Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Aaarh det er måske at stramme den lidt. De er involveret i bundstriden i serie B sådeeeh
    Joooooo meeeen vi er jo også involveret i bundstriden

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Aaarh det er måske at stramme den lidt. De er involveret i bundstriden i serie B sådeeeh
      Alligevel: de kender ham ja i det italienske og så er der ja muligvis mere i ham end han kunne vise eller trænerteamet kunne se i ham her i OB. Glæder mig hvis der findes en løsning. Sauli er en meget sympatisk fyr og ønsker ham kun det bedste og at han finder et sted hvor han får spilletid hvor det nu åbenbart ikke passer i OB.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Go go go.. Vi kan sagtens finde noget bedre
        Er du sikker på vi henter til forsvaret, udover hvis Helander bliver solgt? Jeg tror ikke vi henter noget.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Er du sikker på vi henter til forsvaret, udover hvis Helander bliver solgt? Jeg tror ikke vi henter noget.
          Nej det tror jeg ikke vi gør. Jeg ved ingenting, men jeg hører(snakkede med en idag) lidt at i sponsorkredsene går der forlydende om at vi kigger på op til 3 spillere men at det langt fra var sikkert at der skete noget, da lønbudgettet allerede var overskredet meget. Ikke den store overraskelse og noget nyt der.
          Men det skulle være en 8`er, venstre kant og angriber der kunne komme på tale. Men igen. Langt fra sikkert det sker. Bare hvad jeg fik at vide og jeg stoler meget på ham

Comment

Vi har jo lige "hentet" Bojang fra u19. Så tror du har ret.
            Helander skal selvfølgelig erstattes hvis han skulle ryge.

Comment

Nej det tror jeg ikke vi gør. Jeg ved ingenting, men jeg hører(snakkede med en idag) lidt at i sponsorkredsene går der forlydende om at vi kigger på op til 3 spillere men at det langt fra var sikkert at der skete noget, da lønbudgettet allerede var overskredet meget. Ikke den store overraskelse og noget nyt der.
              Men det skulle være en 8`er, venstre kant og angriber der kunne komme på tale. Men igen. Langt fra sikkert det sker. Bare hvad jeg fik at vide og jeg stoler meget på ham
              Man går og venter måned op og måned ned på at en gut som Jørgen skjelvik smutter, så der kommer luft i budgettet. Og sabbi også.
              Og så skal man læse at lønbudgettet alligevel er meget overskredet.
              Jesus kristus....

Comment

Hvis man vil hente en 8’er betyder det vel at man vil begynde at spille 4-3-3 når overlevelse er sikret?

Venstrekant giver mening. Angriber er jeg lidt mere usikker på..
                Det må betyde at to angribere er på vej ud?

Men spændende, du bare høre lidt. Det kunne være spændnede, hvis andre har hørt noget

Comment

Go go go.. Vi kan sagtens finde noget bedre
                  ifht at få ryddet op i truppen giver det rigtig go' mening - men så står vi igen til sommer og skal til at kigge på forsvaret. Men ja - det har været en ordenlig omgang rod der blev lavet i sommers - så må vi igennem det en gang til og så håbe hitraten går lidt op.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Man går og venter måned op og måned ned på at en gut som Jørgen skjelvik smutter, så der kommer luft i budgettet. Og sabbi også.
                    Og så skal man læse at lønbudgettet alligevel er meget overskredet.
                    Jesus kristus....
                    Nok derfor man har meldt op at der skal en del mere ud end ind. Vi har jo været 30 mand i truppen her i starten af januar og man går efter ca 24.
                    Så er det vel også logisk at det er overskredet en del

Comment

Hvis man vil hente en 8’er betyder det vel at man vil begynde at spille 4-3-3 når overlevelse er sikret?

Venstrekant giver mening. Angriber er jeg lidt mere usikker på..
                      Det må betyde at to angribere er på vej ud?

Men spændende, du bare høre lidt. Det kunne være spændnede, hvis andre har hørt noget
                      Mange gode spørgsmål…. Tror det en stor kabale der skal gå op i sidste ende. Vi må se. Jeg forventer ikke mere end en enkelt ind og 3-4 mere ud

Comment

Mange gode spørgsmål…. Tror det en stor kabale der skal gå op i sidste ende. Vi må se. Jeg forventer ikke mere end en enkelt ind og 3-4 mere ud
                        Mit eget gæt er en kant ind, Sauli, Mucolli, Luca og Grubbe ud, og hvis man vil have en 8’er ind, kan det vel blive aktuelt at leje Ejdum ud.
                        Og hvis en angriber skal ind, skal en af Bashkim, Fenger og Turay også ud. Det frygter jeg bliver Kadrii, nu hvor han har kontraktudløb til sommer, og det ikke dufter af en forlængelse…
                        Selven kunne også have gavn af noget udleje.

Så vil truppen være på omkring 24-25 spillere.

Comment

Tipsbladet skricer i deres Liveblog at 2 superliga klubber er interreseret i den svenske Venstre Wing David Moberg Karlsson. Kunne det ikke lugte meget af os?

Comment

Tipsbladet skricer i deres Liveblog at 2 superliga klubber er interreseret i den svenske Venstre Wing David Moberg Karlsson. Kunne det ikke lugte meget af os?
                            Med mindre han kan begå sig som wingback, så har jeg svært ved at se, hvad vi skal bruge flere kanter til, når nu vi på kort sigt vælger at spille 5-3-2.
                            Kan se han også beskrives som angriber, men her søger vi jo angiveligt en stor en af slagsen. Jeg tænker det er andre klubber, der har ham på blokken

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Med mindre han kan begå sig som wingback, så har jeg svært ved at se, hvad vi skal bruge flere kanter til, når nu vi på kort sigt vælger at spille 5-3-2.
                              Kan se han også beskrives som angriber, men her søger vi jo angiveligt en stor en af slagsen. Jeg tænker det er andre klubber, der har ham på blokken
                              Men hvis vi er på jagt efter en venstrekant? Vi har jo spillet 5-2-3 og hvis
                              vi vil spille 4-3-3 vil det måske være ideelt med en ordentlig venstrekant

Hvilke andre danske klubber, kan være med på ham, ud over de store klubber? FCK, AGF, FCM, SIF, FCN tror jeg ikke på.

Comment

Lyder meget plausibelt, Tyler skal erstattes på venstre, en ekstra 8er skal ind, og så skal der altså en angriber ind men kan regne med laver mål og assist. Jeg kan sagtens leve med en 9er der ikke laver mange mål, men hvis han så bare fylder så meget, at han skaber plads på siderne er det fint. Håber vildt på at Max Fenger slår til nu hvor han er tilbage, det er en type som ham OB mangler. Forsvarsspillere er der rigeligt af pt.

Comment

Working...
                                X