Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Fredericia - OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OB Zurich Se indlægNogle der ved om kampen kan ses online (udenfor DK)?
Leave a comment:
-
så er den opstilling der er blevet snakket om bekræftet. Håber det går
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægFS/SF går med 9 ændringer i fht. SIF-kampen
.........................HC
Mihajlo...........BP............Sauli
Grubbe...Mustafic...Köhler...Ejdum...Mouritsen
..................Buray............Rami
..............………….........HC
Grubbe…..Mihajlo.........BP............Sauli .. Mouritsen.
......Mustafic.…………Köhler………...Ejdum...
..........……......Turay........…...Rami
Hvor offensiv er Mouritsen?
Luk af bag på og lad Rami trylle noget ..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Med den opstilling får vi da virkelig opklaret om Alm er gal eller genial.
Jeg forstår ikke den voldsomme udskiftning i forhold til at det nærmest er eneste mulighed for succes i denne sæson. Jeg synes det er meget vovet at stille med stort set fuldt reservehold.
Så pressede kan vores start 11 vel ikke være, come on.
Og så forstår jeg ikke endnu en formationsændring.
Hvis jeg som træner havde fundet en lille åbning til en løsning i seneste kamp, så fortsatte jeg nok med den åbning i den kommende kamp. Især i en pokalkamp.
Her tænker jeg self på vores solide midtbane med en decideret 6'er.
Men måske Alm så noget helt andet end mange andre. Det sker jo forholdsvis ofte.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægFS/SF går med 9 ændringer i fht. SIF-kampen
.........................HC
Mihajlo...........BP............Sauli
Grubbe...Mustafic...Köhler...Ejdum...Mouritsen
..................Buray............Rami
Jeg forstår ikke den voldsomme udskiftning i forhold til at det nærmest er eneste mulighed for succes i denne sæson. Jeg synes det er meget vovet at stille med stort set fuldt reservehold.
Så pressede kan vores start 11 vel ikke være, come on.
Og så forstår jeg ikke endnu en formationsændring.
Hvis jeg som træner havde fundet en lille åbning til en løsning i seneste kamp, så fortsatte jeg nok med den åbning i den kommende kamp. Især i en pokalkamp.
Her tænker jeg self på vores solide midtbane med en decideret 6'er.
Men måske Alm så noget helt andet end mange andre. Det sker jo forholdsvis ofte.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er det altid med OB Alm siger at flere spillere ikke er helt restituerede efter weekendens kamp og at det er en balance i fht. Lyngby på lørdag. Det er forståeligt synes jeg og nærmest genialt hvis vi vinder
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: