på min opgave. Opbakningen fra min leder findes, til den ikke findes mere.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Thorborg vil ikke udtale sig til pressen

    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...fviser-pressen
    Han har ikke tid, han vil gerne tælle de Minteh-millioner én gang mere.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

    Kan vi ikke godt aflive idéen om Baskim på højre kant? Han har aldrig spillet der i hele hans karriere, og det er der vel en grund til. Desuden har han selv sagt at han foretrækker at afslutte fra den anden side af banen.
    Vel også Rami på toppen ?

    Jeg er lidt lunken ved Aske

    Målmandsposten er vi vel heller ikke besat til Top6 ?

    Leave a comment:


  • Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Dejligt vi nu kan se fremad. Alm var aldrig den rigtige mand.
    Selvfølgelig har vilkårene bestemt ikke været nemme, men så må man jo ændre på måden man spiller på. Dårlige spilllere har vi altså ikke. Vi har vel alle set hvor godt spillerne kan præstere.

    MH

    Owusu - Slotsager - Helander - Aske

    Trybull - Køhler - Manneh

    Kadrii - Rami - Charly

    En af Alms store problemer, har været at holdet ofte knækkede over på midten, så f.eks. Køhler skulle dække et enormt område. En regulær 3 mands midtbane med massere af stål i de 3 overstående. Rami tror jeg kunne være god i sådan en Firmino rolle, han er nok ligaens bedste tekniker og har overblik også.
    Hvis holdet kan hænge mere sammen og undgå de idiotiske personlige fejl, så er vi allerede kommet langt.
    Kan vi ikke godt aflive idéen om Baskim på højre kant? Han har aldrig spillet der i hele hans karriere, og det er der vel en grund til. Desuden har han selv sagt at han foretrækker at afslutte fra den anden side af banen.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    helt enig. Top 6 var reelt væk efter 7 runder, så det tog er for længst kørt.
    Superligaens Fredericia blev kørt over af the actual Fredericia. Vi forbliver Superligaens Fredericia eller rykker ned indtil Thorborg enten ændrer sig markant eller fucker fuldstændigt af. Det er det mest sandsynlige lige nu. Jeg sagde allerede for halvandet år siden at OB var en klub under langsom afvikling. Fra frygtet fysik til slatten karklud i slowmotion.

    Men jeg nærer stadig et (naivt) håb om den rigtige træner dukker op og overvinder OSE forbandelsen. Men det mest sandsynlige lige nu er at forbandelsen stadig er der. Og kryster agtigt sender aben videre, når endnu én af hans fejlslutninger er blevet sendt på porten og pressen vil have et ord.

    OSE ud af OB. Uanset hvilken pris vi så må betale for det.

    Det her kan ikke blive ved. Vi ender som Esbjerg, bare i slowmotion.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Wessels er en mur
    replied
    Jeg glæder mig meget til at se om der vil være nogle klare taktiske ændringer her i de sidste par kampe inden vinterpausen. Man kan argumentere for om Alm har haft de rette forudsætninger på at præstere med den her trup, men han har immervæk også truffet nogle hovedløse taktiske beslutninger. Især vores back/kant kombinationer har været helt katastrofale. Kommer vi til at se en ændring der? Det bliver spændende at se om det bare var Alms idé at vores kanter aldrig skulle stå bredt, eller om de var enige i trænerteamet om at det var sådan vi skulle spille.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    For mit vedkommende handler det om, at folk tror, at den her trænerfyring kommer til at rykke noget som helst. Måske undgår vi nedrykning. Hvis den ikke følges op af en ændret strategi kommer en ny træner ikke til at kunne ændre noget som helst ud over det. Hvis vi mister 3-4 profiler igen til sommer (Trybull, Helander, Slotsager og Hajj) er det helt umuligt at styrke truppen tilstrækkeligt med den nuværende transferstrategi. Så kommer den nye træner til at se dårlig ud igen, som de sidste 12 år. Så man ønsker tingene i forkert rækkefølge. Ingen træner kan levere top 6 i det nuværende setup. Så må forudsætningerne ændres og så kan man tage det alvorligt at man skifter træneren. Men vi kan jo tales ved efter transfervinduet til sommer. Hvis man kører samme forfejlede strategi, kan ingen træner flytte os - vil ingen træner med bare den mindste kvalitet være i OB.
    Hvis BW havde nosser ville han sige, at han har stillet Alm i en svær situation. Men at man samtidig ønsker nye øjne på projektet. BW redder sin egen røv med denne fyring. Lægger alt ansvar over på Alm med sine udtalelser. Det er jo mekanismerne. men troede alligevel at han havde mere format. Det har han åbenbart ikke.
    Der var meget optimisme med Tony og den nye strategi. Dybest set har den ikke virket og flyttet os, at der er en råd tråd. Problemet er måske at dem der lavede den råde tråd er inkompetente.
    men det kommer først til at ændre sig når Niels vil bruge lidt flere lommepenge. Det nuværende niveau er ikke nok før vi får løfter klubbens bundniveau.
    der skal bruges 100 mio mere end før de kommende fem år for at vi bliver et stabilt top 6 hold.

    Leave a comment:

Working...
X