Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2024
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tror simpelthen ikke at 99,99% af alle fodbold spillere tænker sådan. De lever i nuet og er commited til den klub de er i. Specielt hvis de elsker at være der.
Sven skal nok være der 100% når han vender tilbage
- Likes 2
Leave a comment:
-
Joooo. Men han er også et menneske. Jeg kan sgu sagtens følge ham. En stor drøm der ikke gik i opfyldelse.
Nu har han surmulet nogle dage og har accepteret situationen. Og så starter vi forfra på 110%. Det har jeg sgu respekt for
Hvis han får et stærkt forår bliver det måske rigtig rigtig svært at holde på ham til sommer
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægTop 6 over vores lønninger i truppen ifølge bold
-Bashkim
-Kohler
-Manneh
-Martin Hansen
-Helander
-Mickelson
Jeg er meget overrasket over Manneh ligger så højt oppe
- Likes 2
Leave a comment:
-
Joooo. Men han er også et menneske. Jeg kan sgu sagtens følge ham. En stor drøm der ikke gik i opfyldelse.
Nu har han surmulet nogle dage og har accepteret situationen. Og så starter vi forfra på 110%. Det har jeg sgu respekt for
Hvis han får et stærkt forår bliver det måske rigtig rigtig svært at holde på ham til sommer
- men er det et ønske han har så må han bare give den max gas i foråret - tvivler på BW og OB vil stå i vejen for ham hvis der kommer et godt bud igen - og sommervinduet er bare lettere at få lavet handler - det ser vi jo gang på gang, så vil også være lettere for OB at finde erstatninger.
Så må Bjørn og Nagel igang med at finde alternativer så vi ikke står helt uforberedte til den tid. Men mon ikke de har en liste af midtbanefolk de er interesseret i, vi har jo allerede været på udkig i dette vindue
Leave a comment:
-
Det er naturligvis meget sandsynligt at der kommer bud på ham igen fra Bundesligaen. Derfor skal vi sørge for at få forlænget med Trybull, så vi ikke starter helt fra scratch, når/hvis Köhler sælges.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægTop 6 over vores lønninger i truppen ifølge bold
-Bashkim
-Kohler
-Manneh
-Martin Hansen
-Helander
-Mickelson
- Likes 1
Leave a comment:
-
Top 6 over vores lønninger i truppen ifølge bold
-Bashkim
-Kohler
-Manneh
-Martin Hansen
-Helander
-Mickelson
Leave a comment:
-
Vi kunne jo også kigge ind i et forår hvor flere af de spillere der kom i sommers, finder hinanden bedre, fordi de lige har fået det der halve forår til at spille sammen.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Bestemt, men også et forår, hvor nogle af vores bærende spillere har fået afvist deres skift til andre klubber. Tror de vil give den gas, men vil de ubevidst holde lidt igen for ikke at risikere at være skadet til sommervinduet, hvor de er væk/ønsker sig væk.
Sven skal nok være der 100% når han vender tilbage
- Likes 6
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-meget-skuffet
"- Jeg tror, at det er ganske normalt, at man efter sådan en oplevelse skal bruge tid, inden man er klar igen for OB, siger Köhler. "
Næææ, du skal kun forholde dig til din kontrakt !
- Likes 3
Leave a comment:
-
+artikel jo……..
"- Jeg tror, at det er ganske normalt, at man efter sådan en oplevelse skal bruge tid, inden man er klar igen for OB, siger Köhler. "
Næææ, du skal bare forholde dig til din kontrakt !Last edited by Online; 04-02-2024, 20:52.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægLidt om og fra Sven .. keg glæder mig til han er klar igen
https://fyens.dk/ob/ob-s-tysker-var-...NacHn8OGePc5yE
Leave a comment:
-
Lidt om og fra Sven .. keg glæder mig til han er klar igen
https://fyens.dk/ob/ob-s-tysker-var-...NacHn8OGePc5yE
Leave a comment:
Leave a comment: