Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
    Nu spørger jeg måske dumt, lukker det danske vindue i nat eller i morgen nat?
    I morgen :)

    Comment


      Tak for svar :)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        Hvad er OB uden en grad af sentimentalitet?

        Sådan cirka det vi ser nu: En fuldstændig ligegyldig bundklub uden identitet, der sender bud rundt på alskens spillere.

        Jeg har været med siden slutfirserne, og jeg har aldrig været så distanceret og tæt på uinteresseret i OB som nu.
        Vil det sige at du også var distanceret i årene 2005-2008 hvor der ikke var en eneste OBer på holdet, men der blev købt ind udelukkende med det blik, at vinde DM?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          der er da ellers en del unge egenudviklede - vel ret beset flere end der har været i mange år...HC og Slots som faste startere - charly og aske har desværre været lidt for meget ud og ind af holdet i efteråret...men 4 startere fra eget akademi - det er sgi da meget godt.
          Synes Markus skal med i den hat også, han kom godt med da Alm røg ud, til gengæld røg Aske og Horneman ud af holdet. Der har aldrig været så mange fra eget akademi i truppen som der er nu, men såfremt man regner med, at de kommer til at udgøre rygraden på superligaholdet, så er man naiv.

          Comment


            31 timer tilbage af vinduet. Efter sigende på jagt efter 3 forstærkninger, ud over Myhra.

            Bjørn skal trykke på speederen, snart.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
              31 timer tilbage af vinduet. Efter sigende på jagt efter 3 forstærkninger, ud over Myhra.

              Bjørn skal trykke på speederen, snart.
              Er Myhra bekræftet? Plejer der ikke at blive meldt noget ud?

              Comment


                Alligevel vildt der slet ikke er sket en eneste handel i dag. Der bliver travlt de sidste 30 timer hvis alt skal falde på plads.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                  BT hører måske en i hver kæde
                  Så en forsvar, midtbane, og noget angriber værk.

                  Navne:
                  Iver Fossum
                  Mads Hansen
                  Henrik Bjørdal
                  Jay Roy Grot.

                  Hvis vi henter Jay Roy Grot, så klager jeg ikke, Mads Hansen vil de vidst satse på i FCN​
                  Mads Hansen, synes jeg virkelig er en spændende spiller, men det må næsten være på en lejeaftale?

                  Det er altså stærkt hentet hvis vi kan hente ham.

                  Jay Roy Grott, altså det er jo den hollandsk skolede kant der bliver rykket ind på 9'eren, det er altså stærkt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Mads Hansen, synes jeg virkelig er en spændende spiller, men det må næsten være på en lejeaftale?

                    Det er altså stærkt hentet hvis vi kan hente ham.

                    Jay Roy Grott, altså det er jo den hollandsk skolede kant der bliver rykket ind på 9'eren, det er altså stærkt.
                    Det er kun navne BT har hørt sat i forbindelse med os, de har ikke kunne få noget bekræftet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Så kan vi vidst godt afskrive at Helander ryger til Anderlecht

                      https://bold.dk/fodbold/stillinger/b...-pa-ny-stopper
                      https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...r-i-anderlecht

                      efterspørgslen må da stige … ??
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                        Det er kun navne BT har hørt sat i forbindelse med os, de har ikke kunne få noget bekræftet.
                        De to der. Det er altså solide signings i min bog.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          Hvad er OB uden en grad af sentimentalitet?

                          Sådan cirka det vi ser nu: En fuldstændig ligegyldig bundklub uden identitet, der sender bud rundt på alskens spillere.

                          Jeg har været med siden slutfirserne, og jeg har aldrig været så distanceret og tæt på uinteresseret i OB som nu.
                          Er vi ikke tæt på at en 1/3 af truppen består af akademister?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...r-i-anderlecht

                            efterspørgslen må da stige … ??
                            Nu har ham Lissens jo ikke spillet et eneste minut i sæsonen, og han har kun været på bænken to gange. Jeg tror ikke han har den store indflydelse på om de vil prøve at hente Helander.

                            Comment


                              nu hørte jeg lige BTs transfer podcast...de spekulere i målmænd til fck - en backup til gabara og der er der en (tror det var en lytter) der bragte HC op.

                              - Men hvad med Martin Hansen? Forudsat han er skadesfri og de står og skal bruge en erfaren målmand??....bare en tanke mens vi venter

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                                Synes Markus skal med i den hat også, han kom godt med da Alm røg ud, til gengæld røg Aske og Horneman ud af holdet. Der har aldrig været så mange fra eget akademi i truppen som der er nu, men såfremt man regner med, at de kommer til at udgøre rygraden på superligaholdet, så er man naiv.
                                han skal helt sikkert tages med i puljen - tænker også vi kommer til at se mere til ham her i foråret.

                                Ikke at de får så meget tid men så er der også Grubbe, Ejdum og Luca er hjemvendt - og Fenger er vel også at regne som en fra akademiet...

                                Comment

                                Working...
                                X