Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Så har Farzam også skrevet om handlen med Gomez, en 5 årige kontrakt.

https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...aarig-kontrakt
    jeg kan sgu meget godt li' det...stadig en ung spiller - med så lang en kontrakt så kan man have ham 2-3 år og stadig potentielt lave et godt salg.

- med en 3 årig kontrakt er det lige før man skal snakke salg eller forlængelse efter år 1.

Så syntes det virker til der er en plan.

Alt afhænger selvfølgelig af hvordan han og holdet klare sig

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg

Sjovt at man ikke har lavet 4,5 årige med ham og Myhra så de udløber om sommeren

NEXT!!

Leave a comment:

• Larsbo79
    replied

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Umiddelbart så ligner det et eller andet midtimellem, tror ikke BW betaler 7 mio for en forsvarer, omvendt så kostede han Prag ca 7,5 mio, så mon ikke der er forhandlet.
    han har ikke vist god form i lang tid, så mit bud er 500.000 euro.
    Tipsbladet melder 7,5 mill+ . Det lyder jo noget over hvad vi plejer at gøre.
    Så tror og håber også på at han er billigere. Men det siger også bare noget om markedet.

Jeg tror faktisk at OB pt tror på at de kunne sælge for 80-90 mill igen til sommer hvis man ville og måske ikke er så nervøs for at lave dyre investeringer.
    Så det kan sgu godt være at vi er oppe i de lag og man i aften trykker endnu hårdere på den økonomiske speeder

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Umiddelbart så ligner det et eller andet midtimellem, tror ikke BW betaler 7 mio for en forsvarer, omvendt så kostede han Prag ca 7,5 mio, så mon ikke der er forhandlet.
    han har ikke vist god form i lang tid, så mit bud er 500.000 euro, måske uden transfer men med en klækkelig videresalg.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...oeb-ny-stopper

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ja det gør det umiddelbart. Men mon dog at man bare forærer ham væk efter at have købt ham for 10 mill sidste år.
    Men ville da være fint hvis det var sandt
    han har ikke vist god form i lang tid, så mit bud er 500.000 euro, eller måske end da uden transfer men med en klækkelig videresalg. han er penge værd såfremt han kommer i gang, jeg tror Prag tager en del af risikoen.
    Last edited by jojo; 01-02-2024, 10:39.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

Du kan sgu da os ødelægge ens formiddag. Jeg var ide i at der nok alligevel er noget til BW når han får lov til at tage dankortet med i byen. Men du er nok ikke helt ved siden af i den der analyse der.
    jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at man har brændt hele budgettet af på 2 pladser hvor vi ikke havde store behov, her-og-nu. Det ville være komplet håbløst - især med Köhlers skade in mente.

Stoler stadig på de ved hvad de laver - vi er trods alt blevet sat i forbindelse med en del midtbane folk...så mon ikke der lander min 1 inden midnat.

Sgutte nogen grund til at få ødelagt hele transferdagen med al for megen negativitet - den tager vi i morgen hvis ikke de leverer

Leave a comment:

• bjerghest
    replied
    Vildt at vi bruger SÅ mange penge på 2 kæder man for 2-3 dage siden ikke forventede skulle ske noget i…..
    Håber godt nok der er råd til mere

Hate to say it

Dette minder om hvad vi så Aab gøre for 365 dage siden da de desperat forsøgte at undgå nedrykning
    Ja - eller også er det et udtryk for hvor OB er i fødekæden. Mange hold tager på træningslejr i de her dage, og hvis man nu får at vide at man ikke skal man 2 dage før, så er det sku svært at skifte med tilbagevirkende kraft.

Leave a comment:

• Striwetforlivet!
    replied
    Vildt at vi bruger SÅ mange penge på 2 kæder man for 2-3 dage siden ikke forventede skulle ske noget i…..

Hate to say it

Dette minder om hvad vi så Aab gøre for 365 dage siden da de desperat forsøgte at undgå nedrykning
    Du kan sgu da os ødelægge ens formiddag. Jeg var ude i at der nok alligevel er noget tillid til BW når han får lov til at tage dankortet med i byen. Men du er nok ikke helt ved siden af i den der analyse der.
    Last edited by Striwetforlivet!; 01-02-2024, 10:35.

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Hate to say it

syntes vores signings også peger fremad. Gomez (hvis han lander) har en fin alder, og er det et permanent skifte så tager man allerede nu fat på at løse nogle af de problemer der vil opstå til sommer - når minimum Helander smutter.

AAB hentede som jeg husker det Helenius og Thelander tilbage - et par af den gamle garde.

Men ultimativt så handler det om at sikre overlevelse...jeg er da bare glad for de ser ud til at have forstået alvoren og ikke bare sidder på hænderne og stædigt holder fast i at truppen er god nok

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
    Lander 2 mere imorgen.
    og min 1 ryger ud.
    angrriber/kant lander i Odense
    Hvad hører du så idag?

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
    Jeg synes, det virker som to lovende indkøb i Myhra og Gomez. God alder på begge, begge har bevist sig på acceptabelt niveau, og begge på afgørende positioner, hvor vi i forvejen har en del usikkerheder ift. at skabe kontinuitet over de næste par år.

De kommer dog til at blive set i lyset af om vi får forstærket de øvrige kæder nu. Der må simpelthen lande noget til midten, hvis vi så indædt har forsøgt os med Fossum, Finndell og Bjørdal.
    Jeg vil gå så langt at sige at hele vinduet dumper næsten hvis ikke der kommer noget ind til midten…

Leave a comment:

• OensBK
    replied
    Jeg synes, det virker som to lovende indkøb i Myhra og Gomez. God alder på begge, begge har bevist sig på acceptabelt niveau, og begge på afgørende positioner, hvor vi i forvejen har en del usikkerheder ift. at skabe kontinuitet over de næste par år.

De kommer dog til at blive set i lyset af om vi får forstærket de øvrige kæder nu. Der må simpelthen lande noget til midten, hvis vi så indædt har forsøgt os med Fossum, Finndell og Bjørdal.

Leave a comment:

• manner
    replied

Vinduet er lukket i Belgien. Så en anden klub skal have meldt sig på banen. Jeg tror han bliver
    ok dejligt

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Hate to say it

Leave a comment:

Working...
X