Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Larsbo79
    replied
    Lyder som om det er lukket, har Bjørn sagt til SAF.

Leave a comment:

• Leander
    replied
    Bevares det er 2 rigtige fine signinger vi har lavet, men at Bjørn sidder og lukker vinduet uden at vi henter en CM som minimum, det er fandme for sløjt!!

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Nuj hvor er det skuffende

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Det lyder til at vinduet er lukket

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Vinduet er lukket

Leave a comment:

• jesper hansen ud
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lyder til at Bjørn kommer i SFÅ om lidt og afslører om vinduet er lukket eller om der sker mere
    Den er 110 lukket

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Lyder til at Bjørn kommer i SFÅ om lidt og afslører om vinduet er lukket eller om der sker mere

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Rolig nu. Vi må se om der ikke sker noget. Tænker jeg der gør
    Jeg synes også det er overdrevet at kalde det en katastrofe/pinligt/dumpet med et brag. På hvad der har været fremme er det tydeligt, at de også har haft en midtbanespiller eller to som topprioritet. De har også vist villighed til at investere i det. Det hæfter jeg mig ved.

Hvis de ikke lykkes med at hente en de tror meget på (det kan de stadig), er det dem, der bedst har mulighed for at vurdere hvad mulighederne er. Altså hvilken kvalitet har dem vi kan få nu? Hvor dyre er de? Hvad kan vi få hvis vi venter til sommer? Eller måske er der kontraktfrie spillere vi kan skrive med om et par uger? Og hvis de ikke lykkes med at lande en, der har baren nogenlunde niveau: hvordan kan vi så evt. flytte rundt på positioner så vi kan klare målet for foråret: at overleve.

Hvis BW har samme tilgang: Vi skal have mindst en god midtbanespiller ind nu ellers går alt galt! Så ender man meget nemt med en ny Burey/Turay/Sauli.

Hvis vi så skulle rykke ned eller være elendigt stillet til sommerens transfervindue: Så er jeg med på dømme det som katastrofe og alt hvad man ellers kan finde på. Så har han og resten af ledelsen fejlvurderet situationen og bare ikke leveret. På samme måde som hvad BW har leveret indtil nu samlet set er dumpet. Men for nu er det kun dem der har det fulde overblik over situationen.
    Last edited by Agbre; 01-02-2024, 19:54.

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Jeg vil personligt have det ok med at satse på Luca, Fenger og Bashkim i foråret og gå all in på en midtbanespiller. Synes Luca var virkelig imponerende imod Elfsborg.
    Enig

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Lyder til at Kadrii vil have sin fremtid afklaret på træningslejren og har bedt om møde med Bjørn W

Fenger træner med igen engang i weekenden. Charly,Ejdum og Markus er også klar til minutter efter skader. Helander melder sig klar men Aske er ude.

Målmandssituationen er lidt alvorlig og derfor hentede man ny målmand. Martin Hansen er ude på ubestemt tid og HC har problemer med hoftebøjeren

Leave a comment:

• jesper hansen ud
    replied
    Det føles som et flash back til tiden med Jesper Hansen -man ved bare tidligt På aftenen at der sker aller en skid mere

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Hvis det ikke sker, så har man dumpet med et brag. Bjørn havde et job. Det kunne han ikke klare.

pinligt. Pinligt.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Tror desværre vinduet er lukket for denne gang. Bjørn er kørt hjem for at spise.
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Han har 3 minutter hjem i bil og skal vel have lidt at spise (og luft) inden de sidste par timer i vinduet !

Nagel er vel stadigvæk på pinden...
    Pyhhhhh, beroligende. Så må vi ikke tolke det som Jesper-Hansen-lookalike. Vel bekomme, Bjørn og så skynd dig at komme tilbage til arbejdspladsen! ;-)

Leave a comment:

• Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jeg ved sgu ikke om det er tiden at eksperimentere med Owusu centralt. Desuden tror jeg ikke hans kvaliteter passer ind på en 2-mands midtbane. Hvis han vitterligt kan begå sig derinde, så ville jeg hellere se at de ændrer lidt på spillestilen så han går ind og er de facto midtbanespiller når vi har bolden.

Det er jo fuldstændigt målt på øjemål.

Men altså jeg tror han kunne være virkelig god derinde, der kan være noget jeg har overset. At spille Rami derinde er jo også at eksperimentere.

Han er kølig på bolden under pres hvor han træffer de kloge beslutninger når han skal skille sig af med den.
    Han har et herligt offensivt mindset hvor han tænker frem i banen og kan også drive bolden.
    Han er både skarp og disciplineret i sine defensive aktioner, han lukkede altså fuldstændigt ned for Achouri inde i parken selv om han trak et gult hurtigt i kampen.

Men som sagt der kan sagtens være noget jeg har overset, hvad tænker du han mangler for at spille derinde?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Hvis det ikke sker, så har man dumpet med et brag. Bjørn havde et job. Det kunne han ikke klare.

pinligt. Pinligt.
    Rolig nu. Vi må se om der ikke sker noget. Tænker jeg der gør

Leave a comment:

Working...
X