https://bold.dk/fodbold/stillinger/t...henter-ob-emne
Såfremt OB har været i spil, så forstår jeg ikke spilleren
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Jeg mente det også sådan mere generelt, ikke så meget i den her sag. Når det så er sagt så tror jeg Gomez får en kontrakt der udløber om sommeren. Det er yderst sjældent vi har spillere der har udløb ved årsskiftet.
Gomez ser næppe OB som sin endelige destination...tænker gerne han vil videre til en større liga - og OB vil gerne tjene penge på salg. Så få ham ind og op i niveau igen. 2-3 gode sæsoner og så skal han nok skydes afsted...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægBilligt rygte, da det næppe vil være den store overraskelse, men jeg hører noget med OB og udlejning. Ved ikke hvilke spillere eller hvor mange, men det skulle være noget med en lang række klubber.
Men for at være ærlig tænker jeg ikke der er mere i det end, at OB har tilbudt en række klubber at leje en/flere af vores spillere.
Blot en lille bøvs, så må vi se. Måske Martin Hansen.
Og ja så en af vores keepere
Leave a comment:
-
Billigt rygte, da det næppe vil være den store overraskelse, men jeg hører noget med OB og udlejning. Ved ikke hvilke spillere eller hvor mange, men det skulle være noget med en lang række klubber.
Men for at være ærlig tænker jeg ikke der er mere i det end, at OB har tilbudt en række klubber at leje en/flere af vores spillere.
Blot en lille bøvs, så må vi se. Måske Martin Hansen.
Leave a comment:
-
Martin Davidsen har tilsyneladende netop sagt i en facebook-video, at Gomez formentlig præsenteres snart og at der nok hentes en mere udover det.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
med en 5 årig kontrakt så syntes jeg godt nok det er en lidt underlig detalje at fokusere på.
Jeg tror ikke han er her til den tid - han har en god alder - levere han godt i 2-3 sæsoner så er det nok planen han skal skydes afsted.
Og hvis det endeligt kommer dertil - så er der rigeligt tid at løbe på til at lave en forlængelse...men mon dog han ender med at blive den nye tverskov med 7 år i samme klub?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jeg synes nu det er svært at finde ud af, om det er en reel tease eller bare en sjov meme. OBstruktion er i hvert fald tvivlende i forhold til, at der skulle blive præsenteret tre nye spillere i dag: https://x.com/OBstruktion1887/status...334127639?s=20
- kommer også meget an på kvaliteten. Hellere 2 gode signings frem for en masse meh...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægAndre har nævnt ham før, men Tochi Chukwuani ? Hvorfor bliver vi ikke nævnt der ? Er han ikke god nok ? eller er han "for god" ?
Nu der er han sådan en spiller der afviser Brøndby.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ViKalderHamJan Se indlægBT journalisten Lasse Vøge fortsætter med at tease
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægAndre har nævnt ham før, men Tochi Chukwuani ? Hvorfor bliver vi ikke nævnt der ? Er han ikke god nok ? eller er han "for god" ?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Jeg vil nu mene at det er lidt mærkeligt hvis en spiller har kontraktudløb midt i sæsonen.
Jeg tror ikke han er her til den tid - han har en god alder - levere han godt i 2-3 sæsoner så er det nok planen han skal skydes afsted.
Og hvis det endeligt kommer dertil - så er der rigeligt tid at løbe på til at lave en forlængelse...men mon dog han ender med at blive den nye tverskov med 7 år i samme klub?
Leave a comment:
-
Andre har nævnt ham før, men Tochi Chukwuani ? Hvorfor bliver vi ikke nævnt der ? Er han ikke god nok ? eller er han "for god" ?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
Bare af ren nysgerrighed; hvorfor?
Jeg kan godt se argumentet med at vi har en længere opstart om vinteren, men ideelt set synes jeg ikke man skal ændre for meget i løbet af sæsonen. Desuden plejer man også at sige at det er nemmere at foretage sig noget i løbet af sommervinduet.Last edited by Wessels er en mur; 01-02-2024, 13:16.
Leave a comment:
Leave a comment: