Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hmmm. Den kan forståes på 2 måder..

Men selvfølgelig går man efter en midtbanespiller. Om det lykkedes er noget andet
    Hvis det ikke sker, så har man dumpet med et brag. Bjørn havde et job. Det kunne han ikke klare.

pinligt. Pinligt.
    Last edited by Brogaard99; 01-02-2024, 20:21.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Ordet “ved” sætter håb i mig…
    https://x.com/leifoffenbax/status/17...YxPoNolgPMgCtg
    Hmmm. Den kan forståes på 2 måder..

Men selvfølgelig går man efter en midtbanespiller. Om det lykkedes er noget andet

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Tror desværre vinduet er lukket for denne gang. Bjørn er kørt hjem for at spise.
    Han har 3 minutter hjem i bil og skal vel have lidt at spise (og luft) inden de sidste par timer i vinduet !

Nagel er vel stadigvæk på pinden...

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Tror desværre vinduet er lukket for denne gang. Bjørn er kørt hjem for at spise.
    Har du været dernede?

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Vi skal have en central midtbane ind ellers er vinduet dumpet med et brag. Lykkedes vi ikke med køb, så et halvt års leje af en, der er over vores niveau på den lange bane. Efter samme princip som Gigovic.

Leave a comment:

• Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

Ahr, det var også noget sludder!! Mente at det er muligt at Lyngby rykker med HVIDOVRE ned selvfølgelig
    (er rettet nu)
    Jeg ved det!

Leave a comment:

• OBHelvegKonge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

Det er et frækt bud at Hvidovre bliver oppe.

Det lugter af Vejle - Hvidovre som nedrykkere, men jeg er nu ikke helt tryg ved situationen.
    Ahr, det var også noget sludder!! Mente at det er muligt at Lyngby rykker med HVIDOVRE ned selvfølgelig
    (er rettet nu)

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

Hmm hmm hmm.

Altså vi har hele sæsonen manglet noget fodbold inde på den midtbane.

Jeg synes stadigvæk man skulle gå med Leroy på den position. Vi får noget mere dynamik derind med ham, der er fodbold i ham og så er manden hurtig og bygget som en bybus.

Jeg synes også at vi kommer til at mangle Rami oppe foran hvis vi skubber ham ned. Der synes jeg vi er bedre stillet med Nico på hwb.
    Jeg ved sgu ikke om det er tiden at eksperimentere med Owusu centralt. Desuden tror jeg ikke hans kvaliteter passer ind på en 2-mands midtbane. Hvis han vitterligt kan begå sig derinde, så ville jeg hellere se at de ændrer lidt på spillestilen så han går ind og er de facto midtbanespiller når vi har bolden.

Leave a comment:

• Striwetforlivet!
    replied

Efter jeg har læst på Fyens, at Søren Krogh vil bruge Rami som 6’er tror jeg sku ik på mere..
    Hmm hmm hmm.

Altså vi har hele sæsonen manglet noget fodbold inde på den midtbane.

Jeg synes stadigvæk man skulle gå med Leroy på den position. Vi får noget mere dynamik derind med ham, der er fodbold i ham og så er manden hurtig og bygget som en bybus.

Jeg synes også at vi kommer til at mangle Rami oppe foran hvis vi skubber ham ned. Der synes jeg vi er bedre stillet med Nico på hwb.

Leave a comment:

• Carlok
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Manden laver nul mål, men er pissedygtig, så der kan være noget om snakken.
    Han har et spark som cykelmyggen Egon. Så lad os bare prøve ham længere bagude. Men ingen futsal der, tak

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Synes hele tiden snakken har gået på en i hver kæde. Der er en keeper og en forsvarer på plads, så jeg tror der kommer en midtbanemand samt en angriber, pga Køhlers skade
    har man måske lavet det om til 2 midtbanefolk og en angriber, det kan også være at Luca og Fenger har gjort det så godt efter hjemkomsten, at man satser på dem og ikke henter en angriber. men vi må se.
    Jeg vil personligt have det ok med at satse på Luca, Fenger og Bashkim i foråret og gå all in på en midtbanespiller. Synes Luca var virkelig imponerende imod Elfsborg.

Leave a comment:

• jojo
    replied

Efter jeg har læst på Fyens, at Søren Krogh vil bruge Rami som 6’er tror jeg sku ik på mere..
    Manden laver nul mål, men er pissedygtig, så der kan være noget om snakken.

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ja det sker ikke. Tror vi skal stille os tilfreds hvis vi får en god midtbanespiller ind og holder på profilerne.
    Synes hele tiden snakken har gået på en i hver kæde. Der er en keeper og en forsvarer på plads, så jeg tror der kommer en midtbanemand samt en angriber, pga Køhlers skade
    har man måske lavet det om til 2 midtbanefolk og en angriber, det kan også være at Luca og Fenger har gjort det så godt efter hjemkomsten, at man satser på dem og ikke henter en angriber. men vi må se.

Leave a comment:

Working...
X