Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tror MH ryger videre og vi henter Jonathan Fischer som konkurrent/backup til HC

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      fint - bare vi begynder at flytte os i den rigtige retning.

      Desuden; hvad er det "rette hold" - et hold der kan skaffe top 6? Det bør vel ikke være det store "End Goal"

      mit største problem med denne sæson er ikke at vi igen igen ikke nåede top 6. Men at vi igen rykkede os den forkerte retning
      Det kan man sige. Jeg mener bare at top 6 er springbrættet til top 3 på sigt. Vi kommer ikke til at springe fra 10.-pladsen til en medalje. Derudover gider jeg ikke se mere bund 8-12 fodbold. Det er simpelthen for kedeligt at ligge dernede uden mulighed for europæisk. En superligaklub som ALDRIG spiller europæisk er en ligegyldighed i min optik.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

        Det kan man sige. Jeg mener bare at top 6 er springbrættet til top 3 på sigt. Vi kommer ikke til at springe fra 10.-pladsen til en medalje. Derudover gider jeg ikke se mere bund 8-12 fodbold. Det er simpelthen for kedeligt at ligge dernede uden mulighed for europæisk. En superligaklub som ALDRIG spiller europæisk er en ligegyldighed i min optik.
        Så vi kommer ikke til at høre mere fra dig fremadrettet ?

        Comment


          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...be-ob-angriber Afsted med ham

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
            Jeg så egentligt gerne Fenger få en frisk start i OB. Han fylder væsentlig mere end BK, omend han ikke er en helt klassisk opspils-9er, og er også dygtig i presspillet.

            Vi har ikke et reelt alternativ til BK, og det går ikke. 9ere er dyre, og for mig ville det være oplagt at prøve med Fenger, men forstår nu godt, hvis han vil blive i det svenske.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Jeg så egentligt gerne Fenger få en frisk start i OB. Han fylder væsentlig mere end BK, omend han ikke er en helt klassisk opspils-9er, og er også dygtig i presspillet.

              Vi har ikke et reelt alternativ til BK, og det går ikke. 9ere er dyre, og for mig ville det være oplagt at prøve med Fenger, men forstår nu godt, hvis han vil blive i det svenske.
              Netop af den grund du skriver, ville det give rigtig god mening at hente ham tilbage. Han er en helt anden type end Bashkim. Jeg har aldrig været den største Fenger fan, men hans arbejdsraseri og tilstedeværelse i feltet er noget vi virkelig godt kunne bruge lige nu..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Netop af den grund du skriver, ville det give rigtig god mening at hente ham tilbage. Han er en helt anden type end Bashkim. Jeg har aldrig været den største Fenger fan, men hans arbejdsraseri og tilstedeværelse i feltet er noget vi virkelig godt kunne bruge lige nu..
                SFÅ har i dag en TRANSFERALARM gående på at Mjällby vil veksle lejeaftalen med Max til en permanent aftale
                Last edited by manner; 04-12-2023, 12:36.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                  Det kan man sige. Jeg mener bare at top 6 er springbrættet til top 3 på sigt. Vi kommer ikke til at springe fra 10.-pladsen til en medalje. Derudover gider jeg ikke se mere bund 8-12 fodbold. Det er simpelthen for kedeligt at ligge dernede uden mulighed for europæisk. En superligaklub som ALDRIG spiller europæisk er en ligegyldighed i min optik.
                  det er vi helt enige om.

                  mht bund og top fodbold - hvor ville jeg håbe man ville droppe den her inddeling igen - føler ikke vi spiller i samme liga som top 6 holdene, vi kommer lige på besøg i efteråret og resten af tiden befinder vi os i en eller 1½ division

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                    Netop af den grund du skriver, ville det give rigtig god mening at hente ham tilbage. Han er en helt anden type end Bashkim. Jeg har aldrig været den største Fenger fan, men hans arbejdsraseri og tilstedeværelse i feltet er noget vi virkelig godt kunne bruge lige nu..
                    Han er en kriger, og så scorede han altså en del mål, inden talrige skader satte karrieren i bero. Han har gjort det godt i Sverige efterfølgende.

                    Kan igen undre mig over hvad der er, BW vil, såfremt vi lader ham gå.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      det er vi helt enige om.

                      mht bund og top fodbold - hvor ville jeg håbe man ville droppe den her inddeling igen - føler ikke vi spiller i samme liga som top 6 holdene, vi kommer lige på besøg i efteråret og resten af tiden befinder vi os i en eller 1½ division
                      Det har jo også været med til at gøre OB endnu svagere. 4-5 hold spiller kampe mod andre tophold 4 gange om året. Det gør dem skarpere og nere kyniske (bare se AGF i Parken i går) . Thorborg har forstærket den negative spiral ved at tillade at OB spiller alt for mange bundkampe pr sæson i årevis. Det har man åbenbart heller ikke fattet, at det svækker kynismen ikke at spille mid de bedste. Jeg forstår slet ikke at man slet ikke fatter de mekanismer. Selv vi ungdomstrænere ved det. Hvis man spiller liga 2 bliver man bare fuldstændig sat i forhold til liga 1. Hvis man spiller på Fyn bare et år for meget i stedet for at spille jysk/fynsk række er man også sat. Det er basal trænerviden.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Jeg så egentligt gerne Fenger få en frisk start i OB. Han fylder væsentlig mere end BK, omend han ikke er en helt klassisk opspils-9er, og er også dygtig i presspillet.

                        Vi har ikke et reelt alternativ til BK, og det går ikke. 9ere er dyre, og for mig ville det være oplagt at prøve med Fenger, men forstår nu godt, hvis han vil blive i det svenske.
                        Han har jo beviseligt ikke niveauet. Videre med ham.

                        Comment


                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-retur-til-ob
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                            Han har jo beviseligt ikke niveauet. Videre med ham.
                            Beviseligt? Med matematiske formler og to streger under? Da han slog igennem havde han vel fint niveau. Siden ødelagde skader jo det meste.

                            Hvis du har tiltro til at BW kan finde en god 9er til budgetpris, så be my guest. Hvis ikke, så virker Fenger som en ‘gratis’ mulighed for en anden type angriber, som lige nu er i form og skadesfri.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Utaka tilbage skal bare ringe jo ..

                              https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...tilbage-en-dag
                              Jeg ser gerne PU tilbage i OB, da vores nuværende angribere vel ikke er bedre end ham

                              Tror han vil passe godt ind i en akademirolle (f.eks angribstræner), når han så åbenlyst erklære sin kærlighed til klubben og har nogle kompetencer andre ikke har.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                Han er en kriger, og så scorede han altså en del mål, inden talrige skader satte karrieren i bero. Han har gjort det godt i Sverige efterfølgende.

                                Kan igen undre mig over hvad der er, BW vil, såfremt vi lader ham gå.
                                Er det ikke noget med vi har en topscorer fra Sverige gående. Det er altså ingen garanti at fordi man kan garne i Sverige at man også kan i Danmark.

                                Comment

                                Working...
                                X