2 klasse signings….men at der ikke hentes en klasse spiller til midtbanen og til angrebet…er ikke godkendt og som sådan er det skuffende
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2024
Collapse
X
-
Havde heller ikke de store forventninger, det må jeg nok indrømme. Tænker dog vi har fået en fin målmand, men det er vel også det.
Lad os se om vi når at få sendt lidt afsted på lejeaftaler her de sidste timer. Kunne være fint.Last edited by Kaspernon; 01-02-2024, 20:46.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSven K melder at han måske ikke er ude så længe som først frygtet. Måske det også spiller ind
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jo men hvor hurtigt er han tilbage? der var meldt ud 10-12 uger mener jeg...det så godt som hele foråret...er han så tilbage efter 7 uger - fint men det er jo stadig halvdelen af foråret inden han er klar igen....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlægLukket.
Fint vindue. Forstærket på vigtige pladser - både nu og efter næste vindue.
Vi har rigeligt med spillere til midtbanen. Det samme gælder angrebet.
Sommervinduet bliver der hvor midtbanen og angrebet bliver forstærket pga lejeophør og udløb af kontrakter.
Alt i alt - fint vindue
Der hvor det kniber mest i hensigt af kvalitet er midtbanen, især efter Svens skade.
Turay som blev hentet som vores top-angriber i sommeren fordi vi havde stor behov på den position. Han blev sendt videre fordi han skuffede totalt og blev erstattet nu af to unge talenter som kom tilbage fra lejeophold og hidtil ikke kunne gennembryde. På papiret blev vi klar svækket i forhold til situationen til sæsonstart og hvis Kjerrumgård eller Fenger ikke har tillægt meget under deres lejeophold løber vi i store problemer. Og hvis Trybull eller Manneh bliver skadet kan det hele styrte tilsammen.
Det er ikke et fint vindue for mig, tværtimod: nin tiltro til BW fik et spark i røven mere."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
Comment