Oprindeligt indsendt af B(ob)
Se indlæg
Jeg er vild med HC som alle andre. Han har fortjent kæmpet sig tilbage som førstevalg. Det er fedt at se en rigtig OB-dreng på kassen. Han har gjort det godt og har slet ikke faldet igennem og lavet de fejl som han gjorde i sin første periode. Alligevel er jeg bare ikke helt overbevist, må jeg indrømme. Jeg synes 9-10 hold i ligaen har bedre førstemålmand. HC er selvfølgelig ung (især af en målmand) og har masser af tid til at udvikle sig.
Men kigger jeg på vores startopstilling i dag synes jeg, måske afhængigt af system, at vi halter mest efter konkurrenterne på tre positioner: venstre back, angriber og målmand. Og der er målmand måske den mest afgørnede position på et hold. Altså der hvor man "nemmest" kan hente lidt ekstra point med en opgradering. Skriver jeg uden rigtigt at have noget belæg for det.
Jeg er dog stadig lidt overrasket. Havde troet, at man ville satse på ham som førstemålmand. Fordi han har vist stigende niveau, er meget populær, er en super historie for klubben - og ikke mindst ville gøre det meget nemmere for dem at nå deres mål om spilletid til spillere af egen avl.
Hvis vi ender med at skrive med ham må vi også bare håbe, at han bare er så god (de norske fans lyder ret trætte af at miste ham). Ellers må HC bare slå ham af. Og så ville BW og co. igen skulle kigge sig grundigt i spejlet.
Comment