Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Alm fyres !?
Collapse
X
-
Som jeg ser det, så har problemer i mange kampe været, at der har været en motorvej ned mod forsvaret.
Jeg ville styrke midtbanen og spille en klassisk 4-4-2 med smalle kanter og stærk midtbane i midten f.eks.
Charly - Don D
El Hajj
Manneh, Köhler
Trybull
Mickelson Helander Slotsager Uwusu
M. Hansen
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægFor mig er det åbentlyst, at vi skal spille med 3 centralt. Ligeledes er det for mig helt klart, at vi ikke har en angriber, der er god nok. BK havde en opblomstring, men er over the hill. I det hele taget er det ret vildt, at Alm aldrig har haft en god 9er til rådighed. Sabbi har vel været den bedste.
Jeg synes, det kunne være sjovt at se Rami som falsk 9er og så DD og Charly fra kanterne.
Kan absolut ikke forstår hvorfor vi gik væk fra den set-up i går fordi Silkeborg kampen var et stort step fremad.
Leave a comment:
-
For mig er det åbentlyst, at vi skal spille med 3 centralt. Ligeledes er det for mig helt klart, at vi ikke har en angriber, der er god nok. BK havde en opblomstring, men er over the hill. I det hele taget er det ret vildt, at Alm aldrig har haft en god 9er til rådighed. Sabbi har vel været den bedste.
Jeg synes, det kunne være sjovt at se Rami som falsk 9er og så DD og Charly fra kanterne.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Bliver i det hele taget vildt spændende, hvilke ændringer i start 11 og måske spillere på nye pladser, som Krogh afprøver de næste 4 kampe. Må man ikke regne med nogle ændringer?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Jeg er sådan set enig i det sidste. Desværre. Jeg ville spille Don Deedson i angrebet. Jeg tror hans styrker vil komme endnu mere til sin ret der - og hans svagheder mindre udstillet. Meget ligesom Sabbi.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
Han kan også være venstrekant, det er egentligt lidt underordnet. Jeg synes bare ikke han fylder nok som enlig angriber.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Kan vi ikke godt aflive idéen om Baskim på højre kant? Han har aldrig spillet der i hele hans karriere, og det er der vel en grund til. Desuden har han selv sagt at han foretrækker at afslutte fra den anden side af banen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægOle spion har udtalt at da han fandt Manneh i Polen var han 8’er og at han endnu ikke har set ham spille så godt i OB som i Polen ..
Jeg vil give ham ret så langt, at det er slet ikke de evner jeg har set ham vise i OB. Han har godt flair for spillet når han er i spillehumør, men alt løs i markeringerne defensivt.Last edited by Agbre; 02-11-2023, 17:49.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Leave a comment:
Leave a comment: