Jeg læste der stadigvæk skulle komme en 6-er og en 8-er ind. Mindst.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg
Han er dygtig. Følg med"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægJeg læste der stadigvæk skulle komme en 6-er og en 8-er ind. Mindst."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Vildt overraskende for mig. Det betyder jo nok MH ryger i dette vindue og HC skal prøve noget nyt til sommer. I den kontekst hænger det nok nogenlunde sammen. Magnus Nielsen må være klar til at træde op som 2. Målmand efter sommerferien og så har vi én ting mindre at tænke på til sommer.
Noget tyder på vi trækker alvorligt på Nagels netværk i dette vindue. Det er nok ikke så mærkeligt, da BW nok har haft rigeligt andet at se til end at forberede et transfervindue uden en chefscout.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægVildt overraskende for mig. Det betyder jo nok MH ryger i dette vindue og HC skal prøve noget nyt til sommer. I den kontekst hænger det nok nogenlunde sammen. Magnus Nielsen må være klar til at træde op som 2. Målmand efter sommerferien og så har vi én ting mindre at tænke på til sommer.
Noget tyder på vi trækker alvorligt på Nagels netværk i dette vindue. Det er nok ikke så mærkeligt, da BW nok har haft rigeligt andet at se til end at forberede et transfervindue uden en chefscout.
Men jeg ved sgutte om Magnus er klar til at være 2. Målmand.. Godt spørgsmål
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Skifter klub om lidt.
kiggede lige på det svenske landshold …. Det er mest spillere fra den hjemlige liga og nogen der er ved at skifte til USA … der er noget mere pondus på det norske landshold .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
Comment