Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg tror overordnet set at Sven er glad for at være her, men selvf. skuffet over afslag på at spille i Bundesligaen. Han søgte jo i sin tid en oplevelse og et skifte tll et andet land og kultur, så han må jo også kikke indad og være glad for at det er lykkes for ham. Sven kan slet ikke lade være med at engagerer sig når han er klar igen, det ligger i hans natur.
    Man bliver jo også nødt til at levere på højt niveau, hvis interessen fra bundesligaen skal bevares. Derfor er han nødt til at levere 100%. Det tror jeg i øvrigt heller ikke han kan lade være med. Han er den type som altid giver sig fuldt ud når han løber ind på banen, og det er også den mentalitet, der på sigt skal bringe ham i bundesligaen

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Tror simpelthen ikke at 99,99% af alle fodbold spillere tænker sådan. De lever i nuet og er commited til den klub de er i. Specielt hvis de elsker at være der.
    Sven skal nok være der 100% når han vender tilbage
    Jeg tror overordnet set at Sven er glad for at være her, men selvf. skuffet over afslag på at spille i Bundesligaen. Han søgte jo i sin tid en oplevelse og et skifte tll et andet land og kultur, så han må jo også kikke indad og være glad for at det er lykkes for ham. Sven kan slet ikke lade være med at engagerer sig når han er klar igen, det ligger i hans natur.

Leave a comment:

• manner
    replied

Joooo. Men han er også et menneske. Jeg kan sgu sagtens følge ham. En stor drøm der ikke gik i opfyldelse.

Nu har han surmulet nogle dage og har accepteret situationen. Og så starter vi forfra på 110%. Det har jeg sgu respekt for

Hvis han får et stærkt forår bliver det måske rigtig rigtig svært at holde på ham til sommer
    Skuffet ja - det har han lov at være. Han siger også i artiklen at da fik skaden blev han også hurtigt "glad for det han har". Jeg forestiller mig at der pænt stor forskel på en skadesituation i Dk og Tyskland. Det er i hvert fald ikke lang tid siden jeg læste en artikel om em skadet spiller (dansker) i Tyskland hvor markant store dele af lønnen faldt væk af forskellige årsager som bonusordninger, præstationsydelser osv. Det forestiller jeg mig nu ikke er så omfangsrigt i sl., omen der nok er forskel.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Top 6 over vores lønninger i truppen ifølge bold

-Bashkim
    -Kohler
    -Manneh
    -Martin Hansen
    -Helander
    -Mickelson

Jeg er meget overrasket over Manneh ligger så højt oppe
    Jeg gad godt vide hvor højt Martin Hansen var før sin forlængelse.

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Joooo. Men han er også et menneske. Jeg kan sgu sagtens følge ham. En stor drøm der ikke gik i opfyldelse.

Nu har han surmulet nogle dage og har accepteret situationen. Og så starter vi forfra på 110%. Det har jeg sgu respekt for

Hvis han får et stærkt forår bliver det måske rigtig rigtig svært at holde på ham til sommer
    må erkende jeg er npget overrasket over der allerede har været bud efter ham fra bundesligaen...altså han har gjort det godt for OB, fed indstilling osv. men alligevel.

- men er det et ønske han har så må han bare give den max gas i foråret - tvivler på BW og OB vil stå i vejen for ham hvis der kommer et godt bud igen - og sommervinduet er bare lettere at få lavet handler - det ser vi jo gang på gang, så vil også være lettere for OB at finde erstatninger.

Så må Bjørn og Nagel igang med at finde alternativer så vi ikke står helt uforberedte til den tid. Men mon ikke de har en liste af midtbanefolk de er interesseret i, vi har jo allerede været på udkig i dette vindue

Leave a comment:

• OleKBH
    replied

Köhler er virkelig godt scoutet. Mere i den kaliber tak.
    Det er naturligvis meget sandsynligt at der kommer bud på ham igen fra Bundesligaen. Derfor skal vi sørge for at få forlænget med Trybull, så vi ikke starter helt fra scratch, når/hvis Köhler sælges.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

-Bashkim
    -Kohler
    -Manneh
    -Martin Hansen
    -Helander
    -Mickelson

Jeg er mere overrasket over at LO og TT ikke er i Top6

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied

-Bashkim
    -Kohler
    -Manneh
    -Martin Hansen
    -Helander
    -Mickelson

Leave a comment:

• Striwetforlivet!
    replied
    Vi kunne jo også kigge ind i et forår hvor flere af de spillere der kom i sommers, finder hinanden bedre, fordi de lige har fået det der halve forår til at spille sammen.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Bestemt, men også et forår, hvor nogle af vores bærende spillere har fået afvist deres skift til andre klubber. Tror de vil give den gas, men vil de ubevidst holde lidt igen for ikke at risikere at være skadet til sommervinduet, hvor de er væk/ønsker sig væk.
    Tror simpelthen ikke at 99,99% af alle fodbold spillere tænker sådan. De lever i nuet og er commited til den klub de er i. Specielt hvis de elsker at være der.
    Sven skal nok være der 100% når han vender tilbage

Leave a comment:

replied

Bestemt, men også et forår, hvor nogle af vores bærende spillere har fået afvist deres skift til andre klubber. Tror de vil give den gas, men vil de ubevidst holde lidt igen for ikke at risikere at være skadet til sommervinduet, hvor de er væk/ønsker sig væk.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-meget-skuffet

"- Jeg tror, at det er ganske normalt, at man efter sådan en oplevelse skal bruge tid, inden man er klar igen for OB, siger Köhler. "

Næææ, du skal kun forholde dig til din kontrakt !

Leave a comment:

replied

+artikel jo……..
    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-meget-skuffet

"- Jeg tror, at det er ganske normalt, at man efter sådan en oplevelse skal bruge tid, inden man er klar igen for OB, siger Köhler. "

Næææ, du skal bare forholde dig til din kontrakt !
    Last edited by Online; 04-02-2024, 20:52.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Lidt om og fra Sven .. keg glæder mig til han er klar igen

https://fyens.dk/ob/ob-s-tysker-var-...NacHn8OGePc5yE
    +artikel jo……..

Leave a comment:

• manner
    replied
    Lidt om og fra Sven .. keg glæder mig til han er klar igen

https://fyens.dk/ob/ob-s-tysker-var-...NacHn8OGePc5yE