Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Beviseligt? Med matematiske formler og to streger under? Da han slog igennem havde han vel fint niveau. Siden ødelagde skader jo det meste.

    Hvis du har tiltro til at BW kan finde en god 9er til budgetpris, så be my guest. Hvis ikke, så virker Fenger som en ‘gratis’ mulighed for en anden type angriber, som lige nu er i form og skadesfri.
    Stop nu med at være naiv. Han var skadet hele tiden og den slags har vi ikke råd til. Desuden er niveauet tvivlsomt som med AA og GG. Problemet er at vi sælger dem der er gode nok til superligaen før de spiller sig på. De næstbedstes største kvalitet er at de er fra Fyn.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Beviseligt? Med matematiske formler og to streger under? Da han slog igennem havde han vel fint niveau. Siden ødelagde skader jo det meste.

      Hvis du har tiltro til at BW kan finde en god 9er til budgetpris, så be my guest. Hvis ikke, så virker Fenger som en ‘gratis’ mulighed for en anden type angriber, som lige nu er i form og skadesfri.
      Man lever i en naiv OB-romantisk verden hvis man husker Fenger som en spiller med niveau til top 6 - selv i hans allerbedste periode. Han er en fin bund 8-12-spiller.
      Han er slet ikke snu og teknisk god nok til at komne til chancer mod top 6 holdene. Han er ikke god nok til at skærme bolden og holde modstanderen væk i afslutningssekvenser.
      Hellere et lucky punch fra BW end en der 100% sikkert ikke er god nok.

      Comment


        OBstruktion melder Jimmi Nagel som ny chefscout, tænker han deler Fifis opgaver med Bolette også…


        Men har han før haft job som scout eller?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
          OBstruktion melder Jimmi Nagel som ny chefscout, tænker han deler Fifis opgaver med Bolette også…


          Men har han før haft job som scout eller?
          https://sport.tv2.dk/fodbold/2023-12...-norsk-topklub

          https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/nyheder/jimmi-nagel-jacobsen-stopper-i-esbjerg

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
            OBstruktion melder Jimmi Nagel som ny chefscout, tænker han deler Fifis opgaver med Bolette også…


            Men har han før haft job som scout eller?
            Alene hans ry i Esbjerg gør at jeg er meget skeptisk overfor den her ansættelse

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

              Alene hans ry i Esbjerg gør at jeg er meget skeptisk overfor den her ansættelse
              Hvad er hans ry i Esbjerg? Kan godt huske at der var noget tumult omkring ham, men kan ikke huske hvad der handlede om?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af BN- Se indlæg

                Hvad er hans ry i Esbjerg? Kan godt huske at der var noget tumult omkring ham, men kan ikke huske hvad der handlede om?
                https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...pper-i-esbjerg

                Comment


                  Nu melder Farzam den også på BT, de kalder det et scoop. De melder at OB har droppede at hente en Chefscout, og i stedet for hente Nagel som afløser for Fifi

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                    Alene hans ry i Esbjerg gør at jeg er meget skeptisk overfor den her ansættelse


                    Kan du uddybe sådan en påstand

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg



                      Kan du uddybe sådan en påstand
                      Fansene var så rasende på ham at de prøvede at bryde igennem til Esbjergs VIP-lounge for at få fat på ham. Det taler vel sit tydelige sprog?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                        OBstruktion melder Jimmi Nagel som ny chefscout, tænker han deler Fifis opgaver med Bolette også…


                        Men har han før haft job som scout eller?
                        ja - for fck, vitesse og en cypriotisk klub - det var før hans tid i esbjerg

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                          Fansene var så rasende på ham at de prøvede at bryde igennem til Esbjergs VIP-lounge for at få fat på ham. Det taler vel sit tydelige sprog?
                          ja den fandt jeg også - men kan du huske konteksten? hvad var situationen i esbjerg - for det kan jeg da ikke umiddelbart sige.

                          Det seneste indtryk har han været med til at gøre en oprykker til tophold i norge - så helt skidt kan det vel ikke være.

                          Om det er et scoop har jeg svært ved at vurdere, men skulle vi ikke lige give manden en chance først? Ingen grund til at alt omkring OB negativt - det er der rigeligt af.

                          Til andet er bevist så vælger jeg at tro på det er et scoop - der er brug for lidt positive vinde omkring klubben.

                          Håber og tror på bedre tider...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                            Fansene var så rasende på ham at de prøvede at bryde igennem til Esbjergs VIP-lounge for at få fat på ham. Det taler vel sit tydelige sprog?
                            Rasende over hvad ?

                            Comment


                              Han har vidst arbejdet som freelance scout mange steder, blandt andet også i Esbjerg.
                              Som jeg forstår det så var Esbjergs fans sure over det arbejde han udførte som sportschef, ikke som scout.
                              Der er kæmpe forskel på at være head og recruitment og så være sports chef, jeg er ikke så bekymret, det er da gået rigtig fint i Brann!

                              Comment


                                Jeg er personligt meget tilfreds med dette valg. Han virker yderst kompetent.

                                Men det må tiden jo vise

                                Comment

                                Working...
                                X