Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    De er faktisk funny nok de videoer. Havde nok bare lavet ordren om til et dobbelt værelse….
    Så lad os se om der kommer en køjeseng til i løbet af dagen. ;-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Situationen er jo bare den, at det lige så godt kan gå galt for OB som det kan det for de andre hold.
      Jeg ved godt vi som OB fans altid ser os selv som bedre end de på det givne tidspunkt nærmeste konkurrenter, og at 3 point til stregen for andre hold er = nedrykningsfare, men for OB er det ikke.

      Jeg håber selvfølgelig i får ret, men ved også, at en dag så går den ikke længere.

      Med 3 point til stregen, til et hold der både har slået os og lukker færre mål ind, samt vi er utroligt dårlige, og VAR kan afgøre kampe i en tæt nedrykning, så kan jeg godt småskide i bukserne af frygt.


      ​​​
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

        Jeg tror, at Randers (lige som os selv) bliver reddet i år af at Vejle og Hvidovre er så dårlige. Et frækt bud kunne dog være at Lyngby rykker med Vejle ned, hvis Cirkus-holdet i Nørreskoven får lidt tur i den pointmæssigt. Lyngbys islandske korthus risikerer virkelig at implodere, hvis ikke Hoseth formår at holde liv i det sammenhold og den fight som Freyr havde bygget op.

        Vi kommer ikke i alvorlig nedrykningsfare, det nægter jeg at tro. VB er heldigvis for ringe. Det bliver en 8.- eller 9.-plads igen.
        Det er et frækt bud at Hvidovre bliver oppe.

        Det lugter af Vejle - Hvidovre som nedrykkere, men jeg er nu ikke helt tryg ved situationen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Så lad os se om der kommer en køjeseng til i løbet af dagen. ;-)
          Jeg vil have et stort 4 mands værelse!!!!

          Comment


            Nu mangler vi bare at hente Falk hjem, dernæst Baden Frederiksen og Grot på en 5-årig. Ud med Martin Hansen, Mucolli, Fenger og Kjerrumgaard. Grubbe og Selven lejes ud. Så er jeg tilfreds

            Comment


              Mindre end 8 timer - hvis det da ikke skal være spillere fra Norge og Sverige, som jo er muligt. Men Køhler SKAL erstattes NU. Han blev så vigtig for os og uden en god erstatning kan det gå skidt. Vejle med sine to stadions vil ikke ned igen. Lyngby klarer sig nok. Randers, tja. Og Hvidovre ryger ned. Det er altså Randers, der har været rigtigt gode længe ,og os, der har været rigtig dårlige længe, det handler om.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                De er faktisk funny nok de videoer. Havde nok bare lavet ordren om til et dobbelt værelse….
                det er de. Men hvis de skal have spillerne til Spanien først før de laver videoerne færdig...så kommer vi nok til at sidde og vente længe inden næste præsentation ;)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                  Mindre end 8 timer - hvis det da ikke skal være spillere fra Norge og Sverige, som jo er muligt. Men Køhler SKAL erstattes NU. Han blev så vigtig for os og uden en god erstatning kan det gå skidt. Vejle med sine to stadions vil ikke ned igen. Lyngby klarer sig nok. Randers, tja. Og Hvidovre ryger ned. Det er altså Randers, der har været rigtigt gode længe ,og os, der har været rigtig dårlige længe, det handler om.
                  Jeg var ikke klar over, at det var noget, man selv bestemte. Kan vi så ikke også bare aftale, at vi heller ikke vil ned?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
                    Nu mangler vi bare at hente Falk hjem, dernæst Baden Frederiksen og Grot på en 5-årig. Ud med Martin Hansen, Mucolli, Fenger og Kjerrumgaard. Grubbe og Selven lejes ud. Så er jeg tilfreds
                    læste lige at der blev spekuleret i at Baden Frederiksen kunne få ophævet begge sine aftale i dag. Leje opholdet går åbenbart ikke godt - og klubben der ejer ham er åbenbart ikke interesseret i at få ham hjem...så hvem ved

                    Comment


                      Gomez officiel

                      https://ob.dk/nyheder/2024/februar/j...stribede-troje
                      https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
                        Nu mangler vi bare at hente Falk hjem, dernæst Baden Frederiksen og Grot på en 5-årig. Ud med Martin Hansen, Mucolli, Fenger og Kjerrumgaard. Grubbe og Selven lejes ud. Så er jeg tilfreds
                        Drømmen om Falk er en drøm. Han trives i Kbh og i FCK og får en hulens bunke penge for at forblive der og ikke søge til udlandet, som ville være så oplagt.

                        Comment


                          Bum. Så kom den i hus. Next

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            det er de. Men hvis de skal have spillerne til Spanien først før de laver videoerne færdig...så kommer vi nok til at sidde og vente længe inden næste præsentation ;)
                            Det har de nu gjort alligevel ;) https://x.com/Odense_Boldklub/status...074286093?s=20

                            Comment


                              Får vi ikke en bomstærk 6/8 ind dumper jeg vinduet med et brag.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                                Mindre end 8 timer - hvis det da ikke skal være spillere fra Norge og Sverige, som jo er muligt. Men Køhler SKAL erstattes NU. Han blev så vigtig for os og uden en god erstatning kan det gå skidt. Vejle med sine to stadions vil ikke ned igen. Lyngby klarer sig nok. Randers, tja. Og Hvidovre ryger ned. Det er altså Randers, der har været rigtigt gode længe ,og os, der har været rigtig dårlige længe, det handler om.
                                altså ja selvf. er randers med i det når de ligger under os - men det gør vejle jo også - og så er afstanden til "toppen af bunden" jo ikke større end at alle hold i bunden reelt kan blive viklet ind i det.
                                Vi er for gode og bør ikke komme i farer, men det kan man sige om mange af holdene.

                                Vi skal blive mere stabile - og have hævet bundniveauet...ellers bliver det svært

                                Comment

                                Working...
                                X