Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    Ja, da vi havde en svensk scout støvsugede vi svenskere, nu er vi nået til nordmænd. Og vi virker til st få mange afslag og så bevæge os ned af listerne.

    Lugter det her lidt af, at vi endelig har fået en mulighed for en spiller med kvalitet, og så går vi på kompromis med hvilken position vi har behov for?
    Måske. Jeg tror det dog ikke. Jeg kan sådan set godt forstå vi går efter en målmand, ud fra et rent sportsligt synspunkt.

    Jeg er vild med HC som alle andre. Han har fortjent kæmpet sig tilbage som førstevalg. Det er fedt at se en rigtig OB-dreng på kassen. Han har gjort det godt og har slet ikke faldet igennem og lavet de fejl som han gjorde i sin første periode. Alligevel er jeg bare ikke helt overbevist, må jeg indrømme. Jeg synes 9-10 hold i ligaen har bedre førstemålmand. HC er selvfølgelig ung (især af en målmand) og har masser af tid til at udvikle sig.

    Men kigger jeg på vores startopstilling i dag synes jeg, måske afhængigt af system, at vi halter mest efter konkurrenterne på tre positioner: venstre back, angriber og målmand. Og der er målmand måske den mest afgørnede position på et hold. Altså der hvor man "nemmest" kan hente lidt ekstra point med en opgradering. Skriver jeg uden rigtigt at have noget belæg for det.

    Jeg er dog stadig lidt overrasket. Havde troet, at man ville satse på ham som førstemålmand. Fordi han har vist stigende niveau, er meget populær, er en super historie for klubben - og ikke mindst ville gøre det meget nemmere for dem at nå deres mål om spilletid til spillere af egen avl.

    Hvis vi ender med at skrive med ham må vi også bare håbe, at han bare er så god (de norske fans lyder ret trætte af at miste ham). Ellers må HC bare slå ham af. Og så ville BW og co. igen skulle kigge sig grundigt i spejlet.

    Comment


      Jeg håber det er Baden-Frederiksen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
        Jeg håber det er Baden-Frederiksen.
        Jeg håber det bliver en der kan finde vejen til målet, er fysisk stærk og passer både til SKs overlevelsesplan og og den måde han vil udvikle systemet på de næste to sæsoner

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Jeg håber det bliver en der kan finde vejen til målet, er fysisk stærk og passer både til SKs overlevelsesplan og og den måde han vil udvikle systemet på de næste to sæsoner
          Giv mig Kenneth Jensen, men han er desværre nok gået på pension.

          Comment


            Har OB sovet lidt i timen i forhold til Viborgs nye angriber, han ser da spændende ud..
            Håber godt nok vi hiver nogle proven forstærkninger op af hatten!

            Comment


              FCM køber Kamara i Randers… Giver ingen mening. Har vi evt sovet i timen?

              https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...nders-angriber

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                FCM køber Kamara i Randers… Giver ingen mening. Har vi evt sovet i timen?

                https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...nders-angriber
                Nu har jeg ikke set noget prisskilt for ham, men gætter på at han har været for dyr til de grænser vi åbenbart opererer med?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  FCM køber Kamara i Randers… Giver ingen mening. Har vi evt sovet i timen?

                  https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...nders-angriber
                  Det mener jeg nu ikke. Han er stærk, når han er i topform, men det har han ikke været i flere år. Hans skadeshistorik ville helt sikkert have været et kæmpe tema herinde, hvis det var os der hentede ham.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

                    Nu har jeg ikke set noget prisskilt for ham, men gætter på at han har været for dyr til de grænser vi åbenbart opererer med?
                    1 mill kroner

                    Comment


                      Jatta ser ud til at ryge til England i en intern handel

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        FCM køber Kamara i Randers… Giver ingen mening. Har vi evt sovet i timen?

                        https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...nders-angriber
                        Hovedet på blokken, nej. Så må jeg så æde den hvis han knalder 10 kasser ind i foråret. Det gør han ikke.

                        Thomasberg har det med at hente spillere ind som ikke er gode nok til at forstærke dem.

                        Det er en Fossum signing.

                        Han er ikke i nærheden af det de har o forvejen, Cho, Franculino eller Brynhildsen.

                        det kan være at han er en spiller der skal stå for noget træningskultur eller mentor for nogle afrikanske spillere sådan noget der.
                        Last edited by Striwetforlivet!; 31-01-2024, 09:49.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          FCM køber Kamara i Randers… Giver ingen mening. Har vi evt sovet i timen?

                          https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...nders-angriber
                          Svært at sige. FCM er jo i en situation, hvor de bedre kan tage en chance på ham. Han slår jo næppe Cho af. Hvis han ikke slår til er det no bigge for dem. Vi ville nok lægge flere æg i hans kurv.

                          Men en overraskende handel, må man sige. Han har jo virket "færdig".

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            FCM køber Kamara i Randers… Giver ingen mening. Har vi evt sovet i timen?

                            https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...nders-angriber
                            Han er altid skadet. Godt vi ikke er gået efter ham.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                              Jeg håber det er Baden-Frederiksen.
                              Samme her, han ligner en der ikke har problemer med at sætte den ind. Han ligner en naturlig målscorer, han skal bare sættes op, men hvordan hulen er han endt i bunden af Østrig?.......

                              Comment


                                Jeg håber nu at vi går efter en anden type end Baden Frederiksen. Er det ikke primært en fremragende venstreben han har at prale af? Vi har allerede en angriber med et gyldent venstreben i truppen, selvom glansen godt nok er gået lidt af det i den seneste tid. Jeg så hellere at man hentede en type som Utaka der både har fart og fysik. Var han så også omkring 190 cm. også, så ville jeg være lykkelig. Men det ville de fleste sportschefer nok i dansk fodbold, hvis de kunne lande sådan en.

                                Comment

                                Working...
                                X