Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægAaarh det er måske at stramme den lidt. De er involveret i bundstriden i serie B sådeeeh"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Er du sikker på vi henter til forsvaret, udover hvis Helander bliver solgt? Jeg tror ikke vi henter noget.
Men det skulle være en 8`er, venstre kant og angriber der kunne komme på tale. Men igen. Langt fra sikkert det sker. Bare hvad jeg fik at vide og jeg stoler meget på ham
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Nej det tror jeg ikke vi gør. Jeg ved ingenting, men jeg hører(snakkede med en idag) lidt at i sponsorkredsene går der forlydende om at vi kigger på op til 3 spillere men at det langt fra var sikkert at der skete noget, da lønbudgettet allerede var overskredet meget. Ikke den store overraskelse og noget nyt der.
Men det skulle være en 8`er, venstre kant og angriber der kunne komme på tale. Men igen. Langt fra sikkert det sker. Bare hvad jeg fik at vide og jeg stoler meget på ham
Og så skal man læse at lønbudgettet alligevel er meget overskredet.
Jesus kristus....
- Likes 2
Comment
-
Nej det tror jeg ikke vi gør. Jeg ved ingenting, men jeg hører(snakkede med en idag) lidt at i sponsorkredsene går der forlydende om at vi kigger på op til 3 spillere men at det langt fra var sikkert at der skete noget, da lønbudgettet allerede var overskredet meget. Ikke den store overraskelse og noget nyt der.
Venstrekant giver mening. Angriber er jeg lidt mere usikker på..
Det må betyde at to angribere er på vej ud?
Men spændende, du bare høre lidt. Det kunne være spændnede, hvis andre har hørt noget
Comment
-
Go go go.. Vi kan sagtens finde noget bedre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Man går og venter måned op og måned ned på at en gut som Jørgen skjelvik smutter, så der kommer luft i budgettet. Og sabbi også.
Og så skal man læse at lønbudgettet alligevel er meget overskredet.
Jesus kristus....
Så er det vel også logisk at det er overskredet en del
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Hvis man vil hente en 8’er betyder det vel at man vil begynde at spille 4-3-3 når overlevelse er sikret?
Venstrekant giver mening. Angriber er jeg lidt mere usikker på..
Det må betyde at to angribere er på vej ud?
Men spændende, du bare høre lidt. Det kunne være spændnede, hvis andre har hørt noget
Comment
-
Mange gode spørgsmål…. Tror det en stor kabale der skal gå op i sidste ende. Vi må se. Jeg forventer ikke mere end en enkelt ind og 3-4 mere ud
Og hvis en angriber skal ind, skal en af Bashkim, Fenger og Turay også ud. Det frygter jeg bliver Kadrii, nu hvor han har kontraktudløb til sommer, og det ikke dufter af en forlængelse…
Selven kunne også have gavn af noget udleje.
Så vil truppen være på omkring 24-25 spillere.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægTipsbladet skricer i deres Liveblog at 2 superliga klubber er interreseret i den svenske Venstre Wing David Moberg Karlsson. Kunne det ikke lugte meget af os?
Kan se han også beskrives som angriber, men her søger vi jo angiveligt en stor en af slagsen. Jeg tænker det er andre klubber, der har ham på blokken
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Med mindre han kan begå sig som wingback, så har jeg svært ved at se, hvad vi skal bruge flere kanter til, når nu vi på kort sigt vælger at spille 5-3-2.
Kan se han også beskrives som angriber, men her søger vi jo angiveligt en stor en af slagsen. Jeg tænker det er andre klubber, der har ham på blokken
vi vil spille 4-3-3 vil det måske være ideelt med en ordentlig venstrekant
Hvilke andre danske klubber, kan være med på ham, ud over de store klubber? FCK, AGF, FCM, SIF, FCN tror jeg ikke på.
Comment
-
Comment
Comment