Oprindeligt indsendt af OBstruktion
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægSøren Krogh forventer, én eller måske to spillere ind, der kan gå direkte ind og hjælpe holdet, ligesom han stadig regner med et par spillere mere ud. Han overvejer også anførersituationen på holdet.
Krogh regner med mere transferaktivitet, og overvejer anførersituationen - OBstruktion
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Han er altså bare slet ikke god nok til OB. Lad nu være med at hente de lunkne spillere. Det har ikke virket i 12 år og gør det heller ikke de næste 12 år.
Især hvis vi skal spille i en 433 med en høj bagkæde fordi det kan han da, plus der er noget lederegenskaber over ham. Potentiel superliga profil.
Derudover ville det være gunstigt at rykke Aabs forsvarskrumtap fra og så rykke ham til OB. Forstærkning i forhold til en direkte konkurrent.
Når det er sagt så tror jeg ikke at vi arbejder med budgetter hvor det vil være muligt for os at hente ham, desværre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Så en finsk landsholdspillers niveau bliver bedømt på 17 minutters spilletid i SL
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
Jamen så er det vel oplagt at forlænge med Slotsager og give ham bindet...Last edited by Plum; 23-01-2024, 16:12."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
altså tror roligt vi kan regne med vi går endnu en stor transfersommer i møde.
Helander tiltrakt sig opmærksomhed fra Anderlecht ja - men som jeg forstod det var det fordi de havde en mangel her og nu - sikkert en skadet spiller, og så ledte de efter en erfaren spiller der kunne gå ind fra dag 1 - og som tydeligvis ikke måtte koste alverden.
Men ja selvfølgelig kan der være klubber fra en højere hylde der gerne tilknytter en gratis landsholdsspiller. Igen mener jeg det kommer an på hvad Helander selv vægter højest - endnu et eventyr, sikkert lidt bedre betalt end hvad OB kan tilbyde. Eller det mere sikre - fast spilletid, tættere på Sverige, betyder måske også noget ifht familie.
Igen; jeg tror heller ikke vi kan holde på ham, men kan omvendt sagtens se der kan være ting der taler for os. Men lad os få overstået transfervinduet - og mon så ikke der kommer fart på div. snakke om kontraktforlængelser - tænker ikke BW kommer til at gå og kede sig. Der er en del forhold der skal afklares.
kun en enkelt landskamp for er år siden men transferfri .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Ifølge BT skulle den være god nok omkring Slotsager og Girona.
Han bliver IKKE solgt dette vindue. Men de skulle være interreseret i ham.
Angående Findell.
Så skulle den være god nok, OB skulle være meget interreseret i at hente ham. Dog er der en anden Dansk klub vest for Odense der skulle være interreseret i ham, og det skulle ikke være FCM.
Så jeg tænker det er AGF.
Han skulle også selv være meget interreseret i at komme til Danmark.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægIfølge BT skulle den være god nok omkring Slotsager og Girona.
Angående Findell.
Så skulle den være god nok, OB skulle være meget interreseret i at hente ham. Dog er der en anden Dansk klub vest for Odense der skulle være interreseret i ham, og det skulle ikke være FCM.
Han skulle også selv være meget interreseret i at komme til Danmark.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægIfølge BT skulle den være god nok omkring Slotsager og Girona.
Angående Findell.
Han skulle også selv være meget interreseret i at komme til Danmark.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Smartere at tage til O'ense end til GF. Her er han ihvertfald tiltænkt en startplads og kunne hurtigt også få en nøglerolle i GF skal han konkurrere med en hel del midtbanespillere. Det er selvfølgeligt såfremt at det er GF, til en pris på 2-4 mill der kan det jo være stortset samtlige superliga klubber.
Jeg synes nu der ville være vældig meget, der taler til AGFs fordel, hvis det er dem, der også er interesserede og hvis interessen er lige så seriøs: For nu bare at tage det mest oplagt, er der ingen risiko for at den står på første division i Aarhus efter sommerferien - til gengæld kan han være med til at spille om europæiske pladser.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Med den logik ville det være endnu smartere at tage til en 2. divisionsklub.
Jeg synes nu der ville være vældig meget, der taler til AGFs fordel, hvis det er dem, der også er interesserede og hvis interessen er lige så seriøs: For nu bare at tage det mest oplagt, er der ingen risiko for at den står på første division i Aarhus efter sommerferien - til gengæld kan han være med til at spille om europæiske pladser.
- Likes 1
Comment
-
Comment