Jeg tror ikke på mere… vil hellere blive overrasket.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Det har de nu gjort alligevel ;) https://x.com/Odense_Boldklub/status...074286093?s=20
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlægEn 6er, en 8er og et stort skur oppe foran. Evt. En venstre back med lidt mere mojo. Kom så!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
er sådan set enig, men 4 mand på lidt over 6 timer? og så skal man også helst have lidt ud...en til midten må være et krav - 2 vil jeg blive glad for. Mere tør jeg ikke tro på
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja det sker ikke. Tror vi skal stille os tilfreds hvis vi får en god midtbanespiller ind og holder på profilerne.
har man måske lavet det om til 2 midtbanefolk og en angriber, det kan også være at Luca og Fenger har gjort det så godt efter hjemkomsten, at man satser på dem og ikke henter en angriber. men vi må se.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Synes hele tiden snakken har gået på en i hver kæde. Der er en keeper og en forsvarer på plads, så jeg tror der kommer en midtbanemand samt en angriber, pga Køhlers skade
har man måske lavet det om til 2 midtbanefolk og en angriber, det kan også være at Luca og Fenger har gjort det så godt efter hjemkomsten, at man satser på dem og ikke henter en angriber. men vi må se.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Efter jeg har læst på Fyens, at Søren Krogh vil bruge Rami som 6’er tror jeg sku ik på mere..
Altså vi har hele sæsonen manglet noget fodbold inde på den midtbane.
Jeg synes stadigvæk man skulle gå med Leroy på den position. Vi får noget mere dynamik derind med ham, der er fodbold i ham og så er manden hurtig og bygget som en bybus.
Jeg synes også at vi kommer til at mangle Rami oppe foran hvis vi skubber ham ned. Der synes jeg vi er bedre stillet med Nico på hwb.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Hmm hmm hmm.
Altså vi har hele sæsonen manglet noget fodbold inde på den midtbane.
Jeg synes stadigvæk man skulle gå med Leroy på den position. Vi får noget mere dynamik derind med ham, der er fodbold i ham og så er manden hurtig og bygget som en bybus.
Jeg synes også at vi kommer til at mangle Rami oppe foran hvis vi skubber ham ned. Der synes jeg vi er bedre stillet med Nico på hwb.
Comment
Comment