Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

Jeg har svært ved at se Helander spille her efter sommerferien, med mindre han igen oplever en længerevarende skade så tror jeg der er bud efter ham fra en højere hylde.

En dygtig, rolig, venstrebenet stopper der spiller på det svenske landshold kommer bare til at tiltrække sig noget opmærksomhed.
    det har jeg også - tror også han er væk.

Siger bare at jeg ikke tror det er helt umuligt. Ja han er dygtig - men oppe i alderen, og jo ikke lynende hurtigt. I Odense vil han spille fast - også vigtigt hvis han fortsat vil gøre sig til på landsholdet.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Siger bare at jeg ikke tror det er helt umuligt. Ja han er dygtig - men oppe i alderen, og jo ikke lynende hurtigt. I Odense vil han spille fast - også vigtigt hvis han fortsat vil gøre sig til på landsholdet.
      Umuligt er selvfølgeligt et stort ord at bruge. Men altså han tiltrækker sig nu opmærksomhed for Anderlecht, til sommer kan han tilknyttes på en fri det er der helt sikkert klubber der vil gøre brug af, medmindre han igen render ind i længerevarende skader.

Jeg tror, hvis vi igen skal ud og finde noget der koster gratis, skal tilknytte noget i det vindue her til det centrale forsvar.

Slots og Helander er væk efter sommervinduet, med den halvsæson BP har spillet kunne han også ryge på BWs økseblok. Så ser det sgu noget tyndt ud i det centrale forsvar.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Synes nu det er en meget god alder for en forsvarsspiller

Så da gerne Simon Kjær (på hele 34 år) slutte karrieren af i Odense, men mon ikke han slutter ringen af ved at tage hjem til FCM.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Der er jo næppe to sager der er ens, meget kan gå galt og specielt i OB med en ambitiøs spillestil, men med utålelige forhold til at træne en hurtig (offensiv) stil. SK er citeret for at sige at når der trænes på Ådalens tunge græsbaner er intensiteten ofte 50-60% af det ønskede. Det er en større skandale end at Buya ikke helt (mildt sagt) ikke har præsteret som ønsket. Yderligere har der i Buyas tilfælde også været ændringer i spilsystemet. Burey er imø den største skuffelse og spillere som Selvén og Vaisanen er næppe hentet til starteren, og egentlig forestiller jeg mig heller ikke Deedson er men han er jo hurtigt blevet et stærkt kort. Der købes vel i bund og grund i tre kategorier som muligvis er "til startere", "potentialspiller" og "talenter"
          Hvis Vaisanen bare var hentet til at være backup, er det så ikke underligt at han giver et interview til Tipsbladet hvor han er utilfreds med spilletiden kun et halvt år efter sin ankomst?

Comment

Kunne vi finde lidt mønt i kassen så kunne ham her fra 1 division være en fornuftig tilføjelse:

https://www.transfermarkt.com/lars-k...spieler/410897

​​​​​

Comment

Umuligt er selvfølgeligt et stort ord at bruge. Men altså han tiltrækker sig nu opmærksomhed for Anderlecht, til sommer kan han tilknyttes på en fri det er der helt sikkert klubber der vil gøre brug af, medmindre han igen render ind i længerevarende skader.

Jeg tror, hvis vi igen skal ud og finde noget der koster gratis, skal tilknytte noget i det vindue her til det centrale forsvar.

Slots og Helander er væk efter sommervinduet, med den halvsæson BP har spillet kunne han også ryge på BWs økseblok. Så ser det sgu noget tyndt ud i det centrale forsvar.
              altså tror roligt vi kan regne med vi går endnu en stor transfersommer i møde.

Helander tiltrakt sig opmærksomhed fra Anderlecht ja - men som jeg forstod det var det fordi de havde en mangel her og nu - sikkert en skadet spiller, og så ledte de efter en erfaren spiller der kunne gå ind fra dag 1 - og som tydeligvis ikke måtte koste alverden.

Men ja selvfølgelig kan der være klubber fra en højere hylde der gerne tilknytter en gratis landsholdsspiller. Igen mener jeg det kommer an på hvad Helander selv vægter højest - endnu et eventyr, sikkert lidt bedre betalt end hvad OB kan tilbyde. Eller det mere sikre - fast spilletid, tættere på Sverige, betyder måske også noget ifht familie.

Igen; jeg tror heller ikke vi kan holde på ham, men kan omvendt sagtens se der kan være ting der taler for os. Men lad os få overstået transfervinduet - og mon så ikke der kommer fart på div. snakke om kontraktforlængelser - tænker ikke BW kommer til at gå og kede sig. Der er en del forhold der skal afklares.

Comment

Kunne vi finde lidt mønt i kassen så kunne ham her fra 1 division være en fornuftig tilføjelse:

​​​​​
                Han er altså bare slet ikke god nok til OB. Lad nu være med at hente de lunkne spillere. Det har ikke virket i 12 år og gør det heller ikke de næste 12 år.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Hvis Vaisanen bare var hentet til at være backup, er det så ikke underligt at han giver et interview til Tipsbladet hvor han er utilfreds med spilletiden kun et halvt år efter sin ankomst?
                  Det synes jeg egentlig ikke. Han kendte præmissen fra starten med 2 cf’ere og med Slots og anføreren som direkte konkurrenter ville det være en vanskelig kamp for ham uanset at anføreren har været mildest talt ustabil i egne præstationer, men jeg tvivler ikke på BP har haft positiv indvirkning på Slots. Sauli kan og skal kun i bund og grund kun være personligt skuffet over at hans niveau ikke har været god nok til flere minutter
                  Last edited by manner; 23-01-2024, 12:28.
                  Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

​​​​​
                    Thjaaaa.... de ligger til oprykning, vi kæmper mod nedrykning. Mon ikke det trods alt er sjovere at være i AaB nu.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Det synes jeg egentlig ikke. Han kendte præmissen fra starten med 2 cf’ere og med Slots og anføreren som direkte konkurrenter ville det være en vanskelig kamp for ham uanset at anføreren har været mildest talt ustabil i egne præstationer, men jeg tvivler ikke på BP har haft positiv indvirkning på Slots. Sauli kan og skal kun i bund og grund kun være personligt skuffet over at hans niveau ikke har været god nok til flere minutter
                      Så en finsk landsholdspillers niveau bliver bedømt på 17 minutters spilletid i SL

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Så en finsk landsholdspillers niveau bliver bedømt på 17 minutters spilletid i SL
                        Jeg tænker at han satsede på at vi spillede med 3 backskæde, hvor han var 1 af dem.

Comment

Selv inden han kom til var han kun i periferien af et finsk landshold, hvor konkurrencen på forsvarspositionerne bestemt ikke var skræmmende. Jeg skrev allerede i sommers at mine forventninger på blandt andet den baggrund ikke var tårnhøje.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Selv inden han kom til var han kun i periferien af et finsk landshold, hvor konkurrencen på forsvarspositionerne bestemt ikke var skræmmende. Jeg skrev allerede i sommers at mine forventninger på blandt andet den baggrund ikke var tårnhøje.
                            Håber du har lagt billet ind på at blive chefscout...

Comment

Håber du har lagt billet ind på at blive chefscout...
                              Jeg havde store forventninger til Buya, så min rate er cirka lige så god som BWs ;)
                              Jeg havde blot tilfældigvis et nogenlund ekendskab til det finske landshold og var ikke lige så imponeret, som andre herinde over, at han i en længere periode ikke var udtaget til et hold, der spillede med 5-backkæde, og hvor forsvarets startere blandt andet bestod af to spillere, der gør sig i den polske liga, og en der spillede i en græsk midterbundklub. Men jeg læste også hans præsentation i sin tid, som om han primært var tænkt som trupsspiller, der skulle øge konkurrencen og bibringe noget erfaring og professionalisme. Så havde alle nok regnet med, at han trods alt ville ramme et noget højere niveau, så han både ville få nogle flere minutter og kunne agere reel konkurrent på positionen, hvad der åbenbart ikke har været tilfældet.

Comment

Søren Krogh forventer, én eller måske to spillere ind, der kan gå direkte ind og hjælpe holdet, ligesom han stadig regner med et par spillere mere ud. Han overvejer også anførersituationen på holdet.

Krogh regner med mere transferaktivitet, og overvejer anførersituationen - OBstruktion

Comment

Working...
                                X