Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Alm fyres !?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Bum

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-sto...d-andreas-alm/

    Leave a comment:


  • Mhjortebjerg
    replied
    SFÅ har netop kaldt den.

    Han er væk.

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af agermose Se indlæg
    Ja tak, og vores inkompetente ledelse virker ikke til at noget andet klart, end en assistent træner uden cheftræner erfaring. Måske venter de på at høre hvad Allan Gaarde har fundet til os.
    Tja, der er da flere gode eksempler på at assistenttrænere uden cheftræner erfaring gør det godt som cheftræner. Og OB er da et godt sted at starte den erfaring. Jeg har en god fornemmelse af ham - modsat Hjortebjerg. Men vi får se. Og håbe.

    Leave a comment:


  • agermose
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Men han har et rigtig godt navn og jeg ved at der har været flotte bud på ham i kontrakt perioden. Så han er eftertragtet. Og yderst kompetent. Men mangler selvfølgelig noget erfaring det er klart
    Jeg har ingen ide om hans kompetencer udover hans CV, og alle skal jo starte et sted, men jeg ser ikke OB i vores nuværende forfatning, som et sted at starte. Håber at blive modbevist.

    PS. hjemmekampen mod FCM, og de udskiftninger, der blev foretaget der i en kamp vi havde godt styr på, var på Alm niveau. Der var selvfølgelig ikke så meget at skyde med fra bænken, men Mustafic og Grubbe foran Manneh forstår jeg stadig intet af.
    Last edited by agermose; 02-11-2023, 10:29.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af agermose Se indlæg
    Ja tak, og vores inkompetente ledelse virker ikke til at noget andet klart, end en assistent træner uden cheftræner erfaring. Måske venter de på at høre hvad Allan Gaarde har fundet til os.
    Men han har et rigtig godt navn og jeg ved at der har været flotte bud på ham i kontrakt perioden. Så han er eftertragtet. Og yderst kompetent. Men mangler selvfølgelig noget erfaring det er klart

    Leave a comment:


  • agermose
    replied
    Ja tak, og vores inkompetente ledelse virker ikke til at noget andet klart, end en assistent træner uden cheftræner erfaring. Måske venter de på at høre hvad Allan Gaarde har fundet til os.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    He is DONE!

    Leave a comment:


  • Ruben
    started a topic Alm fyres !?

    Alm fyres !?

    Bold skriver at Alm fyres og Søren Krog overtager midlertidigt.
    Så må vi/ledelsen se på hvor stort Bjørn W's ansvar er.
    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...r-faerdig-i-ob

    NU ER DET OFFICIELT.
    Last edited by Ruben; 02-11-2023, 10:41.
Working...
X