Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

Nu har jeg ikke set noget prisskilt for ham, men gætter på at han har været for dyr til de grænser vi åbenbart opererer med?
    1 mill kroner

Leave a comment:

• Balboa
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    FCM køber Kamara i Randers… Giver ingen mening. Har vi evt sovet i timen?

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...nders-angriber
    Det mener jeg nu ikke. Han er stærk, når han er i topform, men det har han ikke været i flere år. Hans skadeshistorik ville helt sikkert have været et kæmpe tema herinde, hvis det var os der hentede ham.

Leave a comment:

• cykelmyggen
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Nu har jeg ikke set noget prisskilt for ham, men gætter på at han har været for dyr til de grænser vi åbenbart opererer med?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Leave a comment:

• Mfriise
    replied
    Har OB sovet lidt i timen i forhold til Viborgs nye angriber, han ser da spændende ud..
    Håber godt nok vi hiver nogle proven forstærkninger op af hatten!

Leave a comment:

• Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg håber det bliver en der kan finde vejen til målet, er fysisk stærk og passer både til SKs overlevelsesplan og og den måde han vil udvikle systemet på de næste to sæsoner
    Giv mig Kenneth Jensen, men han er desværre nok gået på pension.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Jeg håber det er Baden-Frederiksen.
    Jeg håber det bliver en der kan finde vejen til målet, er fysisk stærk og passer både til SKs overlevelsesplan og og den måde han vil udvikle systemet på de næste to sæsoner

Leave a comment:

• Striwetforlivet!
    replied
    Jeg håber det er Baden-Frederiksen.

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

Ja, da vi havde en svensk scout støvsugede vi svenskere, nu er vi nået til nordmænd. Og vi virker til st få mange afslag og så bevæge os ned af listerne.

Lugter det her lidt af, at vi endelig har fået en mulighed for en spiller med kvalitet, og så går vi på kompromis med hvilken position vi har behov for?
    Måske. Jeg tror det dog ikke. Jeg kan sådan set godt forstå vi går efter en målmand, ud fra et rent sportsligt synspunkt.

Jeg er vild med HC som alle andre. Han har fortjent kæmpet sig tilbage som førstevalg. Det er fedt at se en rigtig OB-dreng på kassen. Han har gjort det godt og har slet ikke faldet igennem og lavet de fejl som han gjorde i sin første periode. Alligevel er jeg bare ikke helt overbevist, må jeg indrømme. Jeg synes 9-10 hold i ligaen har bedre førstemålmand. HC er selvfølgelig ung (især af en målmand) og har masser af tid til at udvikle sig.

Men kigger jeg på vores startopstilling i dag synes jeg, måske afhængigt af system, at vi halter mest efter konkurrenterne på tre positioner: venstre back, angriber og målmand. Og der er målmand måske den mest afgørnede position på et hold. Altså der hvor man "nemmest" kan hente lidt ekstra point med en opgradering. Skriver jeg uden rigtigt at have noget belæg for det.

Jeg er dog stadig lidt overrasket. Havde troet, at man ville satse på ham som førstemålmand. Fordi han har vist stigende niveau, er meget populær, er en super historie for klubben - og ikke mindst ville gøre det meget nemmere for dem at nå deres mål om spilletid til spillere af egen avl.

Hvis vi ender med at skrive med ham må vi også bare håbe, at han bare er så god (de norske fans lyder ret trætte af at miste ham). Ellers må HC bare slå ham af. Og så ville BW og co. igen skulle kigge sig grundigt i spejlet.

Leave a comment:

• Bolbro
    replied
    Vi mangler ikke en kant eller en angriber. Det er i hvert fald ikke det, som får os til at kommen gennem dette helvedes halvår, vi skal igennem lige om lidt.

Det, vi mangler, er en 6'er. Én, der kan supplere (og er mindst lige så god som) Trybull.

Svenns skade burde have ændret alle planer, og personligt ville jeg faktisk have tillid til både HC i målet og Bashkim/Fenger/Luca på toppen. Jeg forventer, at Rami skal spille venstre kant, og Deedson skal spille på højre. At vi her har både Charly og Mucolli til at supplere på venstre er fint for nu, mens Selven som eneste supplement på højre kant kan virke lidt tyndt. Jeg tror på, at vi nok skal score tilstrækkeligt med mål med denne offensiv. Sæsonen hidtil samt træningskampene har også bevist, at det i højere grad er defensivt, vi har vores kvaler.

Derfor synes jeg også åbenlyst, vi er mest sårbare i forhold til midtbanen, hvor jeg ikke stoler på, at Trybull og Manneh holder 15 kampe sammen i streg. Hvad er alternativet her? Det er en krævende position, og jeg ser ikke, at Ejdum er parat til at tage det ansvar på sig.

Samtidig er vi også stadigvæk sårbare, hvis der skulle opstå skader i vores midterforsvar. Helander, Ivancevic og Slotsager har alle døjet med skader inden for det sidste års tid, og eneste alternativ er Bjørn.

Vi er også stadigvæk sårbare på venstre back, hvor Aske har vaklet en del defensivt. Jeg tror egentlig nok på, at han skal finde niveauet igen, men spørgsmålet er mere, om vi har råd til at vente på det i vores nuværende situation. Han skal som minimum have en erfaren midtstopper ved siden af sig.

Botoom line er, at mest akutte opgave må og skal være at finde en kvalitetsmidtbanespiller!

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
    Lander 2 mere imorgen.
    og min 1 ryger ud.
    angrriber/kant lander i Odense
    2 mere er det med eller uden målmand?

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
    Lander 2 mere imorgen.
    og min 1 ryger ud.
    lyder godt - noget nyt om midtbanen?

Leave a comment:

• longway78
    replied
    Lander 2 mere imorgen.
    og min 1 ryger ud.

Leave a comment:

• B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    Det virker i øvrigt til at Jimmy Nagel allerede har sat sit aftryk på vores ageren på transfermarkedet.
    Ja, da vi havde en svensk scout støvsugede vi svenskere, nu er vi nået til nordmænd. Og vi virker til st få mange afslag og så bevæge os ned af listerne.

Lugter det her lidt af, at vi endelig har fået en mulighed for en spiller med kvalitet, og så går vi på kompromis med hvilken position vi har behov for?

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    OB var tilsyneladende oprindeligt efter en anden norsk målmand/keeper.
    https://www.vg.no/sport/fotball/i/Q7...s-opplysninger

Leave a comment:

Working...
X