Oprindeligt indsendt af Agbre
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tipsbladet melder 7,5 mill+ . Det lyder jo noget over hvad vi plejer at gøre.
Så tror og håber også på at han er billigere. Men det siger også bare noget om markedet.
Jeg tror faktisk at OB pt tror på at de kunne sælge for 80-90 mill igen til sommer hvis man ville og måske ikke er så nervøs for at lave dyre investeringer.
Så det kan sgu godt være at vi er oppe i de lag og man i aften trykker endnu hårdere på den økonomiske speeder
Kunne godt ligne at han skal sælges for 30 mio, og Prag har 15% på dem hvilket vil være de 4,5 mio af de 7,5Last edited by jojo; 01-02-2024, 12:10.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Du kan sgu da os ødelægge ens formiddag. Jeg var ude i at der nok alligevel er noget tillid til BW når han får lov til at tage dankortet med i byen. Men du er nok ikke helt ved siden af i den der analyse der.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Sjovt at man ikke har lavet 4,5 årige med ham og Myhra så de udløber om sommeren
NEXT!!
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
Vinterpausen er længere, så giver god mening at spillere har kontraktudløb det tidspunkt på året hvor man har længst tid til at finde en erstatning.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
Minder det ikke generelt om det som de fleste bundhold, der har muligheder for det, gør i en vinterpausen, hvor man er fedtet ind i bundkampen? Vejle er vel også i gang med at styrke sig. Dog mere kortsigtet med lejeaftale, men med spillere som kommer fra fine destinationer. Aab var langt hen ad vejen meget nonchalant i forhold til nedrykningsrisikoen. Der synes jeg at kommunikationen fra OB er mere realistisk.
Får indkøbene succes og man redder sig, så er man genial, men ender det i fiasko, så har man fejlet. Jeg synes begge indkøb er fornuftige, selvom jeg også er overrasket over de priser der går meldinger om. Håber Gomez rammer sit gamle niveau, men man frygter jo en gentagelse af Bubacaar Sanneh, som stadig er en skygge af sig selv.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Jeg vil nu mene at det er lidt mærkeligt hvis en spiller har kontraktudløb midt i sæsonen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
Bare af ren nysgerrighed; hvorfor?
Jeg kan godt se argumentet med at vi har en længere opstart om vinteren, men ideelt set synes jeg ikke man skal ændre for meget i løbet af sæsonen. Desuden plejer man også at sige at det er nemmere at foretage sig noget i løbet af sommervinduet.Last edited by Wessels er en mur; 01-02-2024, 13:16.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Jeg vil nu mene at det er lidt mærkeligt hvis en spiller har kontraktudløb midt i sæsonen.
Jeg tror ikke han er her til den tid - han har en god alder - levere han godt i 2-3 sæsoner så er det nok planen han skal skydes afsted.
Og hvis det endeligt kommer dertil - så er der rigeligt tid at løbe på til at lave en forlængelse...men mon dog han ender med at blive den nye tverskov med 7 år i samme klub?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægAndre har nævnt ham før, men Tochi Chukwuani ? Hvorfor bliver vi ikke nævnt der ? Er han ikke god nok ? eller er han "for god" ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ViKalderHamJan Se indlægBT journalisten Lasse Vøge fortsætter med at tease
- Likes 1
Comment
Comment