Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2024
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg tror vi er enige. Eneste ting kunne være at Nico så spiller i den "forkerte" side, men det har han jo gjort før med god succes, der skal dog også en udvidelse af økonomien til at gøre OB bedre på den den lange bane. Nico fik vi "gratis" så bare 5 mill. vil være svært at afslå for BW
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Forstår hvor du vil hen, men hvis vi vil rykke op i tabellen foretrækker jeg Nico og tror ikke rigtigt på AA / McCoy endnu. Ser dem ikke som faste startere, men fine indskiftere. Så lever jeg gerne med, at vi ikke mere er så sentimentale.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHvis vi ikke skal være alt for sentimentale kan du godt have en pointe, men Aske har før vist fint niveau og måske han har godt af Helander som omdrejningspunkt i forsvaret. Mouridsen synes jeg er det mest oplagte at sælge eller leje ud. Aske og McCoy kunne måske gå hen og blive en skarp duel på vb. Nico virker som det mest oplagte salgsemne til sommer hvis han holder sig skadefri og så kan McCoy være det sikre andet valg på hb. Mit indtryk er at McCoy er god/bedst med 3 cf'ere og to wingbacks
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jeg ser gerne at vi beholder Nico og sender AA på leje samt sælger Mouridsen
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægTransfermarkt kar McCoys foretrukne position som hb og så skal han spille både Owuso og Mickelson af .. det bliver svært, så han skal håbe at Nico spiller så stærkt at han kan sælges evt. til hjemlandet og så kan han være 2.valg til hb. Han er dog "to-benet" så han kan jo også spille vb som han gjorde ganske godt mod Dallas i går, og med Mouridsen som direkte konkurrent må han allerede nu være tæt på at være 2. valg til vb. Det gi'r dog ikke meget spilletid så jeg tænker at en 3 års forlængelse og udlejning første år er tæt på den optimale løsning
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
hvis mickelson har udløb i 25, hvis Mccoy lejes ud første år, så er han ikke længere en del af den kabale...faktisk vil der være en del der taler for at han skal sælges til sommer så.
Gomez tror jeg ikke på er hentet til at dække backen. Owusu vil stå forhånd ham i køen - men de sidste 3; Grubbe, Mouritsen og Aske har jo ikke ligefrem været overbevisende på det sidste. Kunne sagtens se back pladserne være et område der skal kigges på til sommer - Grubbe ville nok også have godt af et leje ophold...og det samme kan vel lige pt siges om Aske
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJa - det synes jeg også kunne være en god løsning på det. Udfordringen er måske antallet af backs i truppen. Mickelson har udløb i '25, Grubbe, Owuso og Mouritsen der har udløb i '26 og Aske der har udløb i '27. James Gomez kan også spille back i en firemandskæde og så McCoy som helt ung og han skal jo selvf. prioritere spilletiden om det så er i OB eller andetsteds.
Gomez tror jeg ikke på er hentet til at dække backen. Owusu vil stå forhånd ham i køen - men de sidste 3; Grubbe, Mouritsen og Aske har jo ikke ligefrem været overbevisende på det sidste. Kunne sagtens se back pladserne være et område der skal kigges på til sommer - Grubbe ville nok også have godt af et leje ophold...og det samme kan vel lige pt siges om Aske
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
hvis man ser noget potentiale i ham - så få lavet en kontrakt og med en aftale om at han skal lejes ud det første år.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
Jeg forstår også godt hvis Leif af og til går efter det spektakulære.
Han må da føle et voldsomt pres, når der kommer så godt indhold fra f.eks. Stemmer Fra Ådalen og OBservation.Last edited by Ruben; 04-02-2024, 00:28.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægMarcus McCoy overvejer fremtiden. I følge LR måske på vej væk i sommeren pga konkurrencesituationen og manglende udsigt til spilletid.
https://fyens.dk/ob/marcus-mccoy-spr...vde-stor-fysik
Leave a comment:
-
Marcus McCoy overvejer fremtiden. I følge LR måske på vej væk i sommeren pga konkurrencesituationen og manglende udsigt til spilletid.
https://fyens.dk/ob/marcus-mccoy-spr...vde-stor-fysik
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Det kan godt være du har ret.
Jeg er enig i at hvis vi skal spille med de spillere så skal vi spille med tre på midten. Den her halvsæson er den værste siden vi rykkede ned. Jeg kan ikke helt forstå hvorfor vi skal spille med to midt nu og så tre fra næste sæson.
Jeg tror man tænker at køre Rami inde centralt, du spiller med tre stoppere og en midt der har sine forcer i spillet uden bold. Du kommer ikke til at kunne skabe chancer, tror jeg.
problemet er bare at Rami ikke fylder så meget, der tror jeg stadig Jebali kunne have været bedre, der var lige et par kilo ekstra på ham.
Men altså optimalt det er sådan en Noah Lassen - Juel-Sandberg midtbane.
Men der er jo hele linjen igennem der skal tænkes i og justeres, både i front i forhold til hvordan man vil skabe chancer. Men også forsvaret, det er altså dybt bekymrende at vi kan være så mange defensive spillere på banen og så ikke være i stand til at forsvare. Lige nu der tror jeg vi ryger ned.
- Likes 5
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Nok ikke når Sven kommer tilbage. Så bliver det ham og Trybull med Rami på venstrekanten.
Jeg ville foretrække en 4-3-3. Fjern en midtforsvarer og lav midtbanen til en trio med Sven,Trybull og Rami
Jeg er enig i at hvis vi skal spille med de spillere så skal vi spille med tre på midten. Den her halvsæson er den værste siden vi rykkede ned. Jeg kan ikke helt forstå hvorfor vi skal spille med to midt nu og så tre fra næste sæson.
Jeg tror man tænker at køre Rami inde centralt, du spiller med tre stoppere og en midt der har sine forcer i spillet uden bold. Du kommer ikke til at kunne skabe chancer, tror jeg.
problemet er bare at Rami ikke fylder så meget, der tror jeg stadig Jebali kunne have været bedre, der var lige et par kilo ekstra på ham.
Men altså optimalt det er sådan en Noah Lassen - Juel-Sandberg midtbane.
Men der er jo hele linjen igennem der skal tænkes i og justeres, både i front i forhold til hvordan man vil skabe chancer. Men også forsvaret, det er altså dybt bekymrende at vi kan være så mange defensive spillere på banen og så ikke være i stand til at forsvare. Lige nu der tror jeg vi ryger ned.Last edited by Striwetforlivet!; 03-02-2024, 00:53.
Leave a comment:
Leave a comment: