Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCN - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    https://fyens.dk/ob/ob-s-traener-hol...ge-formationer

    “ vi prøver alt,og det kan være,at vi prøver noget igen. “ Det er lidt sent at lede efter en plan
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af DjibyFall Se indlæg

      Fra hvad jeg så, så ligner det at det bliver:

      Martin Hansen

      Nico-Slotsager-Helander-Aske

      Köhler-Trybull

      Deedson-Rami-Charly

      Buya

      Undervejs byttede Charly med Selven og Buya med Bashkim. Jeg tror dog mest på, at det bliver Charly og Buya fra start.

      Det kunne måske godt ligne at de laver en mere flad midtbane når de står defensivt, så det hedder 4-5-1, hvor Trybull er en mere ren 6’er og Rami og Köhler fungerer som to 8’ere.
      Håber også at se Charly fra start. Jeg synes også det er værd at forsøge sig med den her model Dahlslykke har analyseret på tidligere, hvor vi vender diamanten om, så vi defensivt får den her rene 6'er, med den fornemme opgave bare at rydde op foran forsvaret. Det skal gerne lukke bedre ned for det her mellemrum vi alt for ofte efterlader imellem forsvar og midtbane.
      Det stiller selvfølgelig andre krav til Rami som skal løbe lidt ekstra meter, men til gengæld også bør blive involveret mere I spillet.

      Comment


        #33
        Puhhhh. Vi kommer under stregen idag…. Vejle vinder over Hvidovre og vi taber med et par stykker..

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Puhhhh. Vi kommer under stregen idag…. Vejle vinder over Hvidovre og vi taber med et par stykker..
          Katastrofalt ringe, og mere katastrofalt at der endnu ikke er skiftet træner.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
            https://fyens.dk/ob/ob-s-traener-hol...ge-formationer

            “ vi prøver alt,og det kan være,at vi prøver noget igen. “ Det er lidt sent at lede efter en plan
            Det er simpelthen et forfærdeligt citat det kan godt være, at der hele tiden kommer nye spillere til, men når man efter mere end to år stadig ikke har en klar plan B, når plan A ikke virker, så peger pilen kun i en retning ...

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af DjibyFall Se indlæg

              Fra hvad jeg så, så ligner det at det bliver:

              Martin Hansen

              Nico-Slotsager-Helander-Aske

              Köhler-Trybull

              Deedson-Rami-Charly

              Buya

              Undervejs byttede Charly med Selven og Buya med Bashkim. Jeg tror dog mest på, at det bliver Charly og Buya fra start.

              Det kunne måske godt ligne at de laver en mere flad midtbane når de står defensivt, så det hedder 4-5-1, hvor Trybull er en mere ren 6’er og Rami og Köhler fungerer som to 8’ere.
              Håber også at se Charly fra start. Jeg synes også det er værd at forsøge sig med den her model Dahlslykke har analyseret på tidligere, hvor vi vender diamanten om, så vi defensivt får den her rene 6'er, med den fornemme opgave bare at rydde op foran forsvaret. Det skal gerne lukke bedre ned for det her mellemrum vi alt for ofte efterlader imellem forsvar og midtbane.
              Det stiller selvfølgelig andre krav til Rami som skal løbe lidt ekstra meter, men til gengæld også bør blive involveret mere I spillet.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Puhhhh. Vi kommer under stregen idag…. Vejle vinder over Hvidovre og vi taber med et par stykker..
                Tror Vejle spiller uafgjort og ja OB taber nok 3-1, men stadig nærmest balance på og omkring stregen.
                Det er meget tungt at holde med OB….

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                  Katastrofalt ringe, og mere katastrofalt at der endnu ikke er skiftet træner.
                  Troels Bechs seneste fyring i OB kom efter et nederlag i Farum. Her bekræftede Jesper Hansen at beslutningen allerede var truffet inden den kamp. Scenariet kan meget vel blive det samme her.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Puhhhh. Vi kommer under stregen idag…. Vejle vinder over Hvidovre og vi taber med et par stykker..
                    det gør vi nok. Men ligesom jeg ikke ville lægge for meget i det hvis vi lå nr 5 nu så er det ikke det at vi ligger under stregen - det er mere hvor stor afstanden er til dem ovenover os der er problemet. Så randers og viborg må også gerne tabe i dag så vi kan holde lidt snor i dem.

                    Heldigvis tabte Lyngby også denne runde så de er endnu ikke stukket helt af.

                    For mit vedkommende håber jeg selvf på point i dag - men kampen skal reelt bare overståes. Og så håber jeg på at stå op til nyheden mandag om at vi skal have ny træner.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      det gør vi nok. Men ligesom jeg ikke ville lægge for meget i det hvis vi lå nr 5 nu så er det ikke det at vi ligger under stregen - det er mere hvor stor afstanden er til dem ovenover os der er problemet. Så randers og viborg må også gerne tabe i dag så vi kan holde lidt snor i dem.

                      Heldigvis tabte Lyngby også denne runde så de er endnu ikke stukket helt af.

                      For mit vedkommende håber jeg selvf på point i dag - men kampen skal reelt bare overståes. Og så håber jeg på at stå op til nyheden mandag om at vi skal have ny træner.
                      Mon ikke at pressemeddelsen allerede kan komme i aften? Og så bliver Niels F præsenteret imorgen?

                      Det er kun en tanke…

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Troels Bechs seneste fyring i OB kom efter et nederlag i Farum. Her bekræftede Jesper Hansen at beslutningen allerede var truffet inden den kamp. Scenariet kan meget vel blive det samme her.
                        Selvfølgelig har man allerede truffet en beslutning (hvad den så end må være)

                        De fyrer ikke en træner baseret på resultatet af en kamp, medmindre det er ekseptionelt ringe resultat. De er også nødt til at have en eller anden løsning klar, er vel også derfor Alm har beholdt sit job så længe. Virker trods alt ikke til spillerne har givet op endnu, han har ikke mistet omklædningsrummet og træningen har været fin.

                        Derfor kunne man beholde ham et par kampe mens man ledte efter hans afløser(formoder jeg)

                        - tænker beslutningen blev taget efter det nederlag hvor BW siger han skal tænker hele natten (var det efter Silkeborg?)

                        Tænker også man på de fleste "almindelige" arbejdspladser jo har truffet beslutningen om at fyrer en given medarbejder før vedkommende får det at vide. Denne medarbejder er jo så også "dead-man-walking" - ligesom Alm, det er jo ikke en spontan beslutning. Forskellen her er bare den enorme bevågenhed der er på Alms situation - så han er nok modsat en "almindelig" medarbejder klar over at fyresedlen kommer

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                          Mon ikke at pressemeddelsen allerede kan komme i aften? Og så bliver Niels F præsenteret imorgen?

                          Det er kun en tanke…
                          jo måske - de skal nok lige have tid til at holde et møde med Alm efter kampen, men det bør vel ikke tage så lang tid og eller komme som den store overraskelse.

                          Håber bare de gør det hurtigst muligt. Søndag efter kampen eller Mandag formiddag - så den nye træner har længst mulig tid under landsholdspausen til at finde sig til rette. Ville være forfærdeligt hvis de trak den til torsdag eller fredag...

                          Comment


                            #43
                            https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...er-i-truppen_1

                            ikke mange muligheder for at få egne talentet på banen ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...er-i-truppen_1

                              ikke mange muligheder for at få egne talentet på banen ..
                              5 ud af 20 er vel meget godt. Undrer mig lidt over fravalget af Markus Jensen - syntes han har lavet nogle fine indhop. Ejdum - mon han var kommet på banen alligevel?

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                5 ud af 20 er vel meget godt. Undrer mig lidt over fravalget af Markus Jensen - syntes han har lavet nogle fine indhop. Ejdum - mon han var kommet på banen alligevel?
                                Ejdum er skadet og mener også Markus Jensen er småskadet. Men er ikke sikker.

                                Comment

                                Working...
                                X